آینده ارز دیجیتال پایرت چین (Pirate Chain) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

ارز دیجیتال Pirate Chain (پایرت چین) مانند هر ارز دیجیتال دیگری نوسانات زیادی دارد. به دلیل این نوسانات، این ارز دیجیتال برای ترید و تجارت بسیار ارز مناسبی است. در این مقاله می‌خواهیم آینده ارز دیجیتال Pirate Chain را بررسی کنیم و این ارز را چه از نظر تکنیکال و چه از نظر بنیادی تحلیل نماییم. ارز دیجیتال پایرت چین در یک سال گذشته رشد قیمتی زیادی داشته و تنها در یک ماه گذشته بیش از 180 درصد رشد داشته است. آینده ارز دیجیتال پایرت چین به دلیل داشتن بنیادی قوی، روشن ارزیابی می‌شود.

ارز دیجیتال Pirate chain چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال پایرت چین (Pirate chain) یک رمزارز صددرصد حریم خصوصی محور است. این ارز دیجیتال از یک پروتکل حریم خصوصی استفاده می‌کند که با فعالیت سایر کاربران در شبکه به خطر نمی‌افتد. بیشتر رمزارزهای حریم خصوصی، با حریم خصوصی اختیاری ایجاد می‌شوند که خود این مسئله رخنه‌ای در حریم خصوصی آنها ایجاد می‌کند. ارز دیجیتال Pirate Chain از ZK-Snarks برای محافظت از تراکنش‌های همتا به همتا در بلاکچین و ایجاد تراکنش‌های با میزان ناشناس بودن (anonymity) و حریم خصوصی (Privacy) بالا استفاده می‌کند.

آینده ارز دیجیتال pirate chain

توسعه‌دهندگانی که Pirate Chain را ایجاد کرده‌اند معتقدند که بهترین استفاده از این پروتکل برای زنجیره بلوکی است که فقط به ارسال‌های خصوصی نیاز دارد. اثبات کار با تأخیر (dPoW) از بلاکچین پایرت چین، با کمک اتصال یک Backup از زنجیره ARRR به بلاکچین بیت کوین، این بلاکچین را از آسیب در برابر double spend (دوبار خرج کردن) و حملات 51% محافظت می‌کند. برای اینکه یک حمله 51 درصدی به Pirate chain رخ دهد، باید حمله 51 درصد به بیت کوین رخ دهد. این امر باعث امنیت بیشتر در شبکه بلاکچین پایرت چین می‌شود.

ویژگی‌های ارز دیجیتال Pirate Chain

  • حریم خصوصی و امنیت بالا: ارز دیجیتال Pirate chain از حریم خصوصی و امنیت بالایی برخوردار است.
  • تکنولوژی مستقل دارد: یک زنجیره دارایی مستقل روی Komodo با امنیت dPoW (delayed Proof of Work) راه‌اندازی شده است.
  • آماده برای استفاده: کارهای بنیادی (Fundamental) این شبکه تمام شده و شبکه اصلی آن در اگوست 2018 راه‌اندازی گردیده است.
  • تراکنش‌های خصوصی: فقط تراکنش‌های ارسال خصوصی انجام می‌شود.
  • ناشناس بودن (anonymity): از شبکه TOR پشتیبانی می‌کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اصلی ارز دیجیتال Pirate chain مراجعه کنید.

قیمت ارز دیجیتال پایرت چین (Pirate chain)

نام توکن شبکه ارز دیجیتال پایرت چین ARRR است. در تصویر زیر می‌توانید نمودار قیمت یک سال اخیر این ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

آینده ارز دیجیتال pirate chain

برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال پایرت چین می‌توانید به صفحه قیمت لحظه‌ای Pirate chain مراجعه کنید.

تحلیل آینده ارز دیجیتال Pirate chain

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پیش‌ بینی آینده قیمت ارزهای دیجیتال مانند Pirate Chain (ARRR) مشاهده تاریخچه قیمت قبلی آنها در نمودار است. با استفاده از تکنیک‌های متداول تجزیه و تحلیل فنی مانند شناسایی سطوح حمایت و مقاومت افقی، محاسبه میانگین متحرک و استفاده از اندیکاتورها برای نشان دادن قدرت یا ضعف در بازار، می‌توانیم قیمت ARRR را پیش‌بینی کنیم.

نمودار قیمت و تحلیل اکثر قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال محبوب در سایت رمزارز نیوز و TradingView در دسترس هستند. TradingView با صرافی‌های معروف مانند بایننس، Huobi ،ByBit ،FTX و بسیاری دیگر مرتبط است و قیمت لحظه‌ای بسیاری از آلت کوین‌ها مانند Pirate Chain (ARRR) را به صورت نموداری نمایش می‌دهد.

تشخیص سطوح حمایت و مقاومت Pirate chain

شناسایی سطوح حمایت و مقاومت برای پیش‌ بینی قیمت ARRR حداقل در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت مورد نیاز است. با محاسبه تعداد دفعاتی که در روند صعود یک سطح قیمت تست می‌شود و برمی‌گردد، می‌توان سطح مقاومت افقی را تشخیص داد. سطح حمایت افقی را نیز می‌توان در مسیر نزول قیمت با شمارش تعداد تست یک قیمت تشخیص داد. پیش‌بینی آینده قیمت Pirate chain برای کسانی که این ارز را خریداری کرده‌اند و قصد هولد کردن دارند نیز مفید است تا بدانند در چه قیمتی با بالاترین سود بفروشند.

در نمودار زیر می‌بینیم که قیمت با سطوحی که با رنگ زرد مشخص شده‌اند، به ویژه در نقاطی که با فلش‌های سبز مشخص شده‌اند، برخوردهای زیادی داشته است. با توجه به اینکه قیمت در گذشته بارها با این مناطق مشخص برخورد کرده است، تریدرها می‌توانند با توجه به پیش‌بینی خود، از این سطوح قیمت برای انجام سفارشات خرید یا فروش استفاده کنند.

آینده ارز دیجیتال پایرت چین

استفاده از میانگین متحرک (Moving Average)

یکی از ابزارها برای پیش‌بینی قیمت، استفاده از میانگین متحرک است. در این ابزار شما مشخص می‌کنید که میانگین قیمت را به عنوان مثال در 20 روز اخیر یا 100 روز اخیر برای شما نمایش دهد. این میانگین‌ها به صورت یک نمودار خطی از قیمت نمایش داده می‌شود. بسیاری از تریدر‌ها از میانگین متحرک برای ارزیابی روند بازار و سطوح بازار استفاده می‌کنند. میانگین متحرک‌های مهم که به تصمیم درست کمک می‌کنند، میانگین‌های 20، 50، 100 و 200 روزه هستند. با استفاده از این میانگین‌ها می‌توان تشخیص داد که آیا روند صعودی قیمت کند شده است یا آیا قیمت بعد از یک روند نزولی قرار است جهش قیمت داشته باشد یا نه.

در تصویر زیر می‌بینیم که قیمت با میانگین متحرک 200 روزه (200MA) چندین برخورد داشته است که با خط صورتی در نمودار نشان داده شده است. از این رو می‌توان فرض کرد که این خط در تعیین قیمت دارایی مانند Pirate Chain و ایجاد پیش‌بینی کوتاه، میان‌مدت و حتی بلندمدت قیمت Pirate Chain بسیار مهم است.

آینده ارز دیجیتال پایرت چین

استفاده از اندیکاتور‌ها

اندیکاتورها می‌توانند به معامله‌گران کمک کنند تا بتوانند بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت Pirate Chain (ARRR) را بهتر پیش‌بینی کنند. اندیکاتورها فاکتورهای مختلفی مانند زمان، حجم، حرکت و موارد دیگر را در نظر می‌گیرند تا نشان دهند که آیا قیمت ارزهای دیجیتال مانند Pirate Chain (ARRR) ممکن است افزایش یابد یا سقوط کند. اگرچه اندیکاتورها قادر به پیش‌بینی قیمت ARRR نیستند، اما می‌توانند روند قیمت و قدرت حرکت را مشخص کنند.

در تصویر زیر می‌بینیم که اندیکاتور RSI (شاخص مقاومت نسبی Relative Strength Index) که توسط اکثریت تریدرها استفاده می‌شود، در پایین نمودار قرار دارد. نواحی بالا و پایین خطوط نقطه‌چین نشان می‌دهد که ارز دیجیتالی مثل Pirate Chain (ARRR) بیش از حد خریداری یا بیش از حد فروخته شده است. RSI اقدامات و حجم قبلی قیمت را در نظر می‌گیرد تا نشان دهد که آیا تغییر از خرید به فروش یا فروش به خرید وجود دارد یا نه.

آینده ارز دیجیتال پایرت چین

تحلیل فاندامنتال و ارزیابی نقاط قوت و ضعف ارز دیجیتال پایرت چین

یکی از روش‌های بسیار مفید برای پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال، تحلیل فاندامنتال است. در تحلیل فاندامنتال، یک ارز دیجیتال از نظر تکنولوژی، نقاط قوت و ضعف بررسی می‌شود. برای پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال pirate chain باید بررسی کنید که تیم این ارز چه برنامه‌ای برای آینده دارد و چه پروژه‌هایی را در آینده نزدیک می‌خواهد انجام دهد. با داشتن اخبار پایرت چین (ARRR) تریدرها می‌توانند از رویداد‌های مهم باخبر باشند و صعود قیمت را تشخیص دهند.

تجزیه و تحلیل تکنیکال به تریدرها در تصمیم‌گیری در مورد زمان خرید یا فروش Pirate Chain کمک می‌کند، اما تجزیه و تحلیل فاندامنتال اغلب می‌تواند به پیش‌ بینی قیمت آینده ARRR بر اساس آگاهی از رویدادهای مهم آینده یا اخبار جدید کمک کند که ممکن است صرف‌نظر از آنچه نمودارها نشان می‌دهد، تأثیر فوری و غیرمنتظره‌ای بر قیمت داشته باشد.

آیا سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال pirate chain سرمایه گذاری خوبی است؟

هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا ارز دیجیتال پایرت چین (ARRR) سرمایه خوبی برای شما است، در نظر گرفتن نسبت ریسک به پاداش در سرمایه‌گذاری بسیار مهم است. به نظر می‌رسد که آینده ارز دیجیتال Pirate chain بر اساس تحلیل فاندامنتال در طولانی‌مدت روشن است و این ارز می‌تواند آینده خوبی داشته باشد.

سخن پایانی

برای پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال، تریدر‌ها از دو روش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال استفاده می‌کنند. با استفاده از تجزیه و تحلیل تکنیکال می‌توانیم آینده قیمت ارز دیجیتال Pirate chain را در کوتاه‌مدت مشخص کنیم. با استفاده از سطوح مقاومت افقی و حمایت، میانگین متحرک، شاخص‌های مختلف و سایر تکنیک‌ها، می‌توانید بالا یا پایین آمدن قیمت در چند روز، هفته‌ها و ماه‌های آینده را پیش‌بینی کنید.

بازار ارزهای دیجیتال در بلندمدت بسیار ناپایدار است و پیش‌بینی آن دشوار است؛ بنابراین قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری، تحقیق در مورد Pirate Chain و هر ارز دیجیتال دیگری، بسیار لازم است. هنگام تجزیه و تحلیل قیمت، برای پیش‌ بینی آینده قیمت Pirate Chain تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی ضروری است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

مرسی از توضیح کامل تون

خواهش می کنم

استخراج این رمز ارز با دستگاه انت ماینر z15 چه طوره؟ارزش سرمایه گذاری داره؟