افزایش قابل‌توجه ارزش بازار دیفای؛ تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت ۳ توکن برتر!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در حالی که با اندکی شک و تردید نسبت به روند صعودی همراه شده، شاهد ورود سرمایه قابل‌توجهی به بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بوده است. در واقع، عملکرد خوب بخش دیفای باعث شده که در کنار توکن‌های هوش مصنوعی، همچنان مورد توجه باقی بماند.

طبق داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل سنتیمنت (Santiment)، توکن‌های برجسته دیفای مانند یونی سواپ (UNI)، سوشی سواپ (SUSHI) و آوه (AAVE)، با افزایش قابل‌توجهی در ارزش خود مواجه شده‌اند. این افزایش قیمت را می‌توان به طور مستقیم به یک پیشنهاد کلیدی از جانب یونی سواپ نسبت داد که به دنبال پاداش دادن به کاربران، برای استیکینگ و دادن نمایندگی توکن‌ها به اعتبارسنج‌ها است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارزش بازار ارزهای دیجیتال دیفای به ۸۸.۹۷ میلیارد دلار رسیده که نسبت به دیروز ۲۳.۸۰ درصد افزایش داشته است.

یونی سواپ، پیشگام در نوآوری‌های حاکمیتی!

یونی (UNI)، توکن بومی پروتکل معاملاتی غیرمتمرکز یونی سواپ، در هفته گذشته در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار ظاهر شد. در روز جمعه این توکن شاهد یک رشد قابل‌توجه ۸۰ درصدی بود که قیمت آن را از ۶.۹ دلار به ۱۲.۶ دلار رساند.

علاوه بر این، تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که بهبود فعلی به شکل‌گیری یک الگوی صعودی کمک کرده است. انتظار می‌رود که قیمت با شکستن مقاومت ۱۲.۵ دلاری، این بار محدوده ۲۱ دلاری را هدف قرار دهد.

افزایش قابل‌توجه ارزش بازار دیفای؛ تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت ۳ توکن برتر!

آوه با شکست مقاومت مهم، در آستانه عبور از مرز ۱۰۰ دلار است!

قیمت آوه در هفته دوم فوریه، وارد یک روند بهبود پایدار شد و با رشدی ۲۱ درصدی، از ۸۲.۲ دلار به ۹۹.۷۶ دلار رسید. این افزایش با ادغام آوه با اکوسیستم بایننس چین و دسترسی کاربران این اکوسیستم به خدمات برتر وام‌دهی آوه و بهبود نقدینگی، همراه بوده است.

با رشد روزانه ۵.۵ درصدی، قیمت آوه یک شکست قاطع را از آخرین مقاومت نشان می‌دهد. اگر قیمت این رمزارز پایداری خود را در این سطح حفظ کند، هدف ۱۱۷ دلاری برای آن فعال می‌شود.

افزایش قابل‌توجه ارزش بازار دیفای؛ تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت ۳ توکن برتر!

الگوی برگشتی چین لینک آن را به سمت هدف ۳۰ دلاری سوق می‌دهد!

مرحله تثبیت قیمت فعلی در بازار کریپتو ضرر قابل‌توجهی را بر چین لینک وارد کرد. قیمت این توکن با اصلاح طی دو هفته، از سطح ۲۰.۸ دلار به ۱۸.۴۷ دلار کاهش یافته است، یعنی حدود ۱۱.۲۵ درصد افت ارزش. با این حال، با توجه به تحلیل نمودار روزانه و بازگشت قیمت از حمایت ۱۷.۵۶ دلاری با الگوی کندل استیک ستاره صبحگاهی، انتظار می‌رود که LINK بتواند الگوی برگشتی فنجان و دسته را تکمیل کند و با تلاش دوباره برای شکستن الگو، به هدف ۳۰ دلاری دست یابد.

افزایش قابل‌توجه ارزش بازار دیفای؛ تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت ۳ توکن برتر!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments