قیمت آتی بیت کوین در صرافی بایننس برای لحظاتی به ۱۰۰ هزار دلار رسید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق نمودار قرارداد‌های 3 ماه آینده‌ی صرافی بایننس، در یک لحظه قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار رسید اما این قیمت بیشتر از چند ثانیه دوام نیاورد.

ارزش قرارداد‌های 3 ماه آینده بیت کوین که همچنان باطل نشده‌اند، برای لحظاتی به 99.996 دلار رسید که علت آن می‌تواند معاملات غیرواقعی باشد که توسط ربات‌ها صورت می‌گیرد. حال می‌توان به این نتیجه رسید که معاملات غیر واقعی می‌تواند تاثیر زیادی بر بازار بیت کوین داشته باشد. نمودار صرافی بایننس هم اکنون اصلاح شده است.

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل و بنیانگذار بایننس در این رابطه نوشت:

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

امروز ما روز سختی را داشتیم و همواره سعی می‌کنیم از محدوده‌ی قیمتی محافