افزایش قیمت اتریوم: آیا بازار اتریوم منفجر خواهد شد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در چند روز اخیر، قیمت ملکه رمزارزها یعنی اتریوم، منفجر شده است. در یک بازه 24 ساعته افزایش قیمت اتریوم تا 10 درصد را مشاهده نمودیم. درحال حاضر، اتریوم برای رسیدن به 244 دلار تلاش می‌کند که بالاترین قیمت از ماه مارس تا به حال است.

این افزایش قیمت بسیار چشمگیر بوده چراکه به صورت همزمان با روند صعودی علاقمندی به رمزارزها درحال اتفاق افتادن است. دو روز پیش، یک تریدر معروف، نمودار اتریوم و بیت کوین (ETH/BTC) را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که حالا زمان انتخاب برای اتریوم است.

توییت FatihSK در 26 می: RSI سه بعدی می‌گوید که حالا وقت انتخاب است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

توییت FatihSK

نمودار بالا پیش‌بینی می‌کند که اتریوم، بعد از پشت سر گذاشتن روند نزولی بحرانی که حدود سه سال آن را تحت تاثیر قرار داده بود، درحال پیشروی برای انجام یک حرکت قوی و سریع است و از سطح کلیدی شاخص RSI عبور خواهد کرد. افزایش 10 درصدی قیمت اتریوم در امروز، حتی از میزان افزایش قیمت بیت کوین هم بسیار بیشتر بود. انتظار افزایش قیمت بیشتری برای هفته‌های آینده وجود دارد.

آیا افزایش قیمت اتریوم شدت بیشتری خواهد گرفت؟

براساس اظهارات تحلیلگران، دلایل و توضیحاتی برای افزایش فعلی قیمت اتریوم و حرکت محتمل بعدی آن، وجود دارد.

Ryan Sean Adams، خالق Mythos Capital که یک شرکت سرمایه‌گذاری است، اظهار دارد که این هفته عوامل فاندامنتال درمورد اتریوم، در مقایسه با هفته‌های گذشته افزایش پیدا کرده بود و این بالا رفتن تقاضا برای تراکنش‌ها، موجب بالا رفتن هزینه تراکنش‌ها شد. این موضوع در نهایت به افزایش قیمت اتریوم منجر می‌شود.

شرکت تحلیل بلاکچین، Santiment، به تازگی متوجه یک افزایش شدید در میزان ذخیره اتریوم در تعدادی از آدرس‌ها، طی دو هفته اخیر شده است.

توییت Santiment در 28 می: دارایی آدرس‌های نهنگ (دارای مقدار بسیار زیادی رمزارز) اتریوم، به اوج خود در ده ماه اخیر رسیده است. برترین 100 والتی که صرافی نیستند، حالا بیش از 21,800,000 اتریوم دارند (با قیمت فعلی حدود 4.5 میلیارد دلار). این بیشترین موجودی ذخیره‌شده توسط برترین‌هاست.

میزان دارایی نهنگ‌های اتریومو منبع: توییت Santiment

درنهایت، یک سرمایه‌گذار سهام مشهور، Garry Tan، به تازگی با پیش‌بینی یک روند صعودی، شروع جمع کردن اتریوم کرده است.

توییت Garry Tan در 31 می: “دوباره شروع به جمع کردن اتریوم کردم”

منبع
cryptopolitan.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments