توکن YFI در صرافی کوین بیس عرضه شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صرافی کوین بیس پرو توکن YFI را که در هفته های اخیر بسیار محبوب بود به لیست رمزارزهای قابل معامله اش اضافه کرد. قیمت YFI که در روزهای اخیر صعود زیادی داشت، پس از خبر لیست شدن در  Coinbase Pro نیز مجددا افزایش یافت.

کوین بیس پیشتر هم با عرضه توکن هایی نظیر UMA و Compound تمایلش را به رمزارزهای مبتنی بر دیفای نشان داده بود.

معامله این توکن در Coinbase از روز سه شنبه آینده (25 شهریور 1399) آغاز خواهد شد. البته آغاز معاملات YFI در کوین بیس مستلزم این است که کاربران آن به اندازه کافی این توکن را به حساب های خود واریز کنند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

همچنین در صورتی که مقدار کافی از این توکن معامله شود، صرافی جفت ارز YFI/USD (خرید YFI با دلار آمریکا) را نیز به لیست بازارش اضافه خواهد کرد که این نکته آینده بسیار روشنی را برای YFI رقم می زند.

کوین بیس تمهیداتی هم برای جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی و تضمین سلامت معاملات این توکن اندیشیده است.

توجه:

صرافی Coinbase اجازه ثبت نام به کاربران ایرانی را نمی دهد و در صورت مشاهده تخلف، دارایی کاربران را مسدود خواهد کرد. بنابراین پیشنهاد می شود در این صرافی ثبت نام و معامله نکنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments