گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۶ اسفند ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC)، طی روز جاری پس از سقوط از سقف تاریخی (۷۳۸۳۶ دلار)، بار دیگر افزایش یافت و از سطح ۶۹ هزار دلار فراتر رفت. علاوه بر این، قیمت اتریوم (ETH) از مرز ۳۶۰۰ دلار گذشت. در همین حال، قیمت سایر آلتکوین‌های برتر مانند ریپل (XRP)، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) به طور قابل توجهی افزایش یافت.

قیمت ارزهای دیجیتال برتر

قیمت بیت کوین، طی ۲۴ ساعت گذشته به طور چشم‌گیری بهبود یافت. این ارز دیجیتال طی مدت یادشده، ۲.۳۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و در حال حاضر در سطح ۶۹۳۳۰ دلار معامله می‌شود.

از سوی دیگر، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با ۷.۴۵ درصد افت به ۶۴.۸۸ میلیارد دلار و ارزش بازار آن به ۱.۳۶ تریلیون دلار رسیده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در بخش آلتکوین‌ها، قیمت اتریوم با ۱.۴۱ درصد افزایش به ۳۷۲۴.۷۵ دلار و ارزش بازار آن به ۴۴۷.۳۲ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی بود که حجم معاملات اتریوم، افتی ۹.۶۶ درصدی داشته و به ۲۷.۳۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.

قیمت بایننس کوین (BNB) با ۶.۰۵ درصد افزایش به ۶۱۶.۵۳ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۱۵.۴۳ درصد رشد به ۵.۶۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت و حجم معاملات سولانا به ترتیب با افزایشی ۵.۷۹ و ۹.۱۸ درصدی به ۱۸۷.۹۴ دلار و ۱۱.۹۱ میلیارد دلار رسیده است.

قیمت ریپل با افزایش ۰.۰۳ درصدی به ۰.۶۳۴۸ دلار و در مقابل، حجم معاملات آن با ۲۷.۹۸ درصد کاهش به ۲.۹۲ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، قیمت کاردانو امروز با ۱.۱۲ درصد افزایش به ۰.۷۲۴۷ دلار رسید. این در حالی است که حجم معاملات آن با افتی ۳۹.۴۷ درصدی به ۱.۱۱ میلیارد دلار کاهش یافته است.

با وجود اینکه قیمت ارزهای دیجیتال برتر، پس از نزول اخیر بهبود پیدا کرده است، سقوط میم‌کوین‌ها همچنان ادامه دارد. قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ۳.۶۱ درصد کاهش به ۰.۱۵۸۸ دلار و قیمت شیبا اینو (SHIB) با ۴.۵۰ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۲۸۶۲ دلار رسیده است.

سقوط ۹ درصدی پپه‌کوین

پپه‌کوین (PEPE) طی ۲۴ ساعت گذشته علی‌رغم بازگشت شور و شوق علاقه‌مندان، بیش از ۹ درصد سقوط کرد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه‌کوین با ۹.۱۸ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۰۸۲۹۶ دلار و ارزش بازار آن به ۳.۴۸ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با افتی ۴۴.۲۱ درصدی به ۱.۴۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.

افزایش ۴۰ درصدی ژوپیتر

توکن بومی صرافی ژوپیتر (JUP)، طی ۲۴ ساعت گذشته، افزایش خارق‌العاده نزدیک به ۴۰ درصدی را به ثبت رساند و یکی از بهترین عملکرد‌ها را داشت.

قیمت JUP در زمان نگارش این خبر با ۳۹.۲۶ درصد افزایش به ۱.۳۸ دلار و حجم معاملات آن با ۸۵.۴۵ درصد افزایش به ۱.۲۸ میلیارد دلار رسیده است. این توکن طی رالی اخیر خود، سقف‌های قیمتی جدیدی را به ثبت رساند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments