بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین ۲۰۲۲

اولین سوالی که به ذهن می‌­رسد این است که چرا باید به استخرهای استخراج بیت کوین بپوندیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

نرم افزار استخراج بیت کوین

اگر به دنبال دسترسی سریع و بدون دغدغه به بیت کوین هستید، نیازی به خواندن این مقاله ندارید. چرا که برای رسیدن به این هدف کافیست به صرافی‌های آنلاین خرید و فروش رمزارزها سری بزنید و با خرید بیت کوین آن را در کیف پول ارز دیجیتال خود ذخیره کنید. اما اگر به دنبال استخراج بیت کوین هستید، حتما این مقاله را با دقت مطالعه نمائید چرا که به شما خواهیم گفت برای استخراج، کدام نرم افزار استخراج بیت کوین گزینه‌­ی مناسب‌تری برای شماست.

اولین سوالی که به ذهن می‌­رسد این است که چرا باید به استخرهای استخراج بیت کوین بپوندیم. در جواب باید گفت که استخراج بیت کوین به تنهایی پروسه‌­ای زمانبر و گاها زیان‌بار خواهد بود. با عضویت شما در استخرهای استخراج، سرعت شما در ماین یا همان استخراج بیت کوین به طرز چشمگیری افزایش یافته و به طبع زمان تولید کوین کاهش می‌یابد. پس هنگام استفاده از نرم افزار استخراج بیت کوین از قابلیت اتصال آن به استخر بیت کوین مطمئن شوید.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

البته فراموش نکنید این مقاله تنها به بیان ویژگی‌های تعدادی از این نرم افزارها خواهد پرداخت و ممکن است برنامه‌های دیگری نیز در این زمینه وجود داشته باشند. پس با تحقیق به انتخاب نرم افزار مناسب خود بپردازید.

BitMinter (بیت مینتر)

نرم افزار BitMinter فقط از استخر استخراجی به همین نام پشتیبانی می‌کند، بنابراین به محض نصب برنامه، شما به استخر استخراج متصل می‌شوید و همین امر باعث می‌شود که سرعت کار استخراج بیت کوین شما افزایش پیدا کند.

سادگی در راه‌اندازی و همچنین پشتیبانی از مک‌او‌اس، ویندوز و لینوکس را می‌توان از جمله مزایای این نرم افزار دانست.

این برنامه رایگان است، اما استخر استخراج بیت مینتر کارمزد %1 را از شما طلب می‌کند. البته این عدد در برابر کارمزد بسیاری از استخرها عدد ناچیزی به حساب می‌آید. رابط کاربری ساده از دیگر ویژگی­‌های این نرم افزار به شمار می‌آید.

این برنامه برای ماینر‌های ASIC مانند انت ماینر اس 9 و موارد مشابه طراحی شده است.

نرم افزار استخراج بیت کوین

مزایا: کاربرپسند – امکان کار با CPU و GPU

معایب: کم اعتبار – پشتیباتی از فقط یک استخر


BFGMiner (بی اف جی ماینر)

اگر جزء افراد حرفه‌­ای در حوزه استخراج بیت کوین هستید و از دستگاه‌های ASIC برای استحصال بیت کوین کمک می‌جویید، این نرم افزار استخراج بیت کوین می‌تواند یکی از بهترین گزینه­‌های پیش روی شما به شمار آید. این نرم افزار علاوه بر بیت کوین، امکان استخراج هر رمزارز دیگری که بر پایه الگوریتم SHA-256 باشد را نیز دارد. از دیگر مزیت‌های این نرم افزار می‌توان به امکان اتصال به استخرهای استخراج متعدد اشاره کرد. این نرم افزار با این امکان به شکل هوشمندانه‌ای در هزینه مصرف برق شما تاثیرگذار خواهد بود. دیگر ویژگی این برنامه را می‌توان پشتیبانی از هر 3 سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس دانست. طراحی کاربر پسند، امکان استفاده از کلید میان‌بر، تنظیم کنترل سرعت فن و کنترل از راه دور از مشخصه‌­های دیگر این نرم افزار به حساب می‌آید. فراموش نکنید این برنامه برای افراد حرفه­‌ای در زمینه رمزارز ساخته شده است و برای استفاده توسط مبتدیان توصیه نمی‌شود.

مزایا: راه اندازی بسیار سریع و آسان

معایب: بدون رابط کاربری گرافیکی – عدم پشتیبانی از GPU


CGMiner (سی جی ماینر)

نرم افزار CGMiner نیز مانند مورد قبل برای حرفه‌­ای‌ها طراحی شده است. با توجه به تبعیت از زبان برنامه نویسی C تقریبا با هر سیستم عاملی کار می‌کند. این‌که بطور قطعی در این زمینه صحبت نمی‌کنیم به دلیل شناسایی این نرم افزار به عنوان ویروس توسط آنتی ویروس‌هاست. همچنین اگر از ویندوز 10 استفاده می‌کنید، احتمال این‌که در استفاده از این برنامه با مشکل روبرو شوید، زیاد است. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از دستگاه‌های ASIC، از سیستم‌های دارای GPU یا حتی CPU نیز پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار مانند BFGMiner از استخرهای استخراج مختلفی پشتیانی می‌کند. این در حالیست که در حیطه رابط گرافیکی با وجود سابقه نزدیک به 6 ساله خود، از مقبولیت زیادی برخوردار نیست.

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین

مزایا: پشتیبانی از انواع سخت افزارهای ماینینگ

معایب: بدون رابط کاریری گرافیکی


MultiMiner (مولتی ماینر)

اگر در ابتدایی‌ترین مرحله استخراج بیت کوین هستید، MultiMiner گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اگر در نحوه اتصال این برنامه به استخر ماینینگ به مشکل برخورد کردید، می‌توانید از راهنمای این برنامه یاری بطلبید. اگر حرفه‌­ای­‌تر هستید و به دنبال بهترین استخر هستید، این برنامه شما را به ده‌ها استخر مختلف متصل خواهد کرد. هوشمندی این برنامه ساده تا حدی است که می‌توانید به آن دستور دهید تا در هر لحظه کوینی که سختی استخراج آن نسبت به بقیه کوین­‌ها کمتر است را شناسایی کند و اقدام به استخراج سودآورترین کوین کند.

مزایا: رابط کاربرپسند – امکانات بالا

معایب: مشکلات نرم افزاری زیاد


EasyMiner (ایزی ماینر)

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که از همان لحظه شروع نصب، اقدام به پول سازی کند EasyMiner یکی از بهترین گزینه­‌های پیش روی شماست. این نرم افزار که رابط کاربری ساده‌­ای نیز دارد، پس از نصب، اقدام به استخراج لایت کوین می‌کند. این برنامه از CPU، GPU و دستگاه‌های ASIC شما پشتیبانی می‌کند. از دو مورد اول برای استخراج لایت کوین و از ASIC برای استخراج بیت کوین استفاده می‌کند. در این برنامه انتخاب استخر استخراج با یک کلیک امکان پذیر شده است. همچنین شما می‌توانید ‌در هر زمان که تمایل دارید از میزان موجودی والت رمزارزی خود مطلع شوید.

EasyMiner (ایزی ماینر)

از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار استخراج بیت کوین که رابط کاربری ساده­ای نیز دارد، اینست که به محض اتصال به دستگاه استخراج­‌گر مورد نظر شما، به عنوان یک ماشین حساب ماینینگ نیز عمل کرده و برای شما فهرستی از اطلاعات مانند قدرت هشینگ دستگاه و همچنین سودهای پیش­‌بینی شده را برایتان به نمایش می‌گذارد.

مزایا: رابط گرافیکی کاربرپسند – راه اندازی بسیار سریع و آسان

معایب: عدم امکان کار هنگام روشن بودن بعضی آنتی ویرویس ها

سخن پایانی

این تقسیم بندی صرفا بر اساس نام الفبایی این نرم افزارها تدوین شده است و به هیچ وجه موقعیت مکانی آنها بیان‌گر برتری یا عدم برتری نسبت به دیگر موارد نیست. فراموش نکنید که همیشه برتری یک نرم افزار استخراج بیت کوین نسبت به نرم افزار مشابه، صرفا یک موضوع نسبی است و در مورد موضوع مورد بحث ما، بهره‌مندی از مزایای هر کدام از این نرم افزار‌ها تنها به شرایط شما و همچنین امکانات مورد استفاده شما بستگی دارد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

یادش بخیر یه زمانی با موبایل و سیستم خونگی هم بیت رو میشد ماین کرد

ممنون از مطلب خوبتون

سلام داداش خوبی داداش من هر کاری میکنم نمیتونم برنامه ها را نصب کنم چرا میشه یک اموزش نصب بدی و بگی چجوری میشه برداشت کرد

سلام
کدام نرم افزار رو میفرمایید؟