هزینه کنسرت‌های متاورسی چقدر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنیای متاورس به شدت در حال رشد است! این تکنولوژی جدید، هر روز بیشتر از دیروز به دنیای واقعی شبیه می‌شود. بنابر گزارش‌های منتشر شده، موسسه سازمان‌دهنده کنسرت‌های متاورس که در ایالات متحده مستقر است، در حال دعوت و جذب ستارگان موسیقی جهان، برای برگزاری کنسرت در دنیای مجازی متاورس است!

همان‌طورکه می‌دانیم هزینه شرکت در کنسرت‌های دنیای واقعی بسیار زیاد است و برای هر فردی پرداخت این هزینه‌ها ممکن نیست، علاوه بر این افراد برای شرکت در کنسرت‌های دنیای واقعی باید به شهر محل کنسرت سفر کنند که همین هزینه شرکت در کنسرت را افزایش می‌دهد. اما چنین مشکلاتی در کنسرت‌های متاورسی وجود ندارد و همین مزایا باعث می‌شود هزینه کنسرت‌های متاورسی نسبت به کنسرت‌های واقعی کاهش یابد و افراد بیشتری بتوانند در کنسرت خواننده مورد علاقه خود شرکت کنند. در حال حاضر نمی‌توان عدد دقیقی از هزینه کنسرت‌های متاورسی بیان کرد اما می‌توان مطمئن بود که هزینه آن از کنسرت‌های فیزیکی کمتر است.

 موسسه Animal Concert در حال همکاری با شبکه بلاک‌چین Klaytn است تا از این طریق، زمینه اجرای کنسرتی پرشور و پرمخاطب را در دنیای متاورس فراهم سازد. بنابر اعلامیه شرکت Klaytn در تاریخ 10 ژانویه، این شرکت انتظار دارد تا از طریق همکاری با موسسه Animal Concert حجم معاملاتی که در شبکه بلاک‌چین Klaytn انجام می‌شود افزایش چشم‌گیری پیدا کند.
Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

برند Animal Concert به اجرای کنسرت‌هایی جالب در دنیای متاورس می‌پردازد و قصد دارد تا از طریق اجرای کنسرت در این فضا، هم درآمدزایی خوبی برای خوانندگان و هنرمندان ایجاد کند و هم باعث جذب تعداد افراد بیشتری به دنیای متاورس شود.

در حال حاضر قیمت بلیلط شرکت در این کنسرت ها در موقع عرضه بین 5 تا 40 دلار است.
همچنین بعضی از آهنگ‌هایی که در کنسرت اجرا می‌شود، در قالب توکن غیرمثلی به فروش خواهد رسید.

کالین فیتزپاتریک (Colin Fitzpatrick) مدیر اجرایی برند Animal Concert برگزاری کنسرت در فضای متاورس را بسیار جذاب و مفید می‌داند. از نظر او، پس از همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از کنسرت‌ها لغو شدند و هنرمندان نتوانستند در این مدت درآمدی کسب کنند. برگزاری کنسرت در فضای متاورس، فرصتی برای این هنرمندان است تا به کسب درآمدی حتی بیشتر از کنسرت‌های فیزیکی بپردازند!

او در ادامه عنوان کرد، هزینه شرکت در این کنسرت‌ها برای بسیاری از طرفداران این خواننده‌ها نیز بسیار مقرون‌به صرفه است! زیرا دیگر نیازی به تأمین هزینه حمل و نقل و هتل و دیگر موارد جانبی نیست، شما می‌توانید در خانه خود باشید ولی در عین حال در کنسرت خواننده محبوب خود شرکت کنید!

فیتزپاتریک از همکاری با شرکت Klaytn بسیار خرسند است و امیدوار است از این طریق بتواند به بازار 6 میلیارد دلاری کره جنوبی دسترسی پیدا کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments