آینده ارز دیجیتال تتا (Theta) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

اگر به عضویت در سویس‌‌‌های اشتراک ویدئو مانند آپارات یا یوتیوب علاقه‌‌‌مند هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با شبکه غیر متمرکزی آشنا کنیم که در زمینه انتقال ویدئو فعالیت دارد. رمزارز تتا (THETA) ارز دیجیتال این شبکه است. با هم ضمن آشنایی با این شبکه، در مورد آینده ارز دیجیتال تتا صحبت می‌‌‌کنیم.

نام پروژه

تتا (Theta)

نماد

THETA

نوع دارایی

کوین

نوع شبکه

بلاکچین

روش اجماع

PoS

BFT

سال ایجاد

2018

وب‌سایت رسمی

www.thetatoken.org

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

تتا نتورک (Theta Network) چیست؟

تتا چیست؟ این سؤالی است که کاربران تازه‌کار و حتی باسابقه دنیای رمزارزها در اولین برخورد از ما می‌‌‌پرسند. اما به‌راستی ارز دیجیتال تتا (THETA) چیست؟

تتا نتورک (Theta) یک شبکه بلاکچینی غیرمتمرکز است که به منظور انتقال ویدئو از آن استفاده می‌‌‌شود. در این میان، نکات مهمی وجود دارد که نقش مؤثری در پیش بینی آینده ارز دیجیتال تتا ایفا می‌‌‌کنند. با هم برخی از این نکات را بررسی می‌‌‌کنیم.

ارز دیجیتال تتا THETA یک شبکۀ غیرمتمرکز برای انتقال ویدیو است. این شبکه با استفاده از بلاکچین اختصاصی خود، سعی در ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کانال‌های اشتراکی دارد. مشکل اصلی که در حال حاضر این شبکه در کشورهای در حال توسعه با آن روبه‌رو است، هزینه‌های نصب بالا و وجود حاکمیت متمرکز است.

بلاکچین تتا

تتا در ابتدا یک توکن ERC-20 بود، یعنی روی بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کرد. این نوع توکن‌‌‌ها که از بلاکچین اتریوم تبعیت می‌‌‌کنند، کار را برای گسترش و به‌روزرسانی‌‌‌های جدید آسان می‌‌‌کنند. اما پس از مدتی تتا به منظور رفع مشکلات پیش روی خود، بلاکچین اختصاصی خود را که یک شبکه همتا به همتا (P2P) است، راه‌‌‌اندازی کرده است و در حال حاضر توکن تتا روی بلاکچین تتا مبادله می‌شود.

آینده ارز دیجیتال تتا نتورک

آینده تتا نتورک

پیش بینی آینده هر ارز دیجیتالی به تحلیل‌‌‌های مختلفی نیاز دارد. مسلماً پیش بینی برای آینده این آلت کوین نیز مشمول این قانون می‌‌‌شود. بنابراین اجازه دهید این بخش را از دو منظر تحلیل‌‌‌های فاندامنتال و تکنیکال بررسی کنیم.

پیش بینی آینده تتا با تحلیل‌‌‌های فاندامنتال

در مورد تتا 2 نکته را باید در نظر گرفت.

اول اینکه تتا بر شبکه بلاکچین استوار است. این موضوع به عنوان یک مشوق برای کاربران عمل خواهد کرد.

دوم اینکه این شبکه متشکل از نودهایی است که وظیفه آنها ارتقای پهنای باند است. به ‌عبارت ‌دیگر هر کاربر با به اشتراک گذاشتن فضای خود، به شبکه کمک می‌‌‌کند. این اشتراک‌گذاری می‌‌‌تواند منجر به رخ دادن اتفاقات بزرگی در زمینه اشتراک ویدئو شود. همان‌طور که این موضوع در مورد ترون نیز صادق است. ترون به جای اشتراک ویدئو به دنبال ایجاد شبکه‌ای برای اشتراک بازی‌ها است.

حال با دانستن این 2 موضوع تحلیل آینده ارز دیجیتال تتا را پی می‌‌‌گیریم.

نودها با قرار دادن دستگاه خود در اختیار شبکه، سرعت انتقال ویدئو را افزایش می‌‌‌دهند. شبکه نیز در ازای این خدمت، به نودهای خود توکن تتا پاداش می‌‌‌دهد.

پیش بینی آینده تتا با تحلیل‌‌‌های تکنیکال

به نظر می‌‌‌رسد یکی از بهترین شیوه‌‌‌های تحلیل یک ارز برای خرید، استفاده از سایت تریدینگ ویو است. با هم نگاهی به تحلیل این ارز در این سایت می‌‌‌اندازیم.

آینده تتا نتورک

اکنون زمان آن است که بر اساس تاریخچه قیمت و تحلیل‌‌‌های موجود، آینده ارز دیجیتال تتا را پیش بینی کنیم.

تاریخچه قیمت تتا

عرضه اولیه (ICO) تتا در 4 ژانویه 2018 پایان یافت. قیمت هر واحد توکن تتا برابر 0.1117 دلار بود. در پایان این ICO، بیش از 750 میلیون توکن تتا صادر و به عبارتی روانه بازار شد. اما این شروع کار تتا بود. تتا در همان سال توانست قیمت خود را به 0.22 دلار برساند و قیمت خود را 2 برابر کند. این اتفاق پس از ایجاد بلاکچین اختصاصی این شبکه روی داد. آینده ارز دیجیتال تتا در گرو رشد قیمت آن بود. پس از مدتی با پیوستن Theta به اتریوم، رشد قیمتی آن افزایش یافت. این پروسه با پذیرش این توکن توسط صرافی بایننس ادامه پیدا کرد و به نوعی تتا به عنوان یک ارز معتبر شناخته شد.

در صفحه قیمت تتا نتورک (Theta Network) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت ارز دیجیتال تتا (THETA) را مشاهده کنید.

چند نکته مهم در مورد آینده ارز دیجیتال تتا

اگرچه اکثر پیش‌بینی‌‌‌های موجود درباره تتا امیدوارکننده است، اما ذکر چند نکته مهم را لازم و ضروری می‌‌‌دانیم.

آینده Theta

تتا استیبل کوین نیست: ارز تتا یک استیبل کوین نیست؛ بنابراین قیمت آن می‌‌‌تواند دستخوش تغییرات زیادی شود. این تغییرات ممکن است حتی با افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین یا اتریوم نیز رخ دهد.

تتا هنوز کامل نیست: تتا تا رسیدن به اوج خود، نیاز به انجام فعالیت‌‌‌های زیادی دارد. توسعه زیرساخت‌های لازم برای ایجاد یک شبکه منسجم برای انتقال ویدئو یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد.

با وجود اینکه اکثر نظرات در مورد آینده ارز دیجیتال تتا مثبت است اما باید در نظر داشت که ارز دیجیتال تتا نیز یک آلت‌ کوین است و در اکثر مواقع حرکات قیمتی آلت ‌کوین‌ها وابسته به حرکات قیمتی بیت کوین است.

سخن پایانی

آنچه خواندید مختصری از شواهدی بود که نشان می‌‌‌داد آینده ارز دیجیتال تتا می‌‌‌تواند بسیار روشن باشد. با این ‌وجود، فراموش نکنید که هیچ‌چیز در دنیای کریپتوکارنسی قابل‌ پیش‌بینی نیست. در نهایت این شمایید که تصمیم می‌‌‌گیرید چه زمانی برای خرید ارزهای دیجیتال مناسب است. پس در انتخاب خود دقت کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

به امیدخدا

سلام روی۱۵تومن خرید زدم حالم بده ولی روزای خوب توراهه

salam . khaste nabashid . lotfan begid ke aya ja baraye sarmaye ghozari yeksale dare?