کیف پول HyperPay چیست؟ آشنایی با کیف پول هایپر پی

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با رشد و تکامل ارزهای دیجیتال و فناوری امور مالی غیرمتمرکز و توجه بیشتر مردم به حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی، نیاز به یک کیف پول رمزارزی مناسب بیش از پیش احساس می‌شود. یک کیف پول ارز دیجیتال، پلی مهم برای کاربران جهت دسترسی به دنیای بلاکچین است که نه تنها می‌تواند در مدیریت دارایی‌های دیجیتال به آنها کمک کند، بلکه می‌تواند آنان را قادر سازد تا تراکنش‌های خود را تنها با یک کلیک انجام دهند و همچنین می‌تواند به عنوان پلتفرمی برای نمایش برنامه‌های غیرمتمرکز، از امور مالی گرفته تا سرگرمی و شبکه‌های اجتماعی، عمل کند. کیف پول هایپر پی (HyperPay) یکی از این کیف پول‌های همه‌منظوره موجود در بازار است که از زمان راه‌اندازی، میلیون‌ها کاربر را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. برای آشنایی بیشتر با کیف پول HyperPay و ویژگی‌های جالب توجه آن، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کیف پول هایپر پی چیست؟

هایپر پی یک شرکت فناوری است که با هدف ارائه خدمات مالی، مانند نگهداری دارایی، مدیریت ثروت و پرداخت، به کاربران و شرکت‌های رمزارزی، شروع به کار کرد. کیف پول هایپر پی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷، در ملبورن استرالیا ثبت و پس از آن، به طور رسمی در فوریه سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. در ژانویه سال ۲۰۱۹، دفتر مرکزی هایپر پی به هنگ‌کنگ چین نقل مکان کرد.
کیف پول HyperPay اولین کیف پول یکپارچه درون زنجیره‌ای (On-chain) و برون زنجیره‌ای (Off-chain) در جهان است که فناوری غیرمتمرکز و متمرکز را با یکدیگر ترکیب می‌کند. به عبارتی، والت هایپر پی ضمن تضمین امنیت کلیدهای خصوصی به صورت غیرمتمرکز، راحتی کیف پول‌های متمرکز را نیز ارائه می‌دهد. به این ترتیب، والت HyperPay همچنین به عنوان پلی بین درون زنجیره و برون زنجیره عمل می‌کند و با فراهم کردن امکان انتقال وجوه تنها با یک کلیک، مدیریت دارایی‌های دیجیتال را برای کاربران بسیار راحت‌تر می‌سازد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کیف پول هایپر پی

کیف پول هایپر پی در حال حاضر از ۵۰ شبکه اصلی، بیش از ۱۵۰ توکن اصلی و بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال، از جمله همه توکن‌های ERC-20، توکن‌های QRC-20 و توکن‌های اکوسیستم ایاس، پشتیبانی می‌کند.

کیف پول HyperPay به عنوان یک پروژه پیشرو در صنعت بلاکچین، تلاش‌های مستمری برای توسعه محصولات مختلف انجام داده است تا تجربه بهتری را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر انتقال، دریافت و پرداخت رمزارزی، والت هایپر پی عملکردهای دیگری را نیز با موفقیت راه‌اندازی کرده است؛ از جمله: نظارت آنی و لحظه‌ای بر بازار، استیکینگ مبتنی بر الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS)، وام‌دهی همتابه‌همتا (P2P)، کیف پول مشترک برای شرکت‌ها یا تیم‌های کوچک، بیت اِرن (BitEarn)، صرافی داخلی CoinW.ai، انتقال رایگان وجوه، بازی‌ها و موارد دیگر.
از زمان راه‌اندازی، تعداد کاربران والت HyperPay به سرعت افزایش یافته و ارزش دارایی‌های ذخیره‌شده آن به میلیاردها دلار رسیده است.

امنیت کیف پول HyperPay

امنیت همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران بوده است؛ به خصوص وقتی صحبت از کیف پول ارز دیجیتال می‌شود. در این مسیر، کیف پول هایپر پی برای محافظت از کاربران خود چه می‌کند؟
کیف پول HyperPay در چهار بعد از دارایی‌های کاربران محافظت می‌کند: خود کیف پول، عملیات کاربر، سرور و توسعه‌دهندگان فنی. علاوه بر این، والت هایپر پی با شرکت‌های امنیتی مشهور خارجی و داخلی همکاری می‌کند و این شرکت‌ها به عنوان مشاور امنیتی، ممیزی‌های امنیتی منظمی را برای این کیف پول انجام می‌دهند. بر اساس ممیزی‌های این شرکت‌ها و گزارش‌های ارزیابی آنها، والت HyperPay به طور مداوم محصولات خود را بهینه‌سازی می‌کند.

علاوه بر این، کیف پول هایپر پی به صورت ۲۴ ساعته بر سرور خود نظارت دارد و برای این منظور، اجزای امنیتی اختصاصی را پیاده‌سازی کرده است. این تیم همچنین گروه‌های امنیتی ابری را طبق توصیه‌های سازمان SANS راه‌اندازی کرده و از منابع مستقل مانند ابرهای خصوصی برای محاسبه کانتینرسازی منابع، دروازه‌های VPN و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده، استفاده می‌کند. کیف پول HyperPay همچنین لایه‌های امنیتی اضافی را ایجاد کرده که شامل پارامترهای تصادفی‌سازی و رمزگذاری RSA است.
برای کیف پول برون زنجیره‌‌ای، هنگام ورود به سیستم، والت هایپر پی از کاربران می‌خواهد که رمز عبور پیچیده‌ای را تنظیم کنند، به آنها یادآوری می‌کند که رمز عبور خود را به طور منظم تغییر دهند و همچنین، تأیید با گوگل، تأیید با SMS و تأیید با اثر انگشت را هم اضافه کرده است. در هنگام انتقال نیز، والت HyperPay مشابه سایر صرافی‌ها، چندین لایه ممیزی امنیتی از جمله تأیید دومرحله‌ای، رمز عبور تراکنش و تأیید با تلفن را ارائه می‌دهد.
کیف پول هایپر پیاز دیگر استراتژی‌های امنیتی کیف پول هایپر پی، می‌توان به اتخاذ طرح‌هایی مانند تفکیک سرور کیف پول سرد و گرم و همچنین، ذخیره‌سازی ۸۰ درصد از دارایی‌ها به صورت آفلاین، اشاره کرد. لازم به ذکر است که کیف پول HyperPay، یک کیف پول سخت افزاری به نام هایپر مِیت (HyperMate) را راه‌اندازی کرده که بدون شک، سپر محکمی به امنیت این کیف پول اضافه می‌کند. هایپر مِیت از چند امضا، ارتقای فریم‌ورک، اتصال بلوتوث و سایر عملکردها پشتیبانی می‌کند؛ گواهینامه‌های FCC و CC EAL6+ را دارد و به دلیل ضخامت ۲٫۳ میلی‌متری و وزن سبک خود، حمل آن بسیار آسان است.

گزینه‌های سرمایه‌گذاری موجود در والت هایپر پی

در بازارهای نزولی، کاربران اغلب به جای انجام معاملات، هولد کردن را انتخاب می‌کنند. بنابراین، والت هایپر پی نیز محصولات تضمین سرمایه بسیاری را راه‌اندازی کرده که از طریق آنها، کاربران می‌توانند تنها با نگهداری دارایی‌های خود، به درآمد برسند. از جمله این محصولات می‌توان به بیت اِرن و استیکینگ اشاره کرد.

بیت اِرن به طور مشترک توسط والت HyperPay و هایپر فین (HyperFin)، یک شرکت خدمات مالی حرفه‌ای فعال در حوزه ارز دیجیتال، با تیمی مجرب و اعتبار قوی، ایجاد شده است. اصل کار بیت اِرن به این صورت است که کاربران فقط باید رمزارهای خود را به حساب بیت اِرن کیف پول برون زنجیره‌ای منتقل کنند و پس از آن، درآمد حاصل می‌شود. سود سرمایه‌گذاری در بیت اِرن به صورت روزانه محاسبه‌ می‌شود، بدون کارمزد و بدون قفل شدن است و در هر زمان قابل برداشت است که انعطاف‌پذیری دارایی‌های کاربران را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
کیف پول هایپر پیارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده در بیت اِرن عبارتند از: همه رمزارزهای اصلی، مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، ایاس، کاردانو (ADA) و … همچنین، برای استیبل کوین‌هایی مانند تتر. هیچ آستانه و حد بالایی برای استفاده از سرویس بیت اِرن وجود ندارد. این امر، سرویس بیت اِرن را به گزینه‌ای جذاب برای همه کاربران تبدیل می‌کند. در همین حال، لازم به ذکر است که درآمد حاصل از بیت اِرن بسیار قابل‌توجه است.
همان‌طور که گفته شد، کیف پول هایپر پی از ویژگی استیکینگ نیز پشتیبانی می‌کند. کیف پول HyperPay علاوه بر پشتیبانی از استیکینگ بیشتر ارزهای دیجیتال موجود در بازار، مجموعه‌ای از مزیت‌ها، مانند بازدهی بالا، واریز و برداشت سریع، ورود فوری و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد و به همین دلیل، به یک کیف پول ترجیحی برای استیکینگ در بین کاربران تبدیل شده است.
در استیکینگ معمولی، کاربران فقط باید رمزارز POS را در کیف پول واریز کنند و پس از آن، فرآیند به صورت خودکار و بدون نیاز به تعهد شروع می‌شود. در حالی که در استیکینگ از طریق والت هایپر پی، کاربران باید توکن مذکور را به عنوان ضمانت و وثیقه در یک استخر ماینینگ قرار دهند که نرخ بازدهی بالاتری دارد: از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد.

خلاصه مطلب

در این مطلب به معرفی والت HyperPay و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، هایپر پی یک شرکت فناوری است که هدف آن، ارائه خدمات مالی فراگیر به جهان است. این پروژه که در فوریه سال ۲۰۱۸ به طور رسمی آغاز به کار کرد، راه‌حل‌های مالی همه جانبه را برای میلیون‌ها کاربر ارز دیجیتال در سراسر جهان ارائه می‌دهد. علاوه بر مدیریت امن دارایی‌های رمزارزی و گزینه‌های سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا، کیف پول هایپر پی خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهد؛ از جمله: نظارت آنی بر بازار، کیف پول مشترک برای شرکت‌ها یا تیم‌های کوچک، انتقال فقط با یک کلیک، وام‌دهی همتابه‌همتا و موارد دیگر.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

تو ایران هم میشه بهش دسترسی داشت؟

سلام شب خوش
شما از کیف پول فیات اطلاعاتی دارید ممنون میشم در این باره یه تحقیقی بکنید و به من اطلاع دهید تو یه شرکت خارجی سرمایه گذاری کردم برای باز گرداندن سرمایه ام گفتند شما باید کیف پول فیات نصب کنید تا برای شما واریزی انجام دهیم ولی هیچ اطلاعی از این کیف پول پیدا نکردم فقط تو گوگل پلی میشه دانلود کرد و برای نصبش باید کارت ملی یا کارت اعتباری کشور محل سکونت رو اسکن کنی