بازی وار رایدرز (War Riders) چیست؟ آموزش کامل + ویدئو

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

تعداد بازی‌های بلاک‌چینی، با سرعتی باورنکردنی در حال افزایش است و این مسئله را می‌توان از معرفی چند ده بازی در ماه، متوجه شد! این ‌بار یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی‌های ماشینی به نام بازی War Riders، پا به عرصه بازی‌های تحت بلاک‌چین گذاشته است. اگر طرفدار این سبک از بازی هستید و در عین حال دوست دارید که از بازی کردن، درآمد نیز داشته باشید، به هیچ وجه آموزش بازی War Riders را از دست ندهید!

در ویدیوی زیر آموزش بازی وار رایدرز به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بازی War Riders، یک بازی جذاب و اکشن ماشینی

بازی War Riders از آن دسته بازی‌هایی است که قبل از انتشار کامل، با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است!

تیم توسعه‌دهنده بازی وار رایدرز، اقدام به انتشار بازی و تریلر آن کرده‌‌اند. تریلری که پس از انتشار، بازیکنان بسیاری را به خود جذب کرد. در این تریلر، شاهد یک بازی ماشینی در سبک ماشین‌های غول‌پیکر جنگی با انواع سلاح‌های مدرن هستیم که به دنبال دست‌یابی به تنها منبع انرژی باقی‌مانده بر روی زمین یعنی بنزین، دست به نابود کردن هم می‌زنند!

بازی War Riders، در عین حال که یک بازی ماشینی جنگی است، یک بازی آخرالزمانی نیز محسوب می‌شود. دلیل این برداشت، محیط بازی و اتفاقاتی است که در آن رخ می‌دهد.براساس تریلر‌ و گیم‌پلی منتشرشده از این بازی، در آن هیچگونه منطقه سرسبز، درخت یا حتی منبع آبی مانند رودخانه و دریا، مشاهده نمی‌شود.

در بازی وار رایدرز، می‌توانید به وضوح ببینید که حیات جانوری تا چه حد از بین رفته است! بسیاری از جانوران و اکوسیستم‌های طبیعی از بین رفته‌اند و تنها چیزی که باقی مانده، تپه‌های شنی و نمکی است.

در این شرایط، تنها عده کمی زنده مانده‌اند که همین عده کم نیز به دنبال دست‌یابی به تنها منبع انرژی باقی‌مانده، یکدیگر را نابود می‌کنند.

تیم توسعه‌دهنده بازی War Riders، این بازی را بسیار متمایزتر از بازی‌های دیگر می‌دانند؛ زیرا این بازی تحت بلاک‌چین است و تمام سلاح‌ها و منابعی که بازیکن در بازی به‌دست می‌آورد، متعلق به خود کاربر است و می‌تواند آن‌ها را در قالب توکن غیرمثلی، به فروش برساند.

این شرکت همچنین عنوان کرده است که در بازی‌های مشابه، گاهی بازیکنان مبالغی 50 یا 100 دلاری را خرج خرید یک سلاح خاص در بازی می‌کنند، اما قادر به فروش و معامله آن با دیگر بازیکنان نیستند؛ در واقع می‌توان گفت اصلا صاحب آن نیستند!بازی War Riders

آیا بازی وار رایدرز رایگان است؟

بازی War Riders، مانند اکثر بازی‌های این سبک، رایگان است. به این معنی که شما برای بازی‌کردن، نیاز به خرید بازی یا پرداخت هزینه اشتراکی ندارید.

با این حال، برای فعالیت دراین بازی، نیاز به یک ماشین دارید که طبیعتا برای خرید آن، نیاز به پرداخت یک مبلغ اولیه دارید. توجه داشته باشید که بعدا می‌توانید این ماشین را در قالب یک توکن NFT به فروش برسانید.

3 نوع وسیله نقلیه یا ماشین در بازی War Riders وجود دارد: ماشین معمولی، ماشین متوسط و ماشین درجه 1 که از بقیه کمیاب‌تر و در نتیجه، گران‌تر است.

تعداد ماشین‌های معمولی که توسط تیم توسعه‌دهنده در اختیار بازیکنان قرار گرفته، حدود 1 میلیون عدد است. این تعداد برای ماشین‌های درجه متوسط 150 هزار و برای ماشین‌های درجه 1، بسیار کمتر است.

طبیعتا به عنوان یک بازیکن بازی وار رایدرز، کمتر با ماشین‌های درجه یک و لوکس در بازی روبرو خواهید شد. دلیل قیمت بالاتر آن‌ها نیز همین مسئله است. البته امکانات ویژه‌ و بیشتر و همچنین قدرت بالاتر این ماشین‌ها را نیز نباید نادیده گرفت.بازی War Riders

راهنمای نحوه نصب و اجرای بازی وار رایدرز

همان‌طور که تا این‌جای مقاله گفته شد، بازی War Riders از همان ابتدا و پیش از انتشار نیز با استقبال بسیاری مواجه شد، ولی مدتی طول کشید تا بازی به طور کامل آماده شود و در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

بنابر اطلاعات سایت رسمی این بازی، بازی تحت بلاک‌چین وار رایدرز که بر بستر بلاک‌چین اتریوم فعال است، تنها برای 3 سیستم عامل ویندوز (Windows)، مک (Mac) و لینوکس (Linux) منتشر شده است.

این مسئله بدان معنی است که در حال حاضر، امکان بازی کردن بر روی گوشی‌های همراه وجود ندارد. البته تیم توسعه‌دهنده، قول ساخت نسخه اندروید (Android) و آی او اس (IOS) بازی را هم داده است.

اگر علاقه‌مند به شروع این بازی هیجان‌انگیز هستید، می‌توانید از این صفحه، اقدام به دانلود نسخه ویندوز، مک یا لینوکس بازی کنید.

وار رایدرز

توکن BZN، توکن رسمی این بازی است!

توکن رسمی بازی با نام بنزن، به عموم کاربران معرفی شده است. در حال حاضر، امکان خرید این توکن تنها در صرافی یونی سواپ وجود دارد.

نبرد اصلی بازیکنان بازی War Riders، بر سر بنزن است. این توکن در بازی، به عنوان سوخت مصرف نمی‌شود؛ درواقع ماشین‌های درون بازی، از بنزن (BZN) به عنوان سوخت استفاده نخواهند کرد!

سبک این بازی بلاک‌چینی بیشتر به شکل PvP است؛ یعنی هر چه در نبرد‌های بیشتری پیروز شوید، تعداد بنزن‌های بیشتری دریافت خواهید کرد و در نتیجه، می‌توانید سلاح‌ها و ویژگی‌های بیشتری به ماشین خود اضافه کنید.وار رایدرز

گیم پلی این بازی به چه شکل است؟

این بازی گیم‌پلی بسیار جذابی دارد. شما با یک ماشین تا گردن مسلح به ماشین‌های دیگر بازیکنان حمله می‌کنید و تلاش می‌کنید تا آن‌ها را نابود کنید. از بین بردن دیگر بازیکنان، تنها شرط بقا در بازی است.

همان‌طور که تا این‌جای مقاله عنوان شد، این بازی هم‌اکنون فقط برای سیستم‌های کامپیوتری در دسترس است و هنوز نسخه موبایلی آن منتشر نشده است.

بازی کردن با کامپیوتر نیز تجربه بسیار هیجان‌انگیزی دارد. پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید.

حتما اکثر شما بازی جی تی ای (GTA) را بازی کرده‌اید. هنگامی‌که سوار یک ماشین می‌شدید، چگونه آن را به حرکت در‌می‌آوردید و کنترل می‌کردید؟ کنترل ماشین‌ها در این بازی نیز به همان شکل است.توکن BZN

سخن پایانی

بازی‌های بلاک‌چینی، سبکی نوظهور از بازی‌ها هستند که توانسته‌اند در مدت کمی که از حضورشان می‌گذرد، بازیکنان و گیمر‌های زیادی را به خود علاقه‌مند کنند. به دلیل جدید بودن بازی‌های بلاکچینی، هنوز بسیاری از سبک‌های بازی وارد این حوزه نشده‌اند.

بازی وار رایدرز یکی از نوآورانه‌ترین سبک‌های بازی بر بستر بلاک‌چین است؛ زیرا تا قبل از ساخت آن، بازی شبیه به آن، وجود نداشته است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments