تحلیلگر رمزارز: قیمت بیت کوین تا ۴ سال آینده ۸۶ برابر خواهد شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل‌‌گر رمزنگاری PlanB عنوان می‌‌کند این امکان وجود دارد که بیت‌‌کوین پیش‌‌بینی‌‌های مدل بحث‌‌ برانگیز گردش سهام (S2F) و جهش فضایی به 864000 دلار در ظرف چهار سال را به چالش بکشد.

پیتر مک کارمک در مصاحبه‌‌ای با تهیه‌‌کننده پادکست در حوزه رمزارز مطرح کرد که تحلیل کمی نشان می‌‌دهد وی در پیش بینی خود مبنی بر رسیدن بیت‌‌کوین به 288000 دلار جانب احتیاط را در نظر گرفته است.

نظر من میانگین ارزش 288000 دلار است. 100000 دلار هم خیلی عالی است، اما اگر فقط به ریاضیات علاقه‌‌مند هستید یا فقط وقتی که اطلاعات را دنبال می‌‌کنید. منظورم فقط مدل روند زمانی نیست. بنابرین صرفا در حوزه بیت‌‌کوین فعالیت نمی‌‌کنیم. ما در حیطه‌‌های طلا، نقره، الماس، مسکن و اموری از این دست فعالیت داریم.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

این امکان وجود دارد که مثلا به میزان سه برابر از حد خارج شود. دوست ندارم عدد مطرح کنم. دوست دارم همیشه محافظه‌‌کار باشم. اما به نظر به دو یا سه برابر 288000 دلار می‌‌رسد و بعد دوباره برمی‌‌گردد.

PlanB همچنین اهمیت تهیه لیست شرکت‌‌های مورد استفاده عموم را عنوان می‌‌کند تا امکان خرید صدها میلیون دلار بیت‌‌کوین به عنوان سدی جلوی تورم فراهم شود.

متوجه شدم که افراد زیادی، به اهمیت کار MicroStrategy توجهی نکردند ولی از آن‌‌جا که جز شرکت‌‌های لیست ‌‌شده است مردم می‌‌توانند در صندوق بازنشستگی بیت‌‌کوین بگذارند. افراد فقط می‌‌توانستند به واسطه معاملات تماس بگیرند و ممکن نبود به او بگویند بیت‌‌کوین بیشتری وارد صندوق بازنشستگی بکند و یا این‌‌که بگویند فلان شرکت را می‌‌خواهم. در این صورت می‌‌توانید MicroStrategy را به عنوان یک ETF نگاه کنید.

در همین حال، این تحلیل‌‌گر رمزنگاری به مدل S2F اطمینان دارد و بیان می‌‌کند که تاکنون طبق الگو پیش رفته است. PlanB همچنین می‌‌گوید که سردرمداران رمزنگاری به میزان زیادی خاطر تریدهای بزرگ را مکدر کرده است.

با این وجود، این تحلیل‌‌گر تاکید می‌‌کند که مدل S2F بی نقص هم نیست. ممکن است این مدل شکست بخورد. این مدل یک تئوری است.

PanlB با توجه به اصلاح کنونی قیمت بیت‌‌کوین می‌‌گوید که این افت می‌‌تواند سرمایه‌‌گذاران جدید را بترساند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments