برادران وینکلووس (Winklevoss Brothers) کیستند؟ بیوگرافی ‌بنیانگذاران صرافی Gemini

زمان مطالعه: 4 دقیقه
سن 39
محل تولد آمریکا، ساوتهمپتون
محل اقامت آمریکا، نیویورک
دسته بندی بنیانگذاران – سرمایه‌گذاری
محل تحصیل دانشگاه هاروارد – دانشگاه آکسفورد
علت شهرت تأسیس پروژه پیش‌سازی فیسبوک و سرمایه‌گذاری روی رمزارزها
شبکه‌های اجتماعی

اگر شما در سال 2019 مالک یک شرکت هستید و دارایی رمزارزی یا نقشه‌ای برای خرید آن ندارید، می‌توان گفت که بسیار عقب هستید. اگر رمزارزی برای خود نداشته باشید، در آینده پشیمان می‌شوید و باید برای به دست آوردن آنها تلاش زیادی بکنید.

بیوگرافی برادران وینکلووس (Winklevoss)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

برادران دوقلوی وینکلووس، یعنی کامرون وینکلووس (Cameron Winklevoss) و تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss) از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در فضای ارزهای دیجیتال هستند و به عنوان بنیانگذاران خدمات نگهداری رمزارز جیمینی (Gemini) شناخته می‌شوند. کامرون وینکلووس و تایلر وینکلووس در دانشگاه هاروارد تحصیل کرند؛ یعنی جایی که با یکدیگر ایده شبکه اجتماعی کانکت یو (ConnectU) را پیاده‌سازی کردند. بعدها برادران وینکلووس (Winklevoss Brothers) ادعا کردند که این ایده توسط بنیانگذار فیسبوک، مارک زاکربرگ، به سرقت رفته و یک دادخواست علیه فیسبوک ارائه دادند.

در سال 2015، صرافی گمینی در نیویورک تأییدیه قانونی را دریافت کرد و از آن زمان با رشد فضای رمزارزها، خدمات و پیشنهادات خودش را توسعه داد. Cameron Winklevoss و Tyler Winklevoss در سال 2015 تلاش زیادی برای بنیانگذاری شرکت Winklevoss Capital Management کرند و موفق نیز شدند. این شرکت در حال حاضر بودجه اولیه را برای استارت‌آپ‌های خوب و آینده‌دار تأمین می‌کند. برادران وینکلووس همچنین جزو قایقرانان حرفه‌ای هستند و در رقابت‌های دانشگاه‌های هاروارد و آکسفورد و بازی‌های المپیک 2008 نیز شرکت کرده‌اند.

عملکرد برادران وینکلووس در 2019

در ماه آوریل، دوقلوهای وینکلووس با یک کارآفرین بیت کوین که چارلی شرم (Charlie Shrem) نام داشت به توافق رسیدند. اما بعدها در یک دادخواست، برادران وینکلووس، چارلی شرم را به سرقت 5000 بیت کوین برای تأمین بودجه یک زندگی مجلل، خرید قایق‌ها و دیگر اقلام گران‌قیمت متهم کردند. چارلی شرم این ادعاها را در سال 2012 تکذیب کرده بود.

در ماه می، کتاب «میلیاردرهای بیت کوین: یک داستان واقعی از نبوغ، خیانت و رستگاری» نوشته بن مزریچ (Ben Mezrich)، که کتاب «میلیاردرهای تصادفی» را نیز نوشته بود، منتشر شد. در این کتاب به زندگی برادران وینکلووس (Winklevoss Brothers) هم پرداخته شده است.

کامرون و تایلر وینکلوس در ماه ژوئیه در مصاحبه‌ای با CNBC در پی افشای پروژه لیبرا در فیسبوک، پیش‌بینی کردند که شرکت‌های فنگ (FANG)، فیسبوک، آمازون، نتفلیکس و گوگل تا سال 2021 ارزهای دیجیتال خود را به شکلی پیاده‌سازی خواهند کرد.

کامرون در توییت خود نوشت که خرید بیت کوین می‌تواند به مسأله فرار از اوراق قرضه با سود منفی که در مجموع 17 تریلیون دلار است، کمک کند. در اواخر همان ماه، او پیشنهاد کرد که ارزش بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال به درستی مشخص نشده، بلکه به عنوان یک منبع مالی بی‌خطر و معتبر مشخص شده است.

در طول سال 2019، برادران وینکلووس (Winklevoss) خدمات صرافی گمینی را گسترش دادند که خدمات حضانت و معرفی حساب برای سرمایه‌گذاران نهادی نیز از جمله این خدمات است.

انتظارات از برادران وینکلووس در 2020

صرافی جیمینی (Gemini) متعهد شده است که در محدوده دقیق چارچوب‌های نظارتی موجود با تمرکز ویژه روی جذب سرمایه‌گذاران نهادی به فضای رمزارزها کار کند. بنابراین، گمینی اغلب با برنامه‌های آزمایشی و مشارکت‌های استراتژیک با مؤسسات مالی سنتی و همچنین معامله‌گران بزرگ در صنعت رمزارز کار می‌کند. در اواسط ماه دسامبر سال 2019، جیمینی تهیه یک گزارش را در زمینه مقدار رمزارزهای تحت توقیف مؤسسات مالی ارائه کرد. ما انتظار داریم برنامه‌های آزمایشی مشابه و مشارکت‌هایی در ماه‌های آینده انجام شود که سرمایه‌گذاری در زیرساخت بلاکچین نیز جزو آنها باشد. امیدواریم این کار نتیجه خوبی داشته باشد و بتواند صرافی جمینی را توسعه ببخشد.

در سال 2020 شاهد خواهیم بود که صرافی جیمینی (Gemini) به مناطق دیگر جهان نیز توسعه پیدا می‌کند و خدمات خود را برای جذب مشتریان گسترش می‌دهد. انتظار داریم در طول این سال چندین خرید عمده، مشارکت استراتژیک و اجرای برنامه‌های آزمایشی را از آنها شاهد باشیم.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments