بهترین بازی های بلاکچین ترون

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شبکه بلاکچین ترون از زمان راه‌اندازی، به یکی از بلاکچین‌های هیجان‌انگیز و محبوب تبدیل شده که هم از تولیدکنندگان محتوا و هم از صنعت سرگرمی پشتیبانی می‌کند. این بلاکچین در حال حاضر میزبان توسعه‌دهندگان و برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapp) بسیاری است و روز به روز، توسعه‌دهندگان بیشتری هم به آن می‌پیوندند. از جمله این برنامه‌ها، می‌توان به بازی‌های درآمدزا اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهند تا ضمن انجام بازی، جوایزی را نیز در قالب ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به دست آورند. در این میان، لازم به ذکر است که تیم ترون با پلتفرم‌های بازی مختلفی، از جمله game.com هم همکاری داشته است. در این مقاله، بهترین بازی های بلاکچین ترون را که از طریق آنها می‌توانید به صورت رایگان توکن‌های TRX به دست آورید، معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین بازی های بلاکچین ترون

در حال حاضر، بازی‌های کریپتویی و بلاکچینی که با عنوان «بازی کن و درآمد کسب کن»، معروف هستند، به سرعت رشد می‌کنند و تأثیر زیادی بر بازار رمزارزها بر جای گذاشته‌اند. در این سیستم، بازیکنان علاوه بر بازی و سرگرمی، درآمد هم کسب می‌کنند. به خاطر طراحی جالب این بازی‌ها به دست توسعه‌دهندگان و همچنین به خاطر داشتن نسخه‌های موبایلی، صنعت بازی‌ بلاکچینی ظرفیت بسیاری برای کسب‌ درآمد دارد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بلاکچین ترون نیز سعی کرده همیشه به‌روز باشد و از تحولات بازار عقب نماند. از این رو، تلاش بسیاری کرده تا فرصتی را برای کسب درآمد از بازی‌های بلاکچینی برای مخاطبان خود فراهم آورد. در ادامه 4 بازی بلاکچینی پرطرفدار بر بستر ترون را که از جمله بهترین بازی های بلاکچین ترون هستند، به شما همراهان رمزارز نیوز معرفی می‌کنیم.

۱. افترمث آیلندز (Aftermath Islands)

یکی از بهترین بازی های بلاکچین ترون بازی افترمث آیلندز است. Aftermath Islands یک پلتفرم تعاملی مجازی است که اولین نسخه از آن در فوریه سال ۲۰۱۹ عرضه شد. این نسخه از بازی شامل دزدان دریایی، دنیای غیرمتمرکز و صاحبان جزیره بود.

افترمث آیلندز برای اولین بار با انتشار وایت پیپر خود در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و پس از آن با گذشت زمان به‌روز گردید. این بازی اکنون جزایر، املاک و جوامع هیجان‌انگیزی را معرفی کرده که به موجب آن، به بازیکنان فرصت داده می‌شود تا طیف گسترده‌ای از ماجراجویی‌ها را روی این پلتفرم تجربه کنند.

بهترین بازی های بلاکچین ترون

توسعه‌دهندگان بازی افترمث آیلندز این فرصت را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا با استفاده از توکن‌های NFT، زمین‌های مجازی، ساختمان‌ها، آیتم‌های دست‌ساز، اموال و دارایی‌های درون بازی را بخرند، تجارت کنند و توسعه دهند. هر قطعه زمین مجازی در این بازی، منحصربه‌فرد است و مالکان آن تصمیم می‌گیرند که چه چیزی را در زمین خود، بدون هیچ محدودیتی، منتشر کنند.

۲. اگیز ورلد (Eggies World)

یکی دیگر از بهترین بازی های بلاکچین Tron اگیز ورلد است؛ یکی از اولین بازی‌های کلکسیونی مبتنی بر ارزهای دیجیتال که به کاربران اجازه می‌دهد تا در شبکه بلاکچین ترون، تخم‌مرغ توسعه و پرورش دهند و با توجه به تجربه کاراکتر خود در درون بازی، جوایزی کسب کنند.

این تجربه کاراکتر درون بازی، از طریق بزرگ کردن، پرورش و تغذیه هیولا یا تخم مرغ کاربر به دست می‌آید و آمار مربوط به آن هم نمایش داده می‌شود تا فرد درکی از موقعیت فعلی خود در پلتفرم داشته باشد.

بهترین بازی های بلاکچین ترون

پلتفرم اگیز ورلد همچنین تغذیه با توکن را فراهم می‌کند؛ به این صورت که هیولاها می‌توانند هر توکن مبتنی بر TRON موجود در بازار را بخورند. توکن‌های به‌دست‌آمده می‌توانند بر آمار هیولای بازیکن تأثیر مثبت یا منفی بگذارند.

بازی اگیز ورلد توسط پروژه SeedGErminator در شبکه ترون پشتیبانی می‌شود و دارای توکن بومی به نام EGG است.

۳. مجیک آکادمی (Magic Academy)

بازی مجیک آکادمی هم یکی دیگر از بهترین بازی های بلاکچین ترون است. در این بازی، بازیکنان جادوگرها را می‌خرند و در راندهای زیادی به جنگ می‌پردازند تا توکن جید (Jade- سنگ قیمتی یشم) به دست آورند. آنها سپس می‌توانند با استفاده از جیدهای به‌دست‌آمده و خرید آیتم‌های دیگر، قدرت نبرد جادوگر خود را ارتقا دهند و با پیروزی در برابر سایر کاربران، جیدهای آنها را از آنِ خود کنند.

بهترین بازی های بلاکچین Tron

دارایی‌های درون این بازی در قالب استانداردهای شبکه ترون، یعنی TRC20 و TRC 721، ساخته می‌شوند. همچنین، شایان ذکر است که تمامی کدها، طراحی‌ها و قوانین بازی مجیک آکادمی در قرارداد هوشمند و با استفاده از زبان سالیدیتی (Solidity) نوشته شده که باز، معتبر و شفاف است. تمام تراکنش‌های این بازی را می‌توان از طریق یک کیف پول ترون انجام داد و همه آنها در زنجیره قابل ردیابی و استعلام هستند.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای توکن های بازی game (لیست کامل)

۴. کراپ بایتز (CropBytes)

کروپ بایتز هم یکی دیگر از بهترین بازی های بلاکچین ترون است که بیشتر بر کشاورزی دیجیتال متمرکز است. در بازی کراپ بایتز، کاربران می‌توانند محصولات خود را پرورش دهند، ساختمان‌ها را ارتقا دهند و به یک سرمایه‌دار بزرگ کشاورزی تبدیل شوند. آنها همچنین می‌توانند زمین بخرند و حیواناتی را پرورش دهند. این بازی در نسخه‌های iOS و اندروید موجود است.

بهترین بازی های بلاکچین Tron

بازیکنان می‌توانند توکن‌های به‌دست‌آمده از این پلتفرم را با سایر بازیکنان برای کسب ارزهای دیجیتال معامله کنند.

خلاصه مطلب

در این بازی به معرفی بهترین بازی های بلاکچین ترون پرداختیم. بازی‌های کریپتویی یک رویکرد جدید و جذاب را برای گیمرها ارائه می‌دهند. با استفاده از NFTها، دارایی‌های درون بازی با ارزش واقعی ترکیب می‌شوند و به بازیکنان، یک بعد جدید و هیجان‌انگیز از مالکیت را ارائه می‌دهند. از طرفی، ترون یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های بلاکچین در بازار است که سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در بازی‌های وب ۳ داشته است. با وجود هزاران بازی رمزارزی هیجان‌انگیز در شبکه ترون، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد و شما مطمئناً می‌توانید یک بازی مناسب با سبک خود پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments