بیت کوین پس از فتح قله‌ی ۱۲ هزار دلاری در ۶ دقیقه سقوط کرد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بیت کوین و اتریوم به عنوان ارز‌های اول و دوم بازار ارز دیجیتال ساعاتی پیش در یک بازه 6 دقیقه‌ای به تریتب 12 و 20 درصد از ارزششان کاسته شد. این سقوط قیمت در حالی رخ داد که امروز بیت کوین توانست قله‌ی 12000 دلاری را نیز فتح کند. یکی از عوامل مهم سقوط قیمت این دو ارز می‌تواند لیکویید شدن 1 میلیارد دلاری باشد.

بر اساس اطلاعات «Bybt» در 24 ساعت گذشته موقعیت 72500 نفر لیکویید شد. یکی از این موقعیت‌ها در صرافی بیتمکس با ارزش 10 میلیون دلار ایجاد شد.

با لیکویید شدن موقعیت‌ها ارزش بیت کوین حتی تا قیمت 10550 دلار نیز سقوط کرد و هم اکنون قیمت هر بیت کوین به آستانه‌ی 11200 دلار رسیده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

اما اتریوم به عنوان ارز دوم بازار ارز‌های دیجیتال نیز امروز تا حدود 326 دلار سقوط کرد. این کاهش قیمت در حالی رخ داد که در روز پیشین ارزش اتریوم حدود 408 دلار بود. هم اکنون اتریوم در محدوده‌ی 380 دلار معامله می‌شود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments