هوش غیرمثلی (NFI) چیست؟ آشنایی با NFT مجهز به هوش مصنوعی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

توکن‌های غیر قابل تعویض یا غیرمثلی (NFT)، موضوعی بود که در سال 2021 بسیار خوش درخشید و طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. این تکنولوژی هنوز هم بسیار پرطرفدار است و طبق نظر کارشناسان، احتمال رشد بیشتر این تکنولوژی در آینده بسیار زیاد است. به‌ تازگی و به دنبال موفقیت در حوزه توکن‌های غیرمثلی، موضوع استفاده از NFT مجهز به هوش مصنوعی مطرح شده است. این تکنولوژی می‌تواند نسل بعدی توکن‌های NFT باشد. هوش غیرمثلی یا NFI، به توکن‌های NFT مجهز به هوش مصنوعی گفته می‌شود. تحلیل‌گران بسیاری از NFI به عنوان نسل بعدی توکن‌های NFT نام می‌برند. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با این تکنولوژی آشنا شویم.

NFT مجهز به هوش مصنوعی، تکنولوژی سودآور!

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

همان‌طور که می‌دانید، هوش مصنوعی، خود به تنهایی یکی از پرپتانسیل‌ترین و آینده‌دارترین تکنولوژی‌های آینده است! برهمین اساس، ادغام هوش مصنوعی با تکنولوژی‌هایی مانند توکن NFT یا دیفای (DeFi) می‌تواند در درازمدت بسیار سودآور باشد.

به تازگی یک بازی بلاکچینی جدید که از مفهوم  Play To Earn و هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند نیز ساخته شده که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. بازی AIFA ASM یا همان Artificial Intelligence Football Association یک بازی پرطرفدار فوتبالی است. در این بازی فوتبالی، تیم‌ها 4 تایی هستند و از هوش مصنوعی نیز در عملکرد بازیکنان فوتبال استفاده شده است. می‌توان گفت که این اولین بار است که در یک بازی بلاکچینی از هوش مصنوعی استفاده شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این پروژه را دارید، حتما قبل از هر اقدامی در مورد جزئیات آن تحقیق و بررسی کنید. قطعاً استفاده از هوش مصنوعی در کنار بلاکچینی بودن، می‌تواند پتانسیل بالایی برای این بازی به حساب بیاید. این پروژه در 18 اکتبر سال 2021 استارت زده شده و از آن زمان تاکنون، قیمت پروژه آن حدود 1200 درصد افزایش پیدا کرده است!

این مسئله می‌تواند نشانگر درک بالای سرمایه‌گذاران از این تکنولوژی و همچنین علاقه بالای آنها به این بازی منحصربه‌فرد باشد.

NFT مجهز به هوش مصنوعی

اکوسیستم هوش غیرمثلی در حال توسعه است!

NFT مجهز به هوش مصنوعی تکنولوژی نوظهوری است و طبیعتاً هنوز جای رشد بسیاری دارد. در اکوسیستم این هوش مصنوعی، ASM Brain گران‌ترین و البته کاربردی‌ترین جزء است. در این اکوسیستم ASM ها قابلیت استخراج توکن ASTO را نیز خواهند داشت که این مسئله خود می‌تواند یک امتیاز مثبت تلقی شود. در مورد توکن ASTO در ادامه توضیح خواهیم داد.

در حال حاضر، ارزان‌ترین ASM در این اکوسیستم حدود 3.92 اتریوم است که تقریباً چیزی حدود 12214 دلار می‌شود. البته قیمت این ASM ها حدود 30 درصد افزایش یافته است. تقریباً دو ماه پیش، شما می‌توانستید با قیمت کمتری این ASMها را خریداری کنید.

NFI

حال ممکن است که از خود بپرسید، برای سرمایه‌گذاری در این پروژه، چگونه می‌توان اقدام کرد. برای سرمایه‌گذاری در این پروژه که برای اولین بار نیز در آن از هوش مصنوعی استفاده شده است، کافی است توکن ASTO که متعلق به این اکوسیستم است را خریداری کنید.

خرید توکن ASTO برای سرمایه‌گذاری در تکنولوژی NFI

پروژه ASM AIFA ساده‌ترین و شاید بهترین روش ورود به این اکوسیستم نوظهور است. بنابراین افرادی که به تکنولوژی هوش مصنوعی علاقه‌مند هستند، می‌‌توانند در این اکوسیستم سرمایه‌گذاری کنند. همچنین تکنولوژی NFT نیز خود یک اکوسیستم کاملاً جداگانه و سودآور است که تاکنون نیز شرکت‌ها و مؤسسات زیادی تصمیم به استفاده از آن گرفته‌اند.

