آینده ارز دیجیتال اوما (UMA) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقدمه

ارز دیجیتال یوما یا اوما (UMA) یکی از ارزهایی است که می‌‌تواند آینده جالبی برای کاربران خود رقم بزند. آینده ارز دیجیتال اوما یا یوما نیز مانند سایر کریپتوها، وابستگی شدیدی به قیمت آن دارد. در این مطلب تلاش داریم که ضمن آشنا کردن شما با این ارز دیجیتال، در مورد پیش بینی قیمت اوما (UMA) نیز صحبت کنیم.

تاریخچه ارز دیجیتال اوما

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

قبل از بررسی آینده ارز دیجیتال اوما بهتر است کمی بیشتر در مورد اوما یا یوما آگاهی پیدا کنیم. یوما در سال 2018 برای اولین‌ بار عرضه شد. عرضه اولیه یا ICO برای این ارز بیش از 520 هزار دلار درآمد ایجاد کرد. بالاترین قیمت اوما تا سال 2021 به  43 دلار رسیده است.

ارز دیجیتال اوما (UMA) چیست؟

برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال و بررسی آینده ارز دیجیتال اوما (UMA)، بد نیست در مورد نام این رمزارز صحبت کنیم. اوما مخفف 3 کلمه Universal Market Access است. ترجمه تحت‌اللفظی این کلمات «دسترسی به بازارهای جهانی» است. به عبارت ساده‌‌تر اوما در آینده خود یک ارز قابل استفاده در سراسر دنیا خواهد بود؛ هدفی که با ایجاد قراردادهای مالی امکان‌‌پذیر خواهد شد.

پروتکل‌‌های یوما بر بستر بلاکچین اتریوم بنا شده‌‌اند و هدف آن ایجاد توکن‌‌های معادل‌شده یا Synthetic token است.

کاربران این شبکه می‌‌توانند با تکیه بر ویژگی غیر متمرکز بودن آن اقدام به ساخت محصول مالی مختص خود کنند.

مروری بر وضعیت اوما (UMA)

نام پروژه اوما (UMA)
نماد UMA
عرضه کل 101,172,570
وبسایت رسمی Umaproject.org
مبتنی بر قرارداد هوشمند
سال عرضه 2018
پلتفرم صرافی ,Uniswap, Hoo, Balancer, MXC, 1inch Exchange, Bilaxy, Poloniex, Bibox, MXC, Coinex
کیف پول Metamask, Ledger

این ارز تحت استاندارد ERC20 قرار دارد. در این پروتکل از Data Verification Mechanism (DVM) یا تأیید داده استفاده می‌‌شود. نتیجه استفاده از این سیستم، افزایش امنیت و سرعت در سازو‌کارهای این شبکه است.

آینده ارز دیجیتال اوما

مکانیزم DVM از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در شبکه اوما است. دلیل این امر نیز فعالیت یوما در بستر اوراکل است. این ویژگی علاوه بر مدیریت قیمت توسط کاربران، این امکان را فراهم می‌آورد که بلاکچین‌‌های مختلف را به یکدیگر متصل کند.

از دیگر ویژگی‌‌های اوما می‌‌توان به پیروی آن از پروتکل گواه اثبات سهام (PoS) اشاره کرد. این همان شیوه‌‌ای است که کاردانو (Cardano) نیز از آن استفاده می‌‌کند. البته اتریوم نیز در به‌روزرسانی جدید خود از سیستم PoW به این سیستم مهاجرت خواهد کرد.

مجموعه این ویژگی‌ها آینده ازر دیجیتال اوما یا یوما (UMA) را درخشان رقم خواهد زد.

سخن پایانی

بر اساس آنچه گفتیم، آینده ارز دیجیتال اوما (UMA) می‌تواند بسیار درخشان باشد. البته که دنیای کریپتوها آن‌قدر غیرقابل پیش‌بینی است که هیچ ضمانتی برای تأیید این ادعا وجود ندارد. به یاد داشته باشید که سرانجام تصمیم‌گیرنده نهایی برای خرید اوما فقط خود شما هستید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments