آینده ارز دیجیتال رزرو رایتس (Reserve Rights) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

ارز دیجیتال Reserve Rights رمزارزی است که در ماه‌های اخیر رشد قیمتی خوبی داشته و قیمت آن چند برابر شده است. ارز دیجیتال رزرو رایتس پروژه‌ای کاملاً غیرمتمرکز است که از برنامه Reserve Stability مبتنی بر استیبل کوین برای افزایش امنیت و کاهش خطرات سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند. در ادامه، آینده ارز دیجیتال Reserve Rights و تحولات قیمت آن را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال Reserve Rights چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

برای بررسی آینده ارز دیجیتال Reserve Rights ابتدا به صورت مختصر با این ارز دیجیتال آشنا می‌شویم.

پروژه ارز دیجیتال رزرو رایتس 3 توکن دارد:

  • Reserve Rights Token (RSR): یک نوع دارایی رمزنگاری‌شده که توسط پروتکل Reserve پشتیبانی می‌شود.
  • Reserve Token (RSV): یک استیل کوین است که سعی می‌کند ارزش خود را تا 1 دلار حفظ کند؛ دقیقاً مانند دلار آمریکا، دلار بایننس و سایر ارزهای فیات.
  • Collateral Token: به‌ منظور حفظ ارزش Reserve Token، توکن‌های Collateral در قراردادهای هوشمند نگهداری می‌شوند؛ مانند آنچه دولت آمریکا با دلار و طلا انجام می‌دهد.

reserve-rights-token-price-prediction

رزرو رایتس در ابتدا برای حفظ ثبات معاملات و سرمایه‌گذاری جهت خرید یا خرج کردن رمزارزها، سعی داشت ارزش خود را در مقدار 1 دلار، ثابت نگه دارد. پروتکلی که انحصاراً برای ارز دیجیتال Reserve Rights طراحی‌ شده است، قابل‌اجرا در هر نوع پلتفرم قرارداد هوشمند است. در واقع با استفاده از رزرو رایتس می‌توان از طریق ایجاد یک پل دوطرفه، با هر بلاکچین دیگری ارتباط برقرار کرد. در نتیجه با استفاده از Reserve Rights Token ما ارز دیجیتال جهانی خواهیم داشت که توسط رمزارزهای روی یک بلاکچین (on-chain) و روی بلاکچین‌های دیگر (off-chain)، پشتیبانی می‌شود.

بررسی کلی ارز دیجیتال Reserve Rights

نام پروژه

Reserve

نماد توکن

RSR

مقدار کل منابع

100,000,000,000

وب‌سایت رسمی

Reserve.org

مبتنی بر

Stablecoin

زمان شروع به کار

2019

صرافی آنلاین

Huobi Global، Bilaxy، Hotbit، Huobi Korea، Kyber Network، Gate.io، IDEX، Uniswap، Switcheo Network، Hotbit، Fatbtc

کیف پول

MyEtherWallet، Ledger

عرضه اولیه رزرو رایتس

مبتنی بر پلتفرم

Huobi Prime

حداکثر رشد

9,960,000 دلار آمریکا

تاریخ ICO

22 می 2020

قیمت ICO

0.00110 دلار آمریکا

شرکا

Coinbase، Cryptolotus، Refactor Capital، Arrington XRP capital، PreAngle، RocketFuel، GSR، BlockTower، DDC، Neo Global Capital، Fenbushi Capital، Distributed Global، Velorum Capital

خرید و فروش رزرو رایتس

reserve-rights-token-price-prediction

صرافی‌های ایرانی، رمزارزهای معروف بسیاری را خرید و فروش می‌کنند، اما برای خرید رمزارزهایی که رتبه بالایی ندارند، باید به صرافی‌های خارجی مراجعه کنید. از آنجایی که برخی صرافی‌های خارجی، ایران را تحریم کرده‌اند، حتماً در انتخاب صرافی‌های خارجی به این نکته توجه کنید تا حسابتان مسدود نشود.

شما می‌توانید از صرافی‌های ایرانی تتر بخرید و پس از آن تتر خود را در یک صرافی خارجی به ارز دیجیتال Reserve Rights Token تبدیل کنید.

تحلیل قیمت و آینده ارز دیجیتال Reserve Rights

قیمت ارز دیجیتال Reserve Rights Token در مارس 2019، به 0.0033 رسید؛ اما از آن زمان تا سال 2020، قیمت ارز دیجیتال Reserve Rights نوسان زیادی نداشته و متوسط قیمت آن 0.0022 دلار بوده است. در سال 2020، رزرو رایتس سطح مقاومت را شکست و قیمت توکن RSR به 0.0049 دلار، تقریباً 2 برابر، رسید.

به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال Reserve Rights، رفتاری مشابه با سایر رمزارزها دارد؛ یعنی بعد از فوریه 2020 کاهش و بعد از مارس 2020 افزایش قیمت داشته است.

با شروع سال 2021 و همراه با رالی صعودی دیگر ارزهای دیجیتال، قیمت ارز دیجیتال Reserve Rights هم رشد کرد و تا محدوده 0.11 دلار نیز رسید.

در صفحه قیمت Reserve Rights Token می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت رزرو رایتس و توکن RSR و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

reserve-rights-token-price-prediction

با توجه به طرح‌های خوب این پروژه و در صورت عملی شدن اهداف تیم رزرو رایتس، پیش بینی می‌شود آینده ارز دیجیتال Reserve Rights رو به رشد باشد.

سخن پایانی

پروژه رزرو رایتس یکی از انواع پروژه‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال است که دارای 3 توکن مختلف، با اهداف متفاوت است. قیمت ارز دیجیتال Reserve Rights تا سال 2020 تقریباً ثابت، اما از آن زمان تاکنون، روند صعودی داشته است. پیش بینی ها از روشن بودن آینده رزرو رایتس (RSR) حکایت دارند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments