حجم معاملات بیت کوین به‌طرزی باورنکردنی منفجر شد!

برخلاف انتظارات، حجم معاملات بیت کوین بعد از 12 مارس شدیداً افزایش داشته است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک سیلورگیت که دیدگاه دوستانه‌ای نسبت به رمزارزها دارد، 75% افزایش را در تعداد مشتریان ارزهای دیجیتال و حجم معاملات بیت کوین در سه ماه اول 2020 گزارش کرد.

حجم معاملات و تراکنش‌های بیت کوین در بانک سیلورگیت که در حوزه رمزارزها فعال است، در سه ماه اول 2020 به شدت افزایش یافت. براساس رونوشت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درخصوص درآمدهای 3 ماه ابتدایی 2020، که در 29 آپریل منتشر شد، حجم معاملات بیت کوین در شبکه صرافی سیلورگیت (SEN) نسبت به سه ماه قبل بیش از 75% افزایش داشته است. حجم تراکنش‌های بیت کوین در این بانک هم 118% افزایش یافت و به بیش از 31,000 تراکنش رسید.

براساس اطلاعات آپریل 2020، این بانک 850 مشتری در حوزه رمزارز دارد که صرافی‌های ارز دیجیتال، ماینرها، نگهداری‌کنندگان و سرمایه‌گذاران جهانی را شامل می‌شوند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

افزایش حجم معاملات بیت کوین بعد از سقوط شدید بازار!

با وجود این‌که بسیاری از کسانی که رمزارز نگهداری می‌کنند بازخوردهای منفی را پس از سقوط شدید قیمت بیت کوین در 12 مارس مشاهده کردند، اما سیلورگیت افزایش قابل توجهی را در میزان سپرده‌های بیت کوین گزارش کرد و اظهار داشت که بعد از سقوط 12 مارس، 447 میلیون دلار به صورت بیت کوین در سپرده‌های این بانک ذخیره شده است.

براساس عملکرد این بانک در ادامه این سه ماه، سیلورگیت معتقد است که موقعیتی عالی برای توسعه بیشتر دارایی‌های دیجیتال و استفاده از نوسانات در آینده وجود دارد.

این نوسانات یک آزمون عالی بودند!

این بانک اظهار داشت که نوسانات اخیر آزمونی خوب برای شبکه صرافی سیلورگیت بوده‌ است و دو صرافی بزرگ کراکن و جمینی هم سال گذشته به این شبکه پیوستند. به‌صورت آزمایشی، صرافی برای انتخاب مشتریان سازمانی با معاملات اهرمی، از بیت کوین استفاده می‌کند.

“یکی از چیزهایی که ما مشتاق بودیم تا در طرح آزمایشی آن را اجرا کنیم، مکانیزمی بود که انجام می‌دهیم. ما بر قیمت وثیقه بیت کوین نظارت داریم و مارجین کال را محاسبه می‌کنیم. سپس تصمیم می‌گیریم که آیا مشتریان ما کسری وثیقه را برطرف می‌کنند یا ما باید وثیقه بیت کوین را نقد کنیم. برای اینکه واقعا این مکانیزم را بیازماییم، باید مقداری نوسان را در این کلاس سرمایه مشاهده کنیم. ما مقداری نوسان را در این سه ماه مشاهده کردیم و من خوشحالم که بگوییم این نظارت ما خوب عمل کرد.”

با استفاده از این برنامه، سیلورگیت در سه ماه اول 2020، 12.5 میلیون دلار وام را با وثیقه بیت کوین ارائه کرد.

منبع خبر: https://cointelegraph.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments