آموزش وریفای حساب پرفکت مانی

ﭘرفكت مانی یكی از سیستم‌های پرداخت آنلاین است كه در سال 2007 میلادی قدم به این عرصه گذاشت

زمان مطالعه: 6 دقیقه

ﭘرفكت مانی یكی از سیستم‌های پرداخت آنلاین است كه در سال 2007 میلادی قدم به این عرصه گذاشت. پرفکت مانی با ارائه خدمات نوین ارزی این امكان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به داشتن ارز فیات در هر جای دنیا اقدام به تهیه ما‌یحتاج خود كنید و هراسی از دزیده شدن آن نداشته باشید. مزایای دیگر این ارز دیجیتال را می‌توانید از مقاله “پرفکت مانی، ارز همه فن حریف” دنبال كنید. اما یادتان باشد برای مقرون به صرفه‌تر بودن این تبادلات باید با وریفای حساب پرفکت مانی خود آشنا باشید. پس با ما همراه باشید.

قبل از اینكه آموزش وریفای حساب پرفکت مانی را ببینید اجازه بدهید تا در مورد مقرون به صرفه بودن حساب وریفای شده یا تایید شده چند كلمه‌ای را بیان كنیم. حساب وریفای شده كارمزد 0.5 درصدی دارد در حالی كه حساب تائید نشده كارمزد 1.99 درصدی. این مهم‌ترین تفاوت حساب‌های وریفای شده و وریفای نشده پرفکت هست. پس اگر می‌خواهید مبادلات مالی زیادی با پرفکت مانی داشته باشید، این تایید حساب كمك زیادی به بهره‌وری اقتصادی شما خواهد كرد.

حالا نحوه وریفای حساب پرفکت مانی را با هم مرور می‌كنیم.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

شیوه وریفای حساب پرفکت مانی

قبل از شروع كار این نكته را هم بیاد داشته باشید كه این سایت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند ولی با توجه به اینکه بسیاری کاربران با استفاده از زبان انگلیسی از آن استفاده می‌کنند، ما این تنظیمات را بر اساس زبان انگلیسی برای شما بیان می‌كنیم.

برای این كار ابتدا وارد ناحیه كاربری خود در سایت http://perfectmoney.is می‌شویم. سپس روی تنظیمات (settings) كلیك می‌كنیم.

شیوه وریفای حساب پرفکت مانی

سپس قسمت تایید حساب كاربری (Account Verification) را انتخاب می‌كنیم.

در گام اول یا تایید نام (Name Validation)، شما باید فایل اسكن شده و یا عكس با كیفیت از گذرنامه، ترجمه رسمی گواهینامه یا كارت ملی خود را در سایت بارگذاری كنید. اینجاست كه صحت اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام اهمیت پیدا می‌كند. چرا كه در صورت عدم تطابق، اطلاعات حساب شما تایید نخواهد شد. این گام در تصویر راهنما با شماره 1 و 2 مشخص شده است.

از حالا به بعد باید منتظر باشید تا پرفکت مانی با ارسال یك ایمیل به شما تایید مداركتان را اطلاع دهد. به محض دریافت ایمیل می‌توانید وارد مرحله دوم وریفای حساب پرفکت مانی خود شوید.

گام دوم كه تایید آدرس (Address Validation) نام دارد با ارسال یكی از قبوض خدماتی مانند قبض تلفن به صورت ترجمه شده تكمیل می‌گردد. در این مرحله نیز در صورتی كه نشانی ثبت شده شما در پروفایل پرفکت مانی با نشانی ثبت شده شما در قبض ارسالی مطابقت نداشته باشد، حساب شما تایید نخواهد شد. ضمن اینكه فراموش نكنید كه اولا قبض باید به نام خود شما باشد و دوم اینكه از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد چرا كه پرفکت قبوض قبل از 3 ماه را قبض جدید محسوب نمی‌كند و آن را رد می‌كند. این گام در تصویر راهنما با شماره 3 و 4 مشخص شده است.

آموزش وریفای حساب پرفکت مانی

گام سوم این پروسه تایید شماره تلفن (Phone Validation) است. زمانی كه مراحل قبلی با موفقیت به پایان برسند مجوز ورود به این مرحله برای شما صادر می‌شود. شما باید شماره همراه خود به همراه كد كشور خود را وارد كنید (شماره 5 تصویر راهنما) و منتظر بمانید تا اپراتور پرفکت مانی با شما تماس بگیرد. اپراتور برای شما كد احراز هویت را 2 بار تكرار می‌كند. با وارد كردن این كد در محل تعیین شده، حساب شما به طور كامل تایید یا در اصطلاح وریفای می‌شود.

دقت داشته باشید در صورتی كه در هر كدام از مراحل بالا اطلاعات نادرست ارائه كرده باشید فرایند احراز هویت شما متوقف می‌شود و این توقف تا برطرف كردن مشكل ادامه پیدا خواهد كرد.

بنابراین اگر می‌خواهید اطلاعات خود را ویرایش كنید با ما همراه باشید.

شیوه ویرایش اطلاعات پروفایل

برای این كار كافیست پس از وارد شدن به پنل كاربری خود وارد قسمت تنظیمات (settings) شوید و اطلاعات متناقض و یا غیر واقعی خود را تصحیح كنید.

ذكر این نكته ضروری است كه برای تایید یا وریفای حساب پرفکت مانی، مدارك شما باید حتما ممهور به مهر یك دارالترجمه معتبر باشد.

نتیجه گیری

باتوجه به آنچه گفته شد، در صورتی كه تعداد تراكنش‌‌های شما از طریق ارز دیجیتالی پرفکت مانی زیاد است، بهتر است در همان ابتدای افتتاح حساب، به فكر وریفای حساب پرفکت مانی خود باشید تا معاملات شما با كارمزد كمتری صورت پذیرد و هزینه كمتر یعنی سود بیشتر.

سوالات متداول در مورد وریفای حساب پرفکت مانی

مدارك باید به صورت جداگانه و مرحله به مرحله ارسال شوند. بدین معنا كه در زمانی كه باید قبض را بارگذاری كنید، نباید كارت ملی خود را بارگذاری كنید و بالعكس.

برای این كار از این لینك استفاده كنید.
https://perfectmoney.is/restore.html

خیر. شما می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی عكس با كیفیت از مدارك تهیه و ارسال كنید.

شما می‌توانید برای این كار از قبض موبایل كه به نام خودتان است استفاده کنید.

مواردی كه میتواند باعث عدم تایید آدرس شما شود از این قرار است: از تاریخ صدور قبض بیش از 3 ماه گذشته باشد. نشانی ثبت شده در پروفایل با نشانی درج شده در قبض متفاوت باشد. قبض به نام شما نباشد. كیفیت عكس یا اسكن پایین باشد و غیره.

بله، البته در صورتی كه حساب شما تایید شده باشد، كارمزد كمتری پرداخت خواهید كرد.

تاكنون چنین گزارشی مبنی بر این قضیه دریافت نشده است.

تاكنون چنین گزارشی مبنی بر این قضیه دریافت نشده است.

سود پرداختی بر اندوخته شما فقط برای حساب‌های همكار (پارتنر) تعریف شده است.

خیر، برای وریفای حساب، نیازی به این كار نیست.

هیچ تفاوتی ندارد با چه زبانی پروفایل خود را تایید می‌كنید. شما می‌توانید بارها و بارها پروفایل خود را ویرایش و اصلاح كنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

15 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

استفاده از ووچر پرفکت مانی برای من که تجربه ی خیلی خوبی بود راحت و بدون دشواری

ببخشید این پیغامو بمن داد میشه کمک کنید دقیقن چیکار کنم
نام و آدرس شما باید به انگلیسی قابل خواندن باشد یا روی تصویر به انگلیسی ترجمه شود (اطلاعات ترجمه شده در کنار تصویر اصلی).

سلام باید مدارک ترجمه شده ارسال کنین

میشه کمک کنید چطوری درستش کنم با چه برنامه ای

مدارکتون رو ترجمه و ارسال کنید

سلام ببخشید برای وریفای شدن حتمن باید یک سال بگذره یا مثلن فلان قدر گردش داشته باشه؟ درکل چه شرایطی لازمه تا بشه وریفایش کرد؟؟

سلام. نیازی به گذشتن زمان یا داشتن موجودی خاصی نیست. فقط باید مدارکی که خواسته شده رو ارائه بدین.

سلام خسته نباشید من وریفای حساب پرفکت مانی رو تمام مراحلش انجام دادم و تایید شد ولی قسمت تایید شماره تلفن هم شماره ایرانسل و همراه اول و شماره ثابت زدم ولی تایید نشد الان اگه بخوام یه تراکنش انجام بدم هنوز کارمزدش همون ۲ درصد هست؟؟

سلام بله . وقتی حسابتون وریفای بشه، بهتون نشون میده که Verified هست

سلام وقت بخیر
تو مرحله آخر یعنی وریفای شماره اپراتور باهام تماس نمی گیره گفتن ایران اجازه نمیده تماس صورت بگیره باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام
شماره موبایل از اپراتور دیگه ای رو وارد کنید.

من شماره ایرانسل و هم همراه اول امتحان کردم نشد . بایید چیکار کنم

سلام. در این قسمت تیکت ثبت کنید و مشکل رو بگید:
https://perfectmoney.com/contact_ticket.html

سلام وقت بخییر خسته نباشید من اگه حسابمو وریفای نکرده باشم ۱۰۰ هزار دلار واسم واریز کنن امکان داره حسابمو بلوکه کنن ؟

سلام
خیر وریفای نبودن حساب ربطی به بلاک شدن یا نشدن پولها نداره. فقط باعث میشه کارمزد تراکنشتون کاهش پیدا کنه.