ارز دیجیتال AIdoge یا دوج هوشمند چیست؟ معرفی ArbDoge AI

زمان مطالعه: 8 دقیقه

این روزها و در دنیای همیشه در حال تکامل فناوری، هوش مصنوعی (AI) با پیشرفت‌های سریع خود سرتیتر اخبار را به خود اختصاص داده است. جالب اینجا است که فناوری هوش مصنوعی با معرفی اپلیکیشن‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد، شروع به نفوذ در قلمرو ارزهای دیجیتال هم کرده است. یکی از پروژه‌هایی که در این زمینه توجه زیادی را به خود جلب کرده، ارز دیجیتال ArbDoge AI یا به اختصار ارز دیجیتال AIdoge است. این ارز دیجیتال جدید، مفاهیم میم کوین‌ها و هوش مصنوعی را در هم آمیخته و به این ترتیب، سر و صدای زیادی را در جامعه کریپتو به پا کرده است. طبق گزارش‌ها، تنها ۲۴ ساعت پس از راه‌اندازی، توکن AIDOGE توانست بیش از ۱۰۰ هزار دلار سرمایه جمع‌آوری کند که معامله‌گران را تحت تأثیر قرار داد. به همین دلیل، بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ارز دیجیتال ای آی دوج که با نام دوج هوشمند هم شناخته می‌شود، ممکن است در سال ۲۰۲۳ شاهد رشدی تصاعدی باشد. برای آشنایی بیشتر با رمزارز AIdoge با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ارز دیجیتال ArbDoge AI چیست؟

ارز دیجیتال ArbDoge AI یا ارز دیجیتال AIdoge یک میم کوین است که به عنوان یک بخش آزمایشی روی بلاکچین آربیتروم (Arbitrum) اجرا می‌شود. تفاوت اصلی بین پروتکل ارز دیجیتال ای آی دوج و سایر پروژه‌های رمزارزی این است که هیچ نهاد سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر یا تیمی با آن درگیر نیست و به طور کامل توسط فناوری هوش مصنوعی ایجاد شده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

هدف اصلی پروژه دوج هوشمند، ترکیب فناوری‌های وب ۳ و هوش مصنوعی و ارائه خدمات متعدد به جامعه آربیتروم است. جهت یادآوری، آربیتروم یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم برای اتریوم است که قراردادهای هوشمند را در خود جای می‌دهد و به این ترتیب، کاربران آربیتروم می‌توانند از سرعت بالاتر و کارمزد پایین‌تر تراکنش بهره‌مند شوند. بنابراین، هدف ارز دیجیتال AIdoge، گسترش عملکرد و مجموعه ویژگی‌های آربیتروم به نفع اعضای جامعه است.

توکن AIDOGE چیست؟

ارز دیجیتال بومی پروژه ارز دیجیتال ArbDoge AI با نماد اختصاری AIDOGE شناخته می‌شود. تعداد کل توکن‌های AIDOGE برابر با ۲۱۰ کوادریلیون در نظر گرفته شده و هر کاربر در جامعه آربیتروم می‌تواند توکن‌های AIDOGE را در اختیار داشته باشد. این توکن توسط برنامه‌های کاربردی در جامعه آربیتروم استفاده می‌شود و با استفاده از مکانیسم‌های کاهش تورم طراحی گردیده است.

آشنایی با ارز دیجیتال AIdoge

همه توکن‌های AIDOGE از طریق ایردراپ و به طور عادلانه و غیرمتمرکز در بین اعضای جامعه توزیع می‌شوند. هر کسی که ارز دیجیتال ای آی دوج را در اختیار داشته باشد، می‌تواند به بخش‌های آتی این پروژه هوش مصنوعی دسترسی پیدا کند. این توکن در ۱۵ آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد.

هر زمان که کاربران ارز دیجیتال AIdoge را خریداری می‌کنند، یک بلیط لاکی دراپ (Lucky Drop) به آنها ارائه می‌شود که با استفاده از آن، امکان برنده شدن تعدادی توکن ARB، رمزارز بومی شبکه آربیتروم، وجود دارد. در عین حال، کاربران می‌توانند توکن‌های AIDOGE را که خریداری کرده‌اند، همچنان در اختیار داشته باشند.

توکن AICODE چیست؟

ارز دیجیتال AICODE توکن دیگری است که اکوسیستم ارز دیجیتال ArbDoge AI به عنوان بخشی از پروژه آربیتروم سیتی (Arbitrum City) یا به اختصار ArbCity خود تولید می‌کند. این پروژه اساساً یک مکان مجازی است که اعضای جامعه می‌توانند زمان خود را در آن سپری کنند و به فعالیت‌ها و خدمات مختلف دسترسی داشته باشند. لاکی دراپ تنها یکی از مکان‌های ArbCity است. انتظار می‌رود که این شهر در طول زمان رشد کند.

توکن AICODE تمام جنبه‌های ArbCity را هدایت می‌کند. همچنین می‌توان از آن در تمام جنبه‌های پروژه دوج هوشمند که شامل کسب NFT (توکن غیرقابل‌تعویض)، حاکمیت، مشارکت در برنامه‌ها و پرداخت هزینه پروژه‌ها است، استفاده کرد. تعداد کل توکن AICODE که در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد، برابر با ۲۱ میلیون و یک میلیاردم تعداد ارز دیجیتال ای آی دوج است.

ویژگی‌های ارز دیجیتال AIdoge

اکوسیستم ارز دیجیتال AIdoge ویژگی‌های جذاب بسیاری را برای این پروژه ارائه کرده و یا وعده داده‌ که ممکن است برای شما جالب باشند. در ادامه، به مرور برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

لاکی دراپ

یکی از ویژگی‌هایی که قبلاً در ArbCity پیاده‌سازی شده، لاکی دراپ است؛ یک بازی ایردراپ که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های بیشتری را به دست آورند. هنگامی که یک تراکنش توکن AIDOGE انجام می‌شود، ۳ درصد از کارمزد آن به توکن ARB تبدیل می‌شود. پس از آن، این ARBها در استخر جایزه قرار می‌گیرند. این جوایز در نهایت به طور عادلانه بین افرادی که بلیط‌های لاکی دراپ را دریافت کرده‌اند، توزیع می‌شوند.

آشنایی با ارز دیجیتال AIdoge

برای دریافت بلیط شرکت در لاکی دراپ، کاربر باید تراکنشی به ارزش ۱۰۰ تا ۱،۰۰۰ دلار انجام دهد. همچنین، ۱۰ سطح جداگانه برای بلیط‌های لاکی دراپ وجود دارد که با فواصل تراکنش‌های ۱۰۰ دلاری مطابقت دارند.

اگر معامله‌ای به ارزش کمتر از ۱۰۰ دلار انجام دهید، واجد شرایط شرکت در لاکی دراپ نخواهید بود. از سوی دیگر، هر کسی که تراکنش بالاتر از ۱،۰۰۰ دلار انجام دهد، بلیطی معادل ۱،۰۰۰ دلار دریافت خواهد کرد. در هر تراکنش فقط یک بلیط ارائه می‌شود. فرآیند لاکی دراپ در فواصل ۳۰ دقیقه‌ای انجام می‌شود و پس از انجام قرعه‌کشی، بلیط‌های مربوط به دور قبل باطل می‌گردد.

کسب درآمد (Earn)

شما می‌توانید از طریق صفحه Earn در وبسایت ارز دیجیتال AIdoge، توکن‌ AIDOGE را که در اختیار دارید، استیک کنید. بسته به تعداد افرادی که همان فرآیند را انجام می‌دهند و تعداد تراکنش‌هایی که انجام می‌شود، میزان پاداشی که از استیکینگ ارز دیجیتال ArbDoge AI دریافت می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد.

ویژگی‌های آتی

اکوسیستم ارز دیجیتال ای آی دوج قصد دارد یک سری NFT مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز معرفی کند که به زودی، مراحل آموزش و تولید را پشت سر خواهد گذاشت. برای خرید این NFTها، کاربران می‌توانند از توکن AIdoge خود استفاده کنند.

پروژه دوج هوشمند همچنین قصد دارد یک DAO (سازمان‌ خودگردان غیرمتمرکز) نیز ایجاد کند و هر کسی قادر به مشاهده کد پلتفرم خواهد بود.

یک خزانه توکن AIDOGE و یک آزمایشگاه هوش مصنوعی نیز بخشی از نقشه راه ارز دیجیتال AIdoge هستند.

توکنومیک ارز دیجیتال ای آی دوج

همان‌طور که گفته شد، توکن AIDOGE توکن رسمی پروژه ارز دیجیتال AIdoge است و اساساً برای گسترش این پلتفرم هوش مصنوعی ایجاد شده است. این توکن به کل اکوسیستم هوش مصنوعی ارز دیجیتال ArbDoge AI نیرو می‌دهد و شما می‌توانید از آن برای شرکت در لاکی دراپ، استخراج توکن AICODE، خرید NFTهای مبتنی بر هوش مصنوعی و کسب درآمد غیرفعال از استیکینگ، استفاده کنید.

در مرحله اولیه کمپین «Call to AIDOGE»، تمام ۲۱۰ کوادریلیون توکن AIDOGE به صورت رایگان در اختیار اعضای واجد شرایط جامعه آربیتروم قرار می‌گیرد. دقیقاً ۹۵ درصد از این توکن‌ها از طریق استخر ایردراپ در بین کاربران توزیع می‌شود. ۵ درصد باقی‌مانده نیز به سرمایه‌گذارانی که افراد دیگر را برای شرکت در کمپین ایردراپ آن دعوت می‌کنند، پاداش داده می‌شود.

آشنایی با ارز دیجیتال AIdoge

به ازای هر تراکنش انجام‌شده در اکوسیستم دوج هوشمند، ۱۵ درصد به بخش مالیات اختصاص می‌یابد و سپس، به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

۱ درصد برای سوزاندن، ۳ درصد برای بخش Earn، حدود ۳ درصد برای لاکی دراپ، ۲ درصد برای دوباره پر کردن استخر نقدینگی، ۳ درصد برای خرید توکن ARB و ۳ درصد برای توسعه.

توکن AIdoge را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

پس از ممیزی موفقیت‌آمیز قراردادهای هوشمند AIDOGE و AICODE توسط شرکت امنیتی سرتیک (CertiK)، ارز دیجیتال AIdoge در صرافی‌های شناخته‌شده بسیاری مانند اوکی‌ایکس (OKX)، Gate.io، هوبی (Huobi)، پولونیکس (Poloniex)، نسخه سوم یونی سواپ (Uniswap v3)، سوشی سواپ (SushiSwap) و … لیست شده است.

بر اساس وبسایت رسمی ارز دیجیتال ArbDoge AI، شناخته‌شده‌ترین کیف‌پول‌هایی که از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند، عبارتند از:

کیف پول متامسک، OKX Wallet، تراست والت، WalletConnect، بیت کیپ، Coin98، بایننس چین و TokenPocket.

آشنایی با ارز دیجیتال AIdoge

پیش‌بینی قیمت توکن AIDOGE در سال ۲۰۲۳

عوامل زیادی وجود دارند که می‌تواند قیمت ارز دیجیتال AIdoge را تحت تأثیر قرار دهند؛ مانند تقاضا در بازار، عرضه توکن و غیره. بنابراین، نمی‌توان به این سؤال که قیمت ارز دیجیتال ArbDoge AI در پایان سال ۲۰۲۳ چقدر خواهد بود، پاسخ دقیقی داد. علاوه بر این، ماهیت بسیار پرنوسان میم کوین‌ها نیز پیش‌بینی قیمت توکن AIDOGE را دشوارتر می‌کند. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از تحلیل تکنیکال و شاخص‌های مختلف این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم cryptopredictions.com پیش‌بینی می‌کنند که ارز دیجیتال ای آی دوج سال ۲۰۲۳ را با متوسط قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۶۹۵ دلار به پایان برساند.

در نظر داشته باشید که عملکرد گذشته یک ارز دیجیتال، هرگز تضمینی برای نتایج آن در آینده نیست و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت ارز دیجیتال AIdoge ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال AIdoge پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، ارز دیجیتال ArbDoge AI بر ترند میم‌کوین‌ها تمرکز دارد که این روزها در بازار ارزهای دیجیتال بسیار محبوب شده است. در عین حال، توکن AIDOGE با ارائه خدمات مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی، رویکرد متفاوتی را در مقایسه با سایر میم‌کوین‌ها اتخاذ کرده و با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر دنیای ارزهای دیجیتال سازگارتر است. بنابراین، به عنوان پروژه‌ای که بر ترندهای محبوب بازار ارزهای دیجیتال متمرکز است، ارز دیجیتال ای آی دوج ممکن است پتانسیل رشد زیادی در آینده داشته باشد. بنابراین، برای هر کسی که می‌خواهد سبد سرمایه‌گذاری خود را متنوع‌تر کند، دوج هوشمند می‌تواند یک گزینه هیجان‌انگیز در نظر گرفته شود.

با این حال، به کاربران توصیه می‌شود که قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه ارز دیجیتالی، از جمله میم‌کوین‌هایی مانند ارز دیجیتال AIdoge حتماً تحقیقات لازم و کافی را انجام دهند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام خدمت دوستان عزیز به نظرتون چندسال دیگر aidoge به ۱ تومان میرسد؟
باتشکر

آخرین ویرایش 6 ماه پیش توسط سیدجعفرموسوی

وقتی صد میلیاردش میشه دویست و چهل هزار تومان یعنی پولی کمتر از یک بکس سیگار اسکار پس به ریسکش می ارزه خرید و برای دراز مدت نگه داشت .
علی الحال حسم بهم میگه تا زمان هاوینگ بیت کوین حداقل دو صفر و حداکثر سه صفر بندازه

ارز به درد نخوریه

میگن ارز آینده داری هست درسته؟

یکی از بهترین ها برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

ارز آینده دار و قوی ای به نظر میاد