ثبت ۲۵ هزار آدرس کیف پول جدید بیت‌کوین در یک ساعت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال بیت‌کوین (BTC) هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. به گزارش شرکت تحلیلی گلس‌نود (Glassnode)، به ‌دنبال افزایش قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در سه سال گذشته، افراد بیشتری در سراسر جهان به بزرگترین ارز دیجیتال بازار روی آورده‌اند.

شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های بازار ارزهای دیجیتال گلس‌نود، از افزایش چشمگیر تعداد آدرس‌ کیف‌ پول‌های جدید بیت‌کوین در تاریخ ۱۸ نوامبر خبر داده است. به گفته‌ی گلس‌نود، تعداد آدرس‌های جدید ثبت‌شده برای بیت‌کوین، برای اولین بار از ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸ میلادی، به ۲۵ هزار عدد در ساعت رسیده است.

این در حالی است که برای یک بازه‌ی ۲۴ ساعته، بالاترین رکورد ثبت‌شده برای تعداد آدرس‌های جدید بیت‌کوین به ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی برمی‌گردد. در آن زمان، این رقم در طی یک روز به بیش از ۶۰۰ هزار عدد رسیده بود.

افزایش قابل‌‌توجه آدرس‌های جدید بیت‌کوین نشان می‌دهد که در میان بازار صعودی این ارز دیجیتال، مردم سراسر جهان به طور فزاینده‌ای از آن استقبال می‌کنند. همان‌طور که پیش‌تر نیز گزارش شد، بیت‌کوین در سال جاری میلادی تقریباً ۴۰۰ درصد رشد کرده و از زیر ۴ هزار دلار در ماه ژانویه، به بیش از ۱۸ هزار دلار در روز ۱۸ نوامبر رسیده است.

به گفته‌ی تحلیل‌گران، افزایش قیمت بیت‌کوین باعث افزایش ترس از دست دادن فرصت خرید (فومو) آن شده و موجب شده است که پذیرش این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود طی سه سال گذشته برسد. هر چند هنوز سطح فعلی پذیرش این ارز دیجیتال کم به نظر می‌رسد. به گفته‌ی چانگ‌پنگ‌ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل صرافی رمزارزی بزرگ بایننس (Binance)، نرخ پذیرش فعلی ارزهای دیجیتال ۰٫۱ درصد است، به این معنی که از هر هزار نفر، تنها یک نفر ارز دیجیتال خریداری کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments