خیریه رمزارزی برای مبارزه با کووید-۱۹ در مکزیک!

ماهیت غیرمتمرکز رمزارزها به جمع‌آوری کمک‌های خیریه از سراسر دنیا کمک می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از صرافی‌های رمزارز مکزیکی به نام Bitso با پلتفرم تامین مالی جمعی Donadora، یک سیستم خیریه رمزارزی برای مبارزه با همه گیری ویروس کرونا، ایجاد کرده است.

براساس گزارشی که توسط El Heraldo de México منتشر شد، مبالغی که به صورت رمزارز به این پلتفرم اهدا می‌شوند، برای مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا استفاده خواهند شد. براساس این گزارش، هر بسته حمایتی که توسط این شرکت آماده شده و رسانده می‌شود، خوراک یک هفته را برای یک خانواده 4 تا 6 نفره تامین می‌کند.

این خیریه رمزارزی مبالغ اهدایی را به صورت بیت کوین، اتریوم و ریپل می‌پذیرد

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

گزینه‌های مختلف برای اهدا در این خیریه رمزارزی هر دو پول فیات و انواع رمزارز مثل بیت کوین، اتریوم و ریپل را شامل می‌شود. این صرافی مکزیکی اعلام کرد که رمزارزها یک گزینه فوق‌العاده کاربردی برای انجام امور خیریه هستند، چراکه به دلیل ماهیت غیرمتمرکز آن‌ها، تمامی افراد در سراسر دنیا می‌توانند در این کار شرکت کنند.

این صرافی آنلاین، در بیانیه خود اعلام کرد که اهدای رمزارز از کیف پول مجازی، بسیار آسان، سریع و امن است. تراکنش‌ها در چند ثانیه انجام می‌شوند و یک روش کاملا شفاف برای این‌که شرکت‌کنندگان مطمئن شوند مبلغ اهدایی آن‌ها دریافت شده، ایجاد شده است.

 شرکت‌های رمزارز در سراسر دنیا تلاش می‌کنند که با کووید-19 مبارزه کنند

همه‌گیری ویروس کرونا جان هزاران نفر را در سراسر دنیا گرفته و به اقتصاد جهانی آسیب شدیدی وارد کرده است. شرکت‌های رمزارز در سراسر دنیا قدم‌هایی برداشته‌اند و مبالغ و سایر موارد ضروری برای مبارزه با این ویروس را اهدا کرده‌اند.

در ماه ژانویه Changpeng Zhao، مدیرعامل صرافی آنلاین پیشرو دنیا یعنی بایننس، در توییتی اعلام کرد که شرکتش 1.5 میلیون دلار برای حمایت از قربانیان ویروس کرونا در ووهان چین، اهدا کرده است. بایننس همچنین یک خیریه رمزارزی جهت جمع‌آوری کمک برای مبارزه با این همه‌گیری ترتیب داد. تعداد زیادی از شرکت‌های کریپتو دیگر مثل ترون، استلار فوندیشن و غیره نیز در این زمینه اقداماتی انجام داده‌اند. بیت‌مکس، صرافی آنلاین رمزارز نیز اهدای 2.5 میلیون دلار به 4 نهاد برای هدایت مبارزه با کووید-19 را اعلام کرد.

تاکنون، بیش از 4.6 میلیون نفر مبتلا به این ویروس تشخیص داده شده‌اند و بیش از 308,000 نفر جان خود را از دست داده‌اند. تعداد مبتلایان در بعضی از کشورها کاهش پیدا کرده، اما در بیشتر کشورها همچنان در حال افزایش است.

منبع خبر: https://coinnounce.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments