قیمت لحظه ای هلیوم + نمودار قیمت HNT 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Helium
HNT
رتبه: 145
$ 3.75
239,888 تومان
5.36%
ارزش کل بازار
$ 615,843,273
حجم معاملات 24 ساعته
$ 19,007,572
عرضه در گردش
164,059,939 HNT
عرضه کل
223,000,000 HNT


نوسانات و اطلاعات قیمت هلیوم

هر واحد هلیوم (HNT) در این لحظه با قیمت 3.75 $، معادل 239,888 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال هلیوم، معادل $ 615,843,273 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 19,007,572 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 5.36% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت هلیوم یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره هلیوم

ارز دیجیتال هلیوم

ارز دیجیتال هلیوم یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز برای به کارگیری در دستگاه‌های اینترنت اشیا ایجاد کرده است. در این شبکه دستگاه‌های وایرلس از طریق تکنولوژی بلاکچین به یکدیگر داده ارسال می‌کنند. تکنولوژی بلاکچین کمک می‌کند که این ارسال و دریافت داده در یک بستر امن اتفاق بیفتد؛ در نتیجه راحت‌‌تر ‌‌می‌توان به صحت اطلاعات و داده‌های ثبت‌شده در شبکه اطمینان داشت. این ارز دیجیتال، دو حوزه اینترنت اشیا و بلاکچین را که هر دو از حوزه‌های جدید در تکنولوژی کامپیوتر هستند، به هم متصل کرده است. اینترنت اشیا و بلاکچین متعلق به آینده هستند و ‌‌می‌توان گفت ارز دیجیتال هلیوم نیز اگر بتواند به اهداف خود دست یابد آینده بسیار موفقی خواهد داشت.
پروژه ارز دیجیتال هلیوم در سال 2019 راه‌اندازی شد. توکن شبکه هلیوم، HNT است. شبکه ارز دیجیتال هلیوم به افرادی که در ایجاد شبکه مشارکت ‌‌می‌کنند و همچنین کار استخراج و تأیید تراکنش‌ها را انجام ‌‌می‌دهند، توکن HNT را به عنوان پاداش، پرداخت ‌‌می‌کند. افراد برای مشارکت در این شبکه به دستگاه Hotspot نیاز دارند. دستگاه Hotspot ترکیبی از دستگاه‌های وایرلس و ماینر (استخراج‌کننده) است. هر دستگاه یک شبکه رادیویی را تا شعاع خاصی پوشش ‌‌می‌دهد و همزمان تأیید تراکنش‌ها و استخراج توکن HNT را نیز انجام ‌‌می‌دهد.
شبکه ارز دیجیتال هلیوم بر اساس مکانیزم اجماع جدیدی که به نام اثبات ظرفیت شناخته می‌شود کار ‌‌می‌کند. این مکانیزم اثبات، بر اساس پروتکل HoneyBadger BFT پایه‌ریزی شده است. استفاده از این پروتکل به نود‌ها کمک ‌‌می‌کند که حتی زمانی که ظرفیت شبکه پایین است بتوانند به اجماع و توافق برسند و شبکه مختل نشود.
ارز دیجیتال هلیوم یک تیم متخصص در زمینه‌های اینترنت اشیا، بلاکچین، سیستم‌های توزیع‌شده و سخت‌افزار دارد.
قیمت ارز دیجیتال هلیوم در زمان عرضه اولیه‌اش در سال 2020 حدود 0.27 دلار بود. پس از آن قیمت Helium با نوسانات اندکی شیب صعودی داشت و قیمت ارز دیجیتال هلیوم کم کم به 2.4 دلار رسید. یعنی قیمت توکن HNT قبل از اینکه بازار ارز‌های دیجیتال رشد سریع خود را شروع کند، تقریباً از ابتدای عرضه بیش از 9 برابر شد. پس از شروع رشد بازار ارز‌های دیجیتال در 2021، توکن اچ ان تی هم رشد سریع خود را آغاز کرد و قیمت اچ ان تی در کمتر از دو ماه به نزدیک 20 دلار رسید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments