خرید دوج کوین بدون احراز هویت

زمان مطالعه: 6 دقیقه

یکی از مهم‌ترین مواردی که در حال حاضر کاربران و معامله‌گران حوزه ارزهای دیجیتال با آن مواجه هستند عدم وجود امکان استفاده از صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت است. به همین دلیل ناچار به استفاده از صرافی‌های داخلی هستند. مشکل احراز هویت در صرافی‌های داخلی نیز وجود دارد اما مدل این مسئله کاملاً متفاوت است. به هر حال وجود امکان خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت یک ویژگی مثبت و باب میل مخاطب به شمار می‌رود. در این مطلب به عنوان نمونه پیش‌نیازها و مراحل لازم برای خرید دوج کوین بدون احراز هویت بررسی و توضیح داده شده است. با ما همراه باشید.

چرا برای خرید و فروش در صرافی‌ها احراز هویت لازم و اجباری است؟!

همان‌طور که می‌دانید، فرآیند احراز هویت یا KYC (Know Your Costumer) فرآیندی است که طی آن هویت و مشخصات افراد برای صرافی هدف مشخص می‌شود. این فرآیند در اغلب صرافی‌ها وجود دارد. معمولاً مراحلی که برای احراز هویت صورت می‌گیرد در اغلب موارد مشترک و مشابه است و در برخی موارد جزئی‌تر، اندکی تفاوت وجود دارد. مراحلی مثل ارسال تصویر سلفی به همراه مدارکی مثل کارت ملی و کارت بانکی و متن دست‌نوشته از اشتراکات روند احراز هویت در صرافی‌ها است؛ اما ممکن است جزئیات متن دست‌نوشته و یا مدارک خواسته‌شده اندکی با یکدیگر متفاوت باشند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

اما چرا خرید ارز دیجیتالی مثل دوج کوین بدون احراز هویت ممکن نیست؟خرید دوج کوین بدون احراز هویت

معمولاً صرافی‌ها برای جلوگیری از رخداد مواردی مثل پول‌شویی، فیشینگ یا استفاده از حساب‌های اجاره‌ای، احراز هویت را برای اقدام به خرید و فروش رمزارزها اجباری اعلام می‌کنند. علی‌رغم اینکه این اقدام یک اقدام مهم و منطقی است و برای جلوگیری از سوءاستفاده از افراد بی‌اطلاع و کم‌دانش و دارایی این افراد صورت می‌گیرد، اما همچنان کاربران به دنبال صرافی‌هایی هستند که به عنوان مثال از خرید دوج کوین بدون نیاز به احراز هویت پشتیبانی کند.

دلایل عدم تمایل کاربران به احراز هویت

معمولاً مراحل ذکرشده در صرافی‌ها برای احراز هویت کامل یک کاربر، در نگاه اول کمی طولانی و دشوار به شمار می‌روند و افراد تمایلی به انجام فرآیند احراز هویت ندارند. اما به دلیل قوانین موجود، کاربران ناگزیر از انجام این پروسه هستند. البته ناگفته نماند که دلیل عدم تمایل برخی دیگر از افراد برای انجام احراز هویت چیز دیگری است. افرادی که به دنبال سوءاستفاده، کلاهبرداری یا موارد مشابهی با استفاده از ارزهای دیجیتال هستند و قصد انجام فعالیت‌های غیرقانونی دارند به دلیل پنهان ماندن هویت خود تمایلی به انجام این کار ندارند! تکلیف این دسته کاملاً مشخص است و هدف از احراز هویت نیز پیدا کردن افراد اینچنینی و جلوگیری از موفقیت آنها است. اما عدم تمایل دسته اول تا حدود زیادی قابل درک است.

بسیاری از آنها بعد از اطلاع کامل از عدم امکان رهگیری در رمزارزها و دیگر دلایلی که در قسمت‌های قبلی توضیح داده شد، می‌پذیرند که طی کردن این فرآیند به صلاح خود آنها است و تنها یک بار صورت می‌گیرد.

در حال حاضر با وجود نوسانات بسیاری که در رمزارزهایی همچون دوج کوین رخ می‌دهد، اغلب کاربران تازه‌وارد تمایل دارند که به سرعت روند ثبت نام و خرید در یک صرافی را طی کنند.

خبر خوش اینکه مجموعه بیتکس 24 یکی از صرافی‌های داخلی معتبر امکان خرید دوج کوین بدون نیاز به احراز هویت را فراهم کرده است. این امکان برای دیگر رمزارزها نیز وجود دارد.

سرویس جدید بیتکس 24 چیست؟!

مجموعه بیتکس 24 در سیاست‌های جدید خود لزوم احرازهویت برای شروع فرآیند خرید و فروش رمزارزها را از حالت اجباری خارج کرده است. با توجه به اعتبار این مجموعه، این سرویس برای بسیاری از کاربران فعال در این حوزه خبر خوش و هیجان‌انگیزی است.

طبق اطلاعیه‌های صرافی بیتکس 24 در وبسایت رسمی این مجموعه، از اين پس احراز هويت در بيتكس ٢٤ كاملاً اختياری است و تنها با وارد کردن نام، نام خانوادگی و کارت بانکی مي‌توانيد در كليه بازارهای معاملاتی مجموعه بیتکس 24 اقدام به خريد، فروش و نگهداری رمزارزهای خود نماييد، اما برداشت رمزارزها بدون احراز هویت امکان‌پذیر نیست.

به عنوان مثال شما می‌توانید در صرافی بیتکس 24 اقدام به خرید دوج کوین بدون نیاز به احراز هویت کنید اما برای برداشت دوج کوین از این صرافی باید مطابق قوانین به احراز هویت بپردازید.

مراحل خرید دوج کوین بدون نیاز به احراز هویت در صرافی بیتکس 24

وارد وبسایت بیتکس 24 به آدرس bitex24.com شوید و شماره موبایل خود را وارد و تایید کنید.خرید دوج کوین بدون احراز هویت

بعد از تایید شماره همراه، از سمت راست تصویر پروفایل را انتخاب کنید.خرید دوج کوین بدون احراز هویت

مطابق با تصویر زیر در حال حاضر تنها تکمیل بخش‌های مربوط به نام، نام خانوادگی و اطلاعات کارت بانکی اجباری و دیگر موارد به صورت اختیاری هستند.خرید دوج کوین بدون احراز هویت

بعد از تکمیل اطلاعات می‌توانید فرآیند خرید دوج کوین بدون احراز هویت را در صرافی بیتکس 24 آغاز کنید.

برای خرید دوج کوین ابتدا باید کیف پول ریالی خود را شارژ کنید. برای این کار از منوی سمت راست تصویر گزینه کیف پول را انتخاب و با استفاده از گزینه واریز، کیف پول ریالی خود را شارژ کنید.خرید دوج کوین بدون احراز هویت

بعد از شارژ کیف پول ریالی می‌توانید از منوی سمت راست دوج کوین را انتخاب و با استفاده از یکی از امکانات سفارش‌گذاری موجود، به خرید بپردازید.خرید دوج کوین بدون احراز هویت

همچنین برای واریز و برداشت دوج کوین می‌توانید از گزینه واریز و برداشت در صفحه کیف پول‌ها استفاده کنید.

توجه داشته باشید برای برداشت دوج کوین نیاز به انجام مراحل احراز هویت وجود دارد.

برای برداشت ریالی نیازی به احراز هویت وجود ندارد و می‌توانید از قسمت کیف پول گزینه برداشت ریالی را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مطلب برای نمونه به بررسی روند خرید دوج کوین بدون احراز هویت در یک صرافی معتبر داخلی پرداختیم. اگر خرید رمزارزها بدون احراز هویت برای شما و اطرافیان یک دغدغه به شمار می‌رود، بعد از مطالعه و استفاده از این مطلب آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments