۷۳ درصد از میلیاردهای جهان روی رمزارزها سرمایه گذاری کرده‌اند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعداد میلیونرهایی که مایل به خرید ارزهای دیجیتال هستند، در حال افزایش است. نتایج یک نظرسنجی از ۷۰۰ فرد ثروتمند نشان می‌دهد که تقریباً سه چهارم از آن‌ها در حال حاضر ارز دیجیتال خریداری کرده‌اند و یا قصد انجام این کار را تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی دارند.

نتایج این نظرسنجی که توسط سازمان مشاوره‌ی مالی دِوِر گروپ (deVere Group) انجام شده است، نشان می‌دهد که ۷۳ درصد از پاسخ‌دهندگان موضع مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال دارند. این رقم برای سال ۲۰۱۹ میلادی، ۶۸ درصد گزارش شده بود. شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی کسانی هستند که بیش از یک میلیون پوند (تقریباً ۱٫۳۲ میلیون دلار آمریکا) درآمد داشته و از مناطق مختلفی از جمله ایالات متحده، انگلستان، آسیا، آفریقا، خاورمیانه، استرالیا و آمریکای لاتین انتخاب شده‌اند.

نیکل گرین (Nigel Green)، مدیر عامل و بنیانگذار گروه دِوِر اظهار داشت که بیت‌کوین با یک افزایش ۱۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته، بار دیگر یکی از بهترین دارایی‌ها بوده است. به گفته‌ی گرین، همان‌طور که نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهند، عملکرد چشمگیر بیت‌کوین توجه سرمایه‌گذاران ثروتمند را به خود جلب کرده و آنها به‌طور فزاینده‌ای معتقدند که ارزهای دیجیتال، آینده‌ی پول هستند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

گرین خاطرنشان کرد که پاسخ‌دهندگان، به بیت‌کوین به چشم یکی از بانک‌های بزرگ وال‌استریت نگاه کرده و این موضوع را، به پذیرش اخیر این ارز دیجیتال توسط شرکت‌های بزرگی مانند پِی‎‎پال (PayPal) و اسکوئر (Square) نسبت می‌دهند. با توجه به نتایج این نظرسنجی، بسیاری از شرکت‌کنندگان علاقه‌ی روزافزون سرمایه‌گذاران سازمانی به بیت‌کوین و بازده بسیار بالای آن را، یکی از دلایل اصلی رشد این ارز دیجیتال می‌دانند.

حتی کسانی که پیش از این، نسبت به بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال بدبین بوده‌اند، اکنون موضع خود را تغییر داده‌اند. به‌عنوان مثال، جیمی دیمون (Jamie Dimon)، رئیس و مدیر عامل بانک جی‌پی‌مورگان چیس (JPMorgan Chase)، اخیرا اعلام کرده که با فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال با پشتیبانی مناسب و تنظیم‌شده، موافق است. دیمون پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ میلادی، از بیت‌کوین به‌عنوان یک کلاهبرداری بزرگ یاد کرده بود.

نتایج نظرسنجی گروه دِوِر در حالی منتشر می‌شود که طی چند روز گذشته، ارزش بازار بیت‌کوین به بیش از ۳۳۷ میلیارد دلار رسیده و قیمت آن نیز از ۱۸ هزار دلار فراتر رفت.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments