زمان مطالعه: 4 دقیقه

آینده اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) + پیش بینی قیمت AXS

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

اگر قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال Axie Infinity را دارید، در این مقاله با پیش بینی آینده اکسی اینفینیتی و پیش بینی قیمت توکن AXS همراه ما باشید. اطلاعات بیان‌شده در این مطلب درباره پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی بر اساس بررسی تحلیل تکنیکال سایت‌های معتبر پیش‌بینی انجام می‌شود و معیارهای کلیدی برای پیش بینی آینده توکن AXS در اختیار شما عزیزان، قرار می‌گیرد. ابتدا کمی با این ارز دیجیتال آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال Axie Infinity چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

توکن AXS یکی از رمزارزهای محبوب است که بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی CoinGecko، در فهرست 30 رمزارز فعال در جهان قرار می‌گیرد. بازی Axie Infinity یک بازی کریپتویی و مبتنی بر بلاکچین است که اداره آن تا حدی بر عهده بازیکنان و افراد جامعه آن است. این بازی از دیگر بازی‌های معروف مانند Pokémon و Tamagotchi الهام گرفته شده است؛ با این تفاوت که بازیکنان می‌توانند موجوداتی به شکل توکن Axies ایجاد کنند، آنها را پرورش دهند و از طریق آنها بازی و ترید کنند.

در این بازی Axieها به 500 شکل مختلف و در دسته‌های متفاوت مانند حیوانات آبزی، پرنده، جانور، حشره، گیاهان و … قرار می‌گیرند. هر یک از بخش‌های این موجودات، در کلاس‌های رایج، نادر، فوق‌العاده نادر و افسانه‌ای دسته‌بندی می‌شوند. هر Axie یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) با ویژگی‌های متفاوت است. از این موجودات می‌توان برای بازی، نبرد، ایجاد موجودات جدید و فروش در بازار Axie استفاده کرد.

آینده اکسی اینفینیتی

اکوسیستم Axie Infinity دارای توکن حاکمیتی منحصربه‌فرد خود است که به عنوان Axie Infinity Shards (AXS) شناخته می‌شود. همان‌طور که از نام این توکن مشخص است، از آن برای شرکت در رأی‌گیری‌های مربوط به نحوه حکمرانی شبکه و نحوه خرج کردن دارایی موجود در خزانه‌داری جامعه Axie استفاده می‌شود.

در حال حاضر، نزدیک به 70 میلیون توکن AXS در گردش است. برترین صرافی‌های خارجی که از این توکن پشتیبانی می‌کنند، عبارت‌اند از: صرافی بایننس، OKEx، هوبی گلوبال، FTX و Tokocrypto. همچنین این توکن در برخی از صرافی های ایرانی نیز خرید و فروش می‌شود.

پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال 2022

اگر روند صعودی افزایش قیمت توکن AXS که در سال 2021 شاهد آن بودیم، ادامه یابد؛ Infinity تا پایان سال 2022 به 200 دلار خواهد رسید. پیش‌بینی‌های انجام‌شده در خصوص آینده توکن AXS، افزایش قیمت سریع تا 250 دلار را در نیمه اول سال 2022 نشان می‌دهند. احتمالاً در نیمه دوم سال این روند رشد با کمی افت روبه‌رو خواهد شد، اما نه به‌ صورت عمده و نگران‌کننده.

پیش بینی قیمت توکن AXS در سال 2023

سایت دیگری، افزایش قیمت تا 350 دلار را در مورد پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی اعلام کرده است. البته این پیش‌بینی مسلماً تنها در صورتی به حقیقت می‌پیوندد که روند صعودی افزایش قیمت این ارز دیجیتال ادامه یابد.

 همچنین ببینید: قیمت لحظه‌ای ارزهای NFT

آینده اکسی اینفینیتی در سال 2024

سایت پیش‌بینی دیگری اعلام کرده که با توجه ‌به برنامه توسعه پروژه و به‌روزرسانی‌های آتی، به نظر می‌رسد روند روبه‌رشد قیمت این ارز تا سال 2024 همچنان ادامه‌دار باشد. اگر شرایط رشد و توسعه این ارز دیجیتال فراهم باشد، احتمالاً قیمت آن به 500 دلار خواهد رسید.

آینده Axie Infinity

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی در سال 2025

در چهار سال آینده، قیمت Axie Infinity می‌تواند تا 720 دلار افزایش یابد. با توجه به تاریخچه این ارز، رسیدن به این سطح برای Axie Infinity چندان دشوار نیست؛ زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد؛ نشانه‌هایی که افزایش قیمت این ارز را در 4 سال آینده، قطعی می‌کند.

در صفحه قیمت ارز دیجیتال Axie Infinity می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت اکسی اینفینیتی و توکن AXS را مشاهده کنید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال Axie Infinity در سال 2021 روند روبه‌رشد و درخشانی داشت. با توجه ‌به اطلاعات مطرح‌شده در خصوص آینده اکسی اینفینیتی و بررسی نظرات تحلیلگران، سرمایه‌گذاری در توکن AXS احتمالاً نسبت به دیگر توکن‌ها با سودآوری بیشتری همراه خواهد بود. اما تنها در صورتی‌ که در زمان مناسب و با قیمت مناسب، نسبت به خرید یا فروش آن اقدام شود. توجه داشته باشید که پیش از سرمایه‌گذاری در این توکن‌ها حتماً بررسی و تحقیق کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی و ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی به این لینک مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments