بیت کوین طلاتر از طلا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس اظهارات تیلور وینکلواس، یکی از موسسین صرافی رمزارز جمینی (Gemini)، در مقایسه بیت کوین و طلا، بیت کوین پیروز خواهد شد.

وینکلواس در توئیتی در 21 سپتامبر عنوان کرد:

بیت کوین طلاتر از طلاست! نه تنها صرفا با عملکردی لاک‌پشتی بلکه با عملکردی 10 برابر بهتر.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

در طول ده سال اخیر، قیمت بیت کوین به طور خیره کننده‌ای رشد داشته است و در بسیاری از شاخص‌های مقایسه قیمت از طلا پیشی گرفته است. برای بسیاری از افراد، بیت کوین بیشتر به عنوان ذخیره ارزش تا یک ارز تبادلی به حساب می‌آید و اشخاص معمولا کوین‌های دیجیتال را با طلا مقایسه می‌کنند.

یک تریدر رمزارز با نام مستعار نابراسکانگونر در توئیتر و همچنین موسس LVL، یک راه حل بانکی در حوزه رمزارز به کوین تلگراف گفت:

من متوجه نمی‌شوم که چرا بین طلا و بیت کوین رقابت وجود دارد. من هر دو را ذخیره ارزش می‌دانم.

وینکلواس در صفحه اجتماعی منسوب به خود جدولی برای مقایسه بین طلا و بیت کوین منتشر کرد. طلا تنها در یکی از 7 شاخص پیشتاز بود. ارزش بازار طلا 9 تریلیون دلار است در حالی که ارزش بازار بیت کوین 200 میلیارد دلار است. وگرنه بدون در نظر گرفتن این شاخص، بیت کوین در 6 شاخص کمیابی، پایداری، قابلیت انتقال، تقسیم پذیری، ذخیره و سختی جعل برتر از طلا است.

همچنین بیت کوین اخیرا در سال 2020 به عنوان ذخیره ارزش بیشتر در انظار افراد انگشت‌نما شده است چرا که غول‌های زیادی در این رمزارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments