هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۰ بالاخره رخ داد! چه اتفاقی خواهد افتاد؟

انتظارها به پایان رسید! حرکت بعدی بیت کوین چه خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتفاقی که همه سرمایه‌گذاران از آن حرف می‌زدند، بالاخره رخ داد! جو عمومی و هیجان مردم درمورد هاوینگ بیت کوین 2020 کاملا محسوس است و بسیاری از تحلیلگران، شمارش معکوس این اتفاق مجازی را در برنامه‌های زنده با هیجان زیادی انجام دادند.

یکی از مهمترین و حساس‌ترین اتفاقات حوزه رمزارزها بالاخره رخ داده است. هاوینگ بیت کوین 2020 چند ساعت پیش اتفاق افتاد. آخرین هاوینگ، در 9 جولای 2016 اتفاق افتاده بود.

نه فقط تحلیلگران بیت کوین، بلکه بسیاری از سرمایه‌گذاران آلت کوین‌ها مثل اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، ائوس و بسیاری دیگر، مشتاقانه در انتظار این حادثه بودند. تعجبی ندارد؛ چراکه قیمت آلت کوین‌ها هم با نزدیک شدن هاوینگ نوسان زیادی پیدا می‌کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

 آیا واقعا هاوینگ بیت کوین 2020 اینقدر مهم بود؟

جواب این سوال که “آیا واقعا حادثه هاوینگ ارزش اینقدر شور و اشتیاق را دارد؟” مسلما یک بله قطعی است.

بگذارید توضیح دهم که چرا. آخرین هاوینگ بیت کوین موجب شد که قیمت به سمت 20 هزار دلار حرکت کند. این رقم افزایش 3000 درصدی را نسبت به یک سال و نیم قبل نشان می‌داد. این بار بعد از رخ دادن این رویداد، توییتر با هشتگ‌هایی مثل halving، #BTC_halving، #BTCUSD# و… منفجر شد.

 آیا قیمت بیت کوین در حال حاضر صعودی است؟

قیمت بیت کوین امروز در محدوده 8,534.97 تا 8,784.28 دلار بوده است. قیمت بیت کوین سقوط کرده است. اما هنوز بسیار زود است که بخواهیم نتیجه گیری کنیم کل روند صعودی است یا خیر.

منبع: TradingView

نمودار روزانه قیمت بیت کوین، ظهور یک کندل سبز کوچک را پس از سه کندل قرمز بزرگ نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که شاخص RSI جهت خود را تغییر داده است و هجوم خریداران را پیش‌بینی می‌کند.

ناحیه حمایتی مهم و سرنوشت‌ساز 8,299.52 دلار است؛ درحالی‌که ناحیه مقاومتی در 9,157.12 و 10,464.50 دلار می‌باشد.

افزایش شدید نرخ هش بیت کوین بعد از هاوینگ 2020 یکی دیگر از نشانه‌های مهمی است، که آینده‌ای مثبت را برای قیمت بیت کوین پیش بینی می‌کند. حتی هشتگ‌های محبوب در شبکه‌های اجتماعی هم نشان می‌دهند که مردم تمایل به حرکت قیمت بیت کوین دارند. این یک شاخص مهم است که نشان می‌دهد قیمت بیت کوین پتانسیل این را دارد که یک روند صعودی شدید را به زودی تجربه کند.

منبع خبر: https://coinnounce.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments