۵ راه کسب اتریوم رایگان! توهم یا واقعیت؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

کسب درآمد و امرار معاش یکی از نیاز‌‌های مهم بشری است. هر چه راه کسب درآمد آسان‌‌تر باشد، افراد بیشتری ترغیب به بخت‌‌آزمایی در آن می‌‌شوند. کسب اتریوم رایگان یکی از شیوه‌‌های کسب درآمد است که بعد از کسب بیت کوین رایگان، بیشترین خواهان را دارد. در این مطلب شما را با 5 شیوه کسب اتریوم، البته به صورت رایگان، آشنا می‌‌کنیم.

فاست اتریوم

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

این شیوه رایج‌‌‌ترین راه کسب اتریوم به صورت رایگان است. فاست (Faucet) در زبان فارسی، شیر آب ترجمه شده است. این نام‌گذاری به دلیل درآمد بسیار ناچیز و قطره‌‌‌چکانی آن بوده است. طریقۀ کسب درآمد از آنها نیز بسیار آسان است. با هم به مرور این مراحل می‌‌‌پردازیم:

  • مراجعه به سایت‌‌‌های فاست
  • بازدید از یک صفحه اختصاصی یا یک تبلیغ
  • تکمیل فرآیند کپچا یا تازه‌‌‌سازی صفحه (Refresh)
  • ارائه نشانی کیف‌ پول برای دریافت اتریوم رایگان

شاید بگویید چه عالی! اما باید بدانید که بازدید‌‌‌های شما محدودیت زمانی دارند. بدین معنا که شما برای مشاهده هر آگهی باید چند ثانیه زمان صرف کنید. پس از مشاهدۀ هر آگهی نیز در اکثر مواقع باید زمانی را صبر کنید تا آگهی بعدی به نمایش دربیاید. با این حساب، کسب اتریوم از این طریق چندان هم آسان نیست. نکته مهم و قابل‌توجهی که در این میان می‌‌‌توان به آن اشاره کرد، محدودیت برداشت از این فاست‌‌‌ها است. شما به ازای هر بازدید، میزان بسیار اندکی اتریوم دریافت می‌‌‌کنید. به عنوان مثال، شما به ازای هر بازدید، معادل 1 سنت دلار، اتریوم دریافت می‌‌‌کنید. اما زمان برداشت متوجه می‌‌‌شوید که حداقل میزان برداشت 50 دلار است. این یعنی شما باید حداقل 5 هزار بار از آن سایت یا صفحه بازدید کنید تا بتوانید درآمد خود را دریافت کنید. البته اگر مدیران آن سایت به بهانه‌‌‌های مختلف از واریز حق شما خودداری نکنند. این مشکلات در مورد فاست بیت کوین نیز صدق می‌کند.

معرفی برخی از فاست‌های اتریوم

رمزارز نیوز هیچ تعهدی نسبت به اعتبار سایت‌های معرفی شده ندارد.

ایردراپ (Airdrop)

کسب اتریوم

توکن‌‌‌های جدید برای جذب سرمایه از شیوه‌های مختلفی از جمله عرضۀ اولیه (ICO) استفاده می‌‌‌کنند. اگر بخواهیم ایردراپ را تعریف کنیم، باید بگوییم که ایردراپ، هدیه‌‌‌ای از طرف توکن‌‌‌های جدید است. بر این اساس، زمانی که شما توکنی را که بر پایه ERC20 استوار است می‌‌‌خرید، توکن هدیه نیز دریافت می‌‌‌کنید. فراموش نکنید ایردراپ‌‌‌ها به شما اتریوم هدیه نمی‌‌‌دهند، بلکه تعدادی توکن اضافه به شما می‌‌‌دهند. برای کسب اتریوم از طریق ایردراپ، می‌‌‌بایست توکن‌‌‌های دریافتی را از طریق یک صرافی آنلاین مانند بایننس تبدیل به اتریوم کنید. هرچند این شیوه فقط برای توکن‌‌‌های ERC20 قابل استفاده است، اما به هر حال این هم شیوه‌‌‌ای برای کسب اتریوم به صورت رایگان است. با این حساب، برای دریافت هدایای خود، کافی است یک کیف‌ پول که از ERC20 پشتیبانی می‌کند، داشته باشید.

جوایز کریپتویی

کسب اتریوم

جوایز کریپتویی می‌‌‌‌‌توانند هر رمزارز یا ارز دیجیتالی را شامل شوند. این جوایز را می‌‌‌‌‌توان ساز‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌کاری مابین فاست و ایردراپ تلقی کرد.

شما مانند فاست باید یک سری فعالیت‌‌‌‌‌ها در راستای شناساندن یک توکن جدید انجام دهید. مثلاً شما می‌توانید با لایک کردن، به اشتراک گذاشتن پست‌‌‌‌‌ها یا حتی کامنت گذاشتن، جایزه بگیرید. این فعالیت‌‌‌‌‌ها اغلب در شبکه‌‌‌‌‌های اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک و توئیتر انجام می‌‌‌‌‌گیرد. البته اگر به دنبال سهم بیشتری از جوایز هستید، می‌‌‌‌‌توانید خودتان دست به کار شوید و اقدام به تولید محتوا کنید. هرچه تعداد دنبال‌کنندگان شما در این شبکه‌‌‌‌‌ها بیشتر باشد، درصد موفقیت شما نیز افزایش می‌‌‌‌‌یابد. زمانی که این کمپین‌‌‌‌‌ها متوقف می‌‌‌‌‌شوند، جوایز بین همه شرکت‌‌‌‌‌کنندگان تقسیم می‌‌‌‌‌شود. یعنی همان چیزی که در ایردراپ‌‌‌‌‌ها اتفاق می‌افتد. با دریافت هدایای خود و مراجعه به یک صرافی آنلاین می‌‌‌‌‌توانید آنها را به اتریوم تبدیل کنید. اگر می‌‌‌‌‌خواهید از این جوایز مطلع شوید، بهتر است سری به سایت Bitcointalk بزنید.

استیکینگ اتریوم

کسب اتریوم

اجازه دهید آسان‌ترین تعریف استیکینگ را ارائه دهیم:

استیکینگ یعنی مشارکت در وام‌دهی و دریافت سود مشارکت.

اگر اتریوم در اختیار دارید، می‌توانید آن را به دیگران قرض داده و در عوض سود دریافت کنید. برای این منظور کافی است به پلتفرم‌هایی مانند اسیس (Oasis) مراجعه کنید. اسیس اتریوم شما را دریافت و آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهد. دریافت‌کنندگان عموماً تریدرهای مارجین هستند. اسیس بهرۀ دریافتی از آنها را با شما قسمت می‌کند.

نکتۀ مثبت این موضوع، در گردش بودن اتریوم شماست. این گردش اتریوم، نویدبخش یک درآمد نسبتاً ثابت از اتریوم خواهد بود.

زیر مجموعه گیری

یکی از ساده‌ترین و در عین حال نام‌آشناترین شیوه‌های کسب اتریوم، شرکت در طرح‌های زیرمجموعه‌گیری است. در این طرح‌ها شما با مراجعه به سایت‌های مرتبط با این موضوع، یک لینک اختصاصی یا یک بنر منحصربه‌فرد دریافت می‌کنید. با کلیک هر فرد روی این بنر، مقدار بسیار اندکی اتریوم دریافت می‌کنید. در این شیوه هم مانند فاست، درآمد چندان دندان‌گیری نصیبتان نخواهد شد.

سخن پایانی

در دنیای امروز تقریباً هیچ چیز گران‌بهایی بدون زحمت به دست نمی‌آید. این قاعده در مورد کسب اتریوم نیز صادق است. تقریباً تمام کاربران باتجربۀ دنیای کریپتو، هیچ‌یک از شیوه‌های بالا را برای درآمدزایی از طریق اتریوم تأیید نمی‌کنند.

در حال حاضر بهترین شیوه کسب درآمد از اتریوم، ترید و خرید و فروش آن است. استخراج اتریوم نیز در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام خیلی ممنون

سلام بر همگی،من یکماه هست که اتریوم رایگان دارم ،در کیف پولم زده پرداخت شده،ولی چیزی به حسابم واریز نشده،؟حالا سوال من اینه که باید جایی مراجعه کنم یا از اپلیکیشنی باید بگیرم؟؟؟لطفا منو راهنمایی کنید 🙏🙏🙏

سلام
همش دروغ و سر کاریه من یه سایتی بود که توی اپارات تبلیغ میکردن براش و طرف هم میگفت خودم ازش برداشت کردم و از این حرفا نزدیک به ۲ ماه درگیرش بودم که به حد برداشت برسه الان که رسیده برداشت نمیکنه
همش دروغ و مزخرفه

سلام ی سایت عالییییییییییییی برای استخراج کاملا رایگان اتریوووممم

سلام
به صورت رایگان اتریم استخراج کنید
ثبت نام فقط با آدرس کیف پول اتریم خود چیزی لازم نداره
اینم آدرس سایتش
ات آنلاین
من برداشت داشتم در حالت رایگان
سایت خیلی خوبیه
کسب درامد بدون سرمایه گذاری

سلام سایت ماینینگ اتریومی که داری واقعا پرداختی داره اگه واقعیه لینکشو بهم بده ممنون میشم

سلام
در استفاده از این سایت ها بسیار مراقب باشید. اغلب کلاهبرداری یا سرکاری هستند.

دوست من چیزی به اسم رایگان وجود نداره بیش تر این سایت ها اسکم هستند و بعد از مدتی غیرفعال می شوند .
احتیاط کنید که در کجا سرمایه گذاری میکنید و کار میکنید .