آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک (Oasis Network) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

یکی از ارزهای دیجیتالی که در طول یک سال گذشته، رشد شگفت‌انگیزی را تجربه کرد، اوسیس نتورک (ROSE) بود. این پروژه با ارائه یک محیط سریع و ایمن برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و اقتصاد داده محور (data economy)، مورد توجه بسیاری از اعضای جامعه کریپتو قرار گرفته است. اکنون سؤالی که برای بسیاری از معامله‌گران وجود دارد، این است که آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک چگونه خواهد بود و آیا قیمت ROSE در سال ۲۰۲۲ به ۲ دلار خواهد رسید؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع و آینده Oasis Network و پیش بینی قیمت ROSE بر اساس تحلیل تکنیکال بپردازیم. اما قبل از آن، ابتدا به صورت مختصر با پروژه اوسیس نتورک آشنا می‌شویم.

اوسیس نتورک (ROSE) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

اوسیس نتورک (Oasis Network) یک بلاکچین مقیاس‌پذیر و لایه اول است که بر حفظ حریم خصوصی، متمرکز شده و هدف اصلی آن، تقویت امور مالی غیر متمرکز (دیفای) و یک اقتصاد داده محور متعلق به کاربر است.آینده ارز دیجیتال اسیس نتورک

اوسیس نتورک، یک شبکه بلاکچینی سازگار با اتریوم است که با ویژگی‌های حریم خصوصی خود، نوع جدیدی از دارایی دیجیتال به نام داده‌های توکنیزه شده (Tokenized Data) را ایجاد کرده که به کاربران و شرکت‌ها اجازه می‌دهد کنترل کامل داده‌های خود را به دست بگیرند و در ازای استیکینگ آنها پاداش دریافت کنند.

شبکه بلاکچین اوسیس نتورک، اجماع و اجرا را به دو لایه جداگانه تقسیم کرده است: لایه اجماع و لایه پاراتایم (ParaTime). این موضوع، امکان بهبود مقیاس‌پذیری و افزایش تطبیق‌پذیری را برای این شبکه فراهم می‌کند.

لایه پاراتایم، تراکنش‌ها را به صورت موازی پردازش می‌کند و با افزایش سرعت تأیید تراکنش‌ها، توان عملیاتی بالایی را برای شبکه اوسیس نتورک به ارمغان می‌آورد. این لایه شبیه به زیرشبکه‌های مختلف اولانچ (Avalanche) یا پاراچین‌های مستقل پولکادات (Polkadot) است. اگرچه برخلاف پاراچین، یک پاراتایم نیازی به اجماع ندارد. این موضوع، توسعه پاراتایم را ساده‌تر کرده و در حالت کلی، شبکه را یکپارچه‌تر می‌کند.

ویژگی‌های مقیاس‌پذیری پیشرفته اوسیس نتورک به رفع مشکلات مربوط به کارمزد بالای تراکنش‌ها و سرعت پایین تأیید و پردازش آنها کمک می‌کند. بنابراین، بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که این شبکه به یک پلتفرم پیشرو برای بازارهای نسل جدید دیفای و برنامه‌های این بخش تبدیل شود.

انجمن اوسیس توسط یک تیم توسعه‌دهنده بزرگ متشکل از کارشناسان باتجربه در زمینه بلاکچین و دیفای پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، جامعه این ارز دیجیتال از بیش از هزار نود اعتبارسنج، توسعه‌دهنده و شرکای سازمانی تشکیل شده و همچنین، بیش از ۱۰ هزار عضو فعال در کانال‌های اجتماعی مختلف دارد.

ارز دیجیتال اختصاصی اکوسیستم اسیس نتورک، ROSE نام دارد که از الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند. این ارز دیجیتال کاربردهای متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به استیکینگ در لایه اجماع و همچنین، اجرای قراردادهای هوشمند در لایه پاراتایم، اشاره کرد.

در تاریخ ۱۱ ژانویه، اولین صرافی غیرمتمرکز در اوسیس نتورک به نام یوزو سواپ (YuzuSwap) راه‌اندازی شد که از سوی جامعه کریپتو مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. در حال حاضر نیز، اوسیس نتورک در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک شبکه اصلی به نام امبر نتورک (Amber Network) است.

از این رو، ارز دیجیتال ROSE یکی از رمزارزهای آینده‌داری است که باید در سال ۲۰۲۲ آن را زیر نظر داشته باشید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک را بررسی کنیم.

قیمت ارز دیجیتال ROSE در سال ۲۰۲۱

ارز دیجیتال اوسیس نتورک سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰٫۰۴۲ دلار آغاز کرد. در همان روزهای ابتدایی سال و همزمان با روند رو به رشد بازار ارزهای دیجیتال، توکن ROSE نیز وارد یک چرخه صعودی شد. طی این چرخه صعودی، قیمت ارز دیجیتال ROSE در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۱ تا ۰٫۲۲ دلار افزایش یافت.

دو ماه بعد، ارز دیجیتال ROSE در محدوده ۰٫۲۲-۰٫۱۲ دلار معامله می‌شد. پس از آن، به دلیل روند نزولی که کل بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده بود، نمودار قیمت ROSE نیز یک روند نزولی به خود گرفت و قیمت این ارز دیجیتال تا ۰٫۰۴ دلار کاهش یافت.

با این حال، از اواخر ماه ژوئیه ۲۰۲۱ این رمزارز شروع به بهبود قیمت کرد و وارد یک چرخه صعودی دیگر شد. طی این چرخه، اوج قیمت ارز دیجیتال ROSE در سال ۲۰۲۱، در تاریخ ۲۱ نوامبر و در ۰٫۴۱۶ دلار به ثبت رسید.

همچنین بالاترین رکورد قیمت ارز دیجیتال ROSE، در تاریخ 15 ژانویه 2022 و در محدوده قیمتی 0.59 دلار به ثبت رسیده است.

آینده ارز دیجیتال اسیس نتورک
روند قیمت ارز دیجیتال ROSE در سال ۲۰۲۱.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک در سال ۲۰۲۲

نمودار زیر نشان می‌دهد که ارز دیجیتال ROSE در روزهای اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است. در همین حال، روند قیمتی این ارز دیجیتال یک سیگنال صعودی را هم نشان می‌دهد. اگر این روند ادامه یابد، گاوها می‌توانند کنترل بازار ROSE را به دست بگیرند و با شکستن سطح مقاومت ۰٫۷۵ دلاری، قیمت این ارز دیجیتال را به سطوح بالاتری برسانند.

آینده Oasis Network
نمودار قیمت ROSE/USDT.

در مقابل، اگر سرمایه‌گذاران از ارز دیجیتال ROSE حمایت نکنند، کنترل بازار به دست خرس‌ها خواهد افتاد. در چنین شرایطی، رمزارز ROSE از موقعیت صعودی خود خارج می‌شود و قیمت آن می‌تواند به تقریباً ۰٫۲ دلار کاهش یابد که سیگنالی برای آغاز روند نزولی است.

در حالت کلی، پیش بینی بلندمدت برای آینده ارز دیجیتال اسیس نتورک در سال ۲۰۲۲، صعودی است. در واقع، در سال جاری این ارز دیجیتال شانس زیادی برای ثبت یک اوج تاریخی جدید بالاتر از اوج فعلی در ۰٫۵۹۶ دلار دارد. با این حال، برای چنین شرایطی، ROSE باید چندین مقاومت روانی مهم را پشت سر بگذارد.

پیش بینی آینده Oasis Network در سال ۲۰۲۳

در صورتی که روند صعودی ارز دیجیتال اوسیس نتورک ادامه یابد، قیمت ROSE تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۲٫۵ دلار خواهد رسید. بر اساس پیش بینی‌های صورت‌گرفته در مورد آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک (Oasis Network) قیمت این ارز دیجیتال در نیمه اول سال ۲۰۲۳ و همزمان با مشارکت‌ها و پیشرفت‌های این پروژه، رشد سریعی را تجربه خواهد کرد و می‌تواند حتی تا ۳ دلار هم افزایش یابد. پس از آن، سرعت رشد اوسیس نتورک کاهش خواهد یافت، اما هیچ سقوط عمده‌ای برای این ارز دیجیتال انتظار نمی‌رود.

پیش بینی قیمت ROSE در سال ۲۰۲۴

پیش بینی قیمت ROSE

اگر ROSE در بلندمدت موفق به حفظ سطح حمایتی در محدوده میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (200-MA) شود، خریداران زمان و ثبات کافی برای هدف قرار دادن سطح حیاتی ۵ دلار را خواهند داشت. این موضوع باعث می‌شود که قیمت ارز دیجیتال اوسیس نتورک به طور مداوم افزایش یابد و کاهش عمده‌ای را تجربه نکند.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک در سال ۲۰۲۵

با توجه به آخرین به‌روزرسانی‌ها، پیشرفت‌ها و همکاری‌های جدید پروژه اوسیس نتورک، سرمایه‌گذاران ROSE می‌توانند انتظار مشارکت و ادغام‌های زیادی را تا سال ۲۰۲۵ داشته باشند. این موضوع می‌تواند قیمت ارز دیجیتال ROSE را در بازار افزایش دهد. به طوری که پیش بینی می‌شود قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۵ به حدود ۱۰ دلار برسد.

پیش بینی آینده Oasis Network در سال ۲۰۲۶

طی چهار سال آینده، قیمت ارز دیجیتال ROSE می‌تواند تا ۱۵ دلار افزایش یابد. رسیدن به این سطح برای ROSE چندان دشوار نیست و در این میان، می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی را برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. بنابراین، بر اساس پیش بینی‌های صورت‌گرفته در مورد آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک (Oasis Network) توکن ROSE شانس بالایی برای دستیابی به اوج جدید در سال‌های آینده دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای Oasis Network می‌توانید قیمت ارز دیجیتال اوسیس نتورک و توکن ROSE را مشاهده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک و پیش بینی قیمت ROSE بر اساس تحلیل تکنیکال پرداختیم.

با پیشرفت‌های مداوم اکوسیستم ROSE و همچنین گسترش پذیرش بازار ارزهای دیجیتال، انتظار می‌رود که آینده ارز دیجیتال اوسیس نتورک بسیار درخشان باشد و طی چند سال آینده، شاهد رسیدن ROSE به ارتفاعات قیمتی جدیدی باشیم.

بنابراین، ارز دیجیتال اسیس نتورک را می‌توان یک سرمایه‌گذاری سودآور در بلندمدت در نظر گرفت. با این حال، این نکته مهم را فراموش نکنید که قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی، ضروری است که تحقیقات لازم و کافی را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments