پولکادات (Polkadot) و بایننس کوین در میان ده رمزارز برتر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس کوین و پولکادات در حال حاضر با پشت سر گذاشتن چین‌لینک و بیت کوین کش، به ترتیب پنجمین و ششمین رمزارز بزرگ از لحاظ مارکت کپ هستند.

ترتیب ده کوین برتر از لحاظ مارکت کپ تغییر کرده است. بایننس و پولکادات در حال حاضر در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند. برای این منظور، چین‌لینک و بیت کوین کش را پشت سر گذاشتند.

یک شبه ورق برگشت و این به خاطر افزایش بسیار زیاد قیمت هر دو رمزارز بایننس کوین (BNB) و پولکادات (DOT) است. بایننس کوین در 24 ساعت گذشته به میزان 15.35% رشد داشته است و به رقم 31 دلار رسیده است. پولکادات هم به میزان 14.63% در 24 ساعت گذشته رشد داشته است و به 5.22 دلار رسیده است. رشد چین‌لینک و بیت کوین کش به مراتب ملایم‌تر بوده است به طوری که چین‌لینک با رشدی 1.29% به رقم 12.50 دلار و بیت کوین کش با رشدی 1.89% به 228.86 دلار رسیده است. چین‌لینک و بیت کوین کش هم اکنون در رتبه‌های هفتم و هشتم بیشترین مارکت کپ در میان رمزارزها قرار دارند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع
مارکت کپ با ضرب قیمت کوین در میزان عرضه آن محاسبه می‌شود.

مارکت کپ رتبه‌های پنجم تا هشتم

مارکت کپ هر یک از این چهار رمزارز تقریبا مشابه و چیزی بین 4.2 میلیارد دلار و 4.5 میلیارد دلار است. ولی صعود قیمت بایننس کوین و پولکادات از رشد چین‌لینک و بیت کوین کش پیشی گرفته است.
مارکت کپ هر یک عبارتند از:
  • بایننس کوین: 4,475,881,823 دلار
  • پولکادات: 4,449,408,129
  • چین‌لینک: 4,405,434,454
  • بیت کوین کش: 4,237,717,655

در حالی که شاهد رقابت تنگاتنگ بین این چهار رمزارز هستیم ولی چهار کوین با بیشترین مارکت کپ یعنی بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل (XRP) به مسیر خود ادامه می‌دهند. مارکت کپ ریپل، چهارمین رمزارز، 11.1 میلیارد دلار است. یک رتبه بالاتر از آن تتر با 14.7 میلیارد دلار قرار دارد. سپس اتریوم با 42.7 میلیارد دلار قرار گرفته است. و با اختلاف زیاد بیت کوین با مارکت کپ 193.5 میلیارد دلار جا خوش کرده است.

اما همه کوین‌ها با همکاری هم مجموع مارکت کپ رمزارزها را با رقمی معادل 345 میلیارد دلار تشکیل می‌دهند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments