گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۷ فروردین ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارزهای دیجیتال برتر طی ۲۴ ساعت گذشته بهبود چشمگیری داشته و در همین راستا قیمت بیت کوین (BTC) دوباره به بالای سطح ۷۰ هزار دلار رسید. علاوه بر این، قیمت اتریوم (ETH) از ۳۴۰۰ دلار گذشته است. سایر آلتکوین‌های برتر مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) نیز افزایش قیمت قابل توجهی داشته‌اند.

روند قیمت ارز‌های دیجیتال برتر

قیمت بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۵.۵ درصد افزایش یافته و به ۷۰۹۸۵ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۳۹ میلیون دلار رسیده است. حجم معاملات آن نیز باز ۴۰ درصد رشد به ۴۲.۱۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

قیمت اتریوم با ۴.۰۹ درصد افزایش به ۳۶۳۴.۰۷ دلار و ارزش بازار آن به ۴۳۶.۳۳ میلیارد دلار رسیده است. حجم معاملات آن نیز با جهشی ۶۳.۱۷ درصدی به ۲۰.۱۲ میلیارد دلار افزایش یافته است. در همین حال، قیمت بایننس کوین (BNB) با ۱.۱۵ درصد افزایش به ۵۹۴.۰۴ دلار و حجم معاملات آن با ۲۴.۵۱ درصد افزایش به ۲.۳۶ میلیارد دلار رسیده است.

قیمت سولانا ۴.۲۳ درصد افزایش یافته و به ۱۹۵.۱۹ دلار رسیده است و حجم معاملات آن پس از تجربه رشدی ۴۱.۵ درصدی به ۴.۰۵ میلیارد دلار افزایش یافته است. قیمت ریپل افزایشی ۱.۹۲ درصدی را ثبت کرده و به ۰.۶۴۶ دلار رسیده است. حجم معاملات آن نیز با رشدی ۶۰.۰۸ درصدی به ۲.۰۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته با ۲.۱۹ درصد افزایش به ۰.۶۷۰۸ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۳۳.۵۳ درصد افزایش به ۵۸۵.۷۶ میلیون دلار رسیده است. میم‌کوین‌ها نیز از شرایط صعودی بازار بی‌نصیب نبوده‌اند. قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ۲.۷۹ درصد افزایش به ۰.۱۷۸۹ دلار و قیمت شیبا اینو (SHIB) با ۲.۵۳ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۲۹۱۲ دلار رسیده است.

پپه کوین

قیمت میم‌کوین پپه کوین (PEPE)، طی ۲۴ ساعت گذشته به طور قابل توجهی رشد داشته است. در زمان نگارش این خبر، قیمت این میم‌کوین با ۶.۵۳ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۸۲۱۷ دلار و ارزش بازار آن به ۳.۴۵ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با رشدی ۸۷.۸۳ درصدی به ۱.۰۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

Ramzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید PEPE

رالی توکن بانک

بانک (BONK) که یک میم‌کوین در اکوسیستم سولانا است، یک رالی خارق‌العاده حدود ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. قیمت بانک طی ۲۴ ساعت گذشته با ۹.۵۶ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۲۵۹۷ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات آن با ۵۱.۴۴ درصد رشد به ۲۴۷.۸۹ میلیون دلار افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments