آینده سندباکس (The Sandbox) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

پروژه Sandbox از جمله پروژه‌های پیشگام در حوزه متاورس و بازی‌های مبتنی بر NFT است. بعد از اعلام تغییر نام برند فیس‌بوک به متاورس، توجه بسیاری به این دنیای مجازی و آینده پیش روی آن جلب شده است. اما سؤال اصلی این است که علاقه افراد به این حوزه و پروژه‌هایی همچون سند باکس در چه حد است؟ در واقع آینده سندباکس چیست؟ تحلیلگران در خصوص پیش بینی قیمت The Sandbox چه می‌گویند؟ برای آگاهی از پاسخ این سؤالات، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی سند باکس

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

قبل از پرداختن به آینده ارز دیجیتال The Sandbox بهتر است نگاهی مختصر و مفید به این پروژه داشته باشیم.

Sandbox یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم و جامعه است که در آن کاربران می‌توانند یک دنیای مجازی ایجاد کنند، در آنجا بازی کنند، آن را اداره کنند و حتی از آن کسب درآمد داشته باشند. در این پروژه که در واقع یک متاورس مجازی است، کاربران می‌تواند دارایی‌هایی به نام voxel ایجاد کنند و آنها را به توکن غیر قابل تعویض یا NFT مبدل سازند.

سایت Pixowl این پروژه را در سال 2011 راه‌اندازی کرد. پروژه‌ای که از مزایای سازمان خودگردان غیر متمرکز (DAO) و NFT بهره می‌برد و تجربه‌ای منحصربه‌فرد از بازی‌های آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در وایت پیپر این پروژه اعلام شده است که هدف از سند باکس، معرفی فناوری بلاک‌چین به طیف گسترده‌ای از مخاطبان است. توسعه‌دهندگان در حال کار و توسعه بازی‌های خاص برای کسب درآمد هستند که به بازیکنان اجازه خلق بازی هم می‌دهد.آینده سندباکس

توکن Sand یک توکن ERC-20 است که برای قدرت بخشیدن به پلتفرم ایجاد شده است و برای انجام تراکنش‌ها و تعاملات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد با خرید ارز دیجیتال سندباکس می‌توانند مالک دارایی‌های این بازی شوند و کسب درآمد از طریق بازی در شبکه اتریوم را تجربه کنند. این بازی دارای تعداد محدودی از LANDS (166 هزار) است که بلاک‌های متاورس از طریق آنها ایجاد شده‌اند و امکان بازی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

از توکن Sand برای حکمرانی شبکه هم استفاده می‌شود؛ جایی که کاربران می‌توانند در مورد آینده سندباکس تصمیم بگیرند و ایده‌ها و دیدگاه‌های خود را در خصوص آن پیشنهاد دهند.

عرضه اولیه توکن سند، 3 میلیارد بوده است و در حال حاضر 705 میلیون از این توکن‌ها در گردش هستند. از مجموع عرضه اولیه، 25.82 درصد به ذخیره شرکت، 17.18 درصد به فروش seed و 12 درصد به فروش بایننس لانچ پد و 10 درصد به مشاوران پروژه تعلق یافته است. این بازی مورد توجه پیشگامان صنعت بازی‌های کریپتو مانند Crypto Kitties، Atari و Helix قرار گرفته است.

پیش بینی آینده سندباکس

آینده سندباکس با توجه ‌به اینکه یکی از اولین پروژه‌هایی بوده است که با بهره‌مندی از تکنولوژی بلاک‌چین، انقلاب بزرگی به پا کرده، روشن به نظر می‌رسد. در این بازی، تمرکز اصلی روی محتوایی است که به واسطه خود کاربر تهیه می‌شود. Sandbox قصد دارد با استفاده از این رویکرد، جامعه‌ای از بازیکنان با نرخ تعامل بالا جهت توسعه پلتفرم ایجاد کند. در ادامه، به بررسی پیش بینی آینده ارز دیجیتال سندباکس بر اساس تحلیل‌های سایت‌های معتبر پیش‌بینی، می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت سندباکس در سال 2022

بر اساس آنچه که تحلیلگران در خصوص آینده سند باکس پیش بینی کرده‌اند، متوسط قیمت این ارز در سال 2022، در حدود 8.17 دلار با حداقل و حداکثر 7.95 و 9.46 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت The Sandbox در سال 2023-2024

با توجه ‌به نظر کارشناسان و نتایج حاصل از تحلیل تکنیکال، پیش بینی می‌شود در سال 2023 حداقل قیمت The Sandbox در حدود 11.43 دلار باشد. به نظر می‌رسد که قیمت توکن SAND با میانگین قیمت معاملاتی 11.76 دلار می‌تواند به حداکثر قیمت 13.73 دلار برسد.

در سال 2024، انتظار می‌رود که قیمت ارز دیجیتال سند باکس، با متوسط قیمت 17.42 دلار، حداقل و حداکثر 16.83 و 19.69 دلار را تجربه کند.آینده The Sandbox

پیش بینی قیمت سند باکس در سال 2025

در سال 2025، قیمت سندباکس با حداقل و حداکثر 25.19 و 29.19 دلار، متوسط قیمت 26.06 دلار خواهد داشت.

آینده سندباکس در سال 2026

با توجه ‌به تحلیل‌های فنی عمیق کارشناسان روی داده‌های گذشته قیمت SAND، پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۶ متوسط قیمت The Sandbox در حدود 35.72 دلار با حداقل و حداکثر 34.42 و 43.39 دلار باشد.

آینده سند باکس در سال 2027

قیمت The Sandbox با میانگین قیمت معاملاتی 51.90 دلار در سال 2027، احتمالاً حداقل و حداکثر 61.42 دلاری را تجربه خواهد کرد.

پیش بینی قیمت سندباکس در سال 2028

طبق پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های فنی، انتظار می‌رود در سال 2028 قیمت The Sandbox به حداقل ارزش 74.80 دلار برسد. قیمت توکن SAND می‌تواند به حداکثر قیمت 87.47 دلار با ارزش متوسط 76.88 دلار برسد.آینده سند باکس

پیش بینی قیمت The Sandbox در سال 2029

پیش بینی می‌شود قیمت The Sandbox در سال 2029 به حداقل 107.86 و حداکثر 130.76 و متوسط قیمت 111.71 دلار برسد.

آینده سندباکس در سال 2030

پیش بینی می‌شود قیمت سندباکس در سال 2030 به بالاترین سطح ممکن یعنی 152.08 دلار برسد. طبق بررسی‌های انجام‌شده، قیمت توکن SAND می‌تواند به حداکثر قیمت ممکن 186.03 دلار با میانگین قیمت پیش بینی شده 157.66 دلار برسد.

سخن پایانی

آینده سندباکس با توجه ‌به رشد و توسعه متاورس، روشن است. بر اساس آنچه که تحلیلگران در مورد پیش بینی قیمت The Sandbox اعلام کرده‌اند، روند تغییرات قیمت این پروژه ارز دیجیتال، روبه‌رشد و صعودی است. با این‌ وجود، توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همیشه با ریسک زیادی همراه است. مطالب بیان‌شده در این مطلب هم به معنای تشویق یا منع شما برای سرمایه‌گذاری در این ارز نیست. همه چیز به دانش و تصمیم شما بستگی دارد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بنظر من مجموعه های بهتر از سند باکس خواهند آمد

دقیقا همینطوره