حالا نیز دور از انتظار نیست که ترکیب دو پروژه و اکوسیستم قدرتمند مانند توکن‌های غیرمثلی با هوش مصنوعی، بتواند رشد خیره‌کننده‌ای را در آینده رقم بزند. بی‌شک سرمایه‌گذاری در این حوزه و آشنایی با NFI یا همان NFT مجهز به هوش مصنوعی، می‌تواند کمک شایانی به موفقیت سرمایه‌گذارانی که دیدگاه بلندمدت دارند بکند.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای ارزهای NFT

همان‌طور که عنوان شد، برای سرمایه‌گذاری در اکوسیستم ASM که مربوط به همان حوزه هوش مصنوعی است، می‌توان توکن بومی ASM یعنی ASTO را خریداری کرد. طبیعتاً پیشرفت‌های این اکوسیستم به طور مستقیم بر ارزش توکن بومی آن تأثیرگذار خواهد بود.

جایگاه توکن‌های NFT

مبحث توکن‌های غیرمثلی (NFT)، روز به روز داغ‌تر و جذاب‌تر می‌شود و هر روز افراد بیشتری به استفاده از این اکوسیستم روی می‌آورند. این توکن‌ها که هر کدامشان ارزشی خاص و منحصربه‌فرد دارند و با دیگر توکن‌های بازار رمزارزها متفاوت‌اند، هر روز کاربردی‌تر می‌شوند.

توکن‌های NFT مخصوصاً پس از ظهور تکنولوژی متاورس و بازی‌های بلاکچینی ارزش پیدا کردند! این تکنولوژی تا قبل از پیدایش بازی‌های بلاک‌چینی، ارزش واقعی خود را پیدا نکرده بود. امروزه در تمام بازی‌های بلاکچینی، استفاده از توکن‌های غیرمثلی به امری کاملاً عادی و حتی لازم تبدیل شده است.

هما‌ن‌طور که مشخص است، توکن‌های غیرمثلی، کاربردی بسیار فراتر از کاربرد امروزی‌شان دارند. خرید و فروش خانه و زمین، چه در دنیای فیزیکی و چه در دنیای مجازی، توسط همین توکن‌ها انجام می‌شود.

مفهوم انتقال مالکیت در دنیای متاورس، با توکن‌های غیرمثلی انجام می‌شود و بدون این تکنولوژی، مفهوم مالکیت در دنیای متاورس (Metaverse) بی‌معنی خواهد شد!

بنابراین این تکنولوژی بسیار آینده‌دار و بسیار کاربردی است و چیزی هم که نیاز مردم باشد، قطعاً مورد استقبال قرار می‌گیرد و رشد می‌کند.

هوش غیرمثلی

حالا هم که بحث ادغام توکن‌های غیرمثلی با هوش مصنوعی به میان آمده است! هر دوی این تکنولوژی‌ها بسیار قدرتمند و آینده‌دار هستند.

بی‌شک، آینده توکن‌های غیرمثلی، پس از ادغام با هوش مصنوعی روشن‌تر خواهد بود. دنیای آینده، دنیای دیجیتال است! این دنیای جدید دولتی ندارد! همه‌چیز را کد‌های کامپیوتری، هوش‌های مصنوعی و بلاکچین‌ها مدیریت می‌کنند! نهاد‌ها و سازمان‌های متمرکز در آینده بی‌معنی خواهند بود. رمزارز‌ها، ارز‌های رایج جهان خواهند بود و این اتفاقات بی‌شک رخ خواهند داد!

سخن پایانی

در دنیای غیرمتمرکز و دیجیتالی آینده، NFT مجهز به هوش مصنوعی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت؛ چراکه جهان آینده قرار است توسط کامپیوتر‌ها و هوش مصنوعی مدیریت شود. بنابراین هر چیزی که در این حوزه فعالیت می‌کند آینده‌دار است!

امروزه، سرمایه‌گذاری در حوزه هوش مصنوعی، ارز‌های دیجیتال، تکنولوژی بلاکچین، توکن‌های غیرمثلی و بسیاری از تکنولوژی‌هایی که دنیای آینده را خواهند ساخت، یک تصمیم آینده‌ساز و عاقلانه است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments