شرکت گری اسکیل درحال خرید تمام عرضه جدید بیت کوین!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

محقق مستقل، Kevin Rooke تخمین می‌زند که شرکت گری اسکیل (Grayscale) دارایی بیت کوین خود را افزایش داده و بعد از هاوینگ حدود 150% تعداد بیت کوین‌هایی که استخراج شده‌اند را خریداری کرده است.

شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل که سرمایه کلانی در رمزارزها دارد و باتوجه به قیمت بیت کوین سرمایه‌ آن درحال افزایش است، دارایی بیت کوین خود را به اندازه 150% تعداد کل بیت کوین‌هایی که از هاوینگ 11 می توسط ماینرها استخراج شده‌، افزایش داده است.

براساس داده‌های منتشرشده توسط Kevin Rooke، شرکت گری اسکیل از زمان هاوینگ، 18,910 بیت کوین به سرمایه تراست سرمایه‌گذاری بیت کوین خود اضافه کرده است. در حالی‌که از آن زمان (11 می)، فقط 12,337 بیت کوین استخراج شده‌اند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

مدیرعامل بایننس، Changpeng Zhao، این نمودار را ریپست کرد (دوباره به اشتراک گذاشت) و نوشت: “عرضه کافی، حتی برای برطرف کردن نیاز یک نفر هم وجود ندارد.”

مقایسه مقدار بیت کوین استخراج شده و مقدار بیت کوین خریداری شده توسط گری اسکیل

شرکت گری اسکیل عرضه بیت کوین را جذب می‌کند

هفته گذشته، Rooke تخمین زد که شرکت گری اسکیل بین 33 تا 34 درصد عرضه جدید بیت کوین در سه ماه اول 2020 را خریده است؛ که این مقدار 60,762 بیت کوین در بیش از 100 روز بوده است.

در این سه ماه، گری اسکیل همچنین مشاهده کرد که متوسط سرمایه‌گذاری هفتگی‌ در تراست این شرکت به 29.9 میلیون دلار رسیده است؛ که 800% سود سالیانه را تضمین می‌کند.

در جواب توییت Rooke که این نمودارها را به اشتراک گذاشته بود، موسس شرکت گری اسکیل، Barry Silbert، کامنت گذاشت: “فقط صبر کنید تا سه ماه دوم را ببینید.”

داده‌های اخیر Rooke پیش‌بینی می‌کند که حالا گری اسکیل به‌طور متوسط، روزانه دو برابر کوین خریداری می‌کند. تخمین حدودی برای بعد از هاوینگ، 1,112.35 بیت کوین در روز است که بالاتر از متوسط سه ماه اول یعنی 607.62 بیت کوین می‌باشد.

گری اسکیل نظر خود درمورد CBDCها را اظهار می‌دارد

در گزارش جدیدی که توسط گری اسکیل منتشر شد، گری اسکیل CBDCها (ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی) را در مقایسه با بیت کوین، ضعیف می‌داند.

این گزارش اظهار داشت: “CBDCها گاهی به عنوان معادل یا جایگزین رمزارزهایی مثل بیت کوین دانسته می‌شوند، اما آن‌ها یک تفاوت معنادار و بزرگ با پروتکل‌های غیرمتمرکز که ذات بسیاری از رمزارزها هستند، دارند.

CBDCها تلاش می‌کنند که زیرساخت پرداخت‌ها را به‌روز کنند، اما بیت کوین تلاش می‌کند پول را به‌روز کند. اگر CBDCها توجه جامعه را جلب کنند، شاید باعث ارزش‌بخشی بیشتر به بیت کوین و سایر رمزارزها شوند.”

این گزارش، احساسات اقتصاددان John Vaz را بیان می‌کند، که اخیرا به کوین‌تلگراف گفت CBDCها نوعی حرکت دفاعی برای جنگ بانک‌ها با رمزارزها هستند؛ چراکه آن‌ها رمزارزها را دوست ندارند.

وی اضافه کرد: “ارزهای دیجیتال بانک مرکزی احتمالا بیشتر به دنبال پیگیری پول (داشتن کنترل برحساب‌ها) هستند، نه رساندن منفعت به مردم.”

منبع
کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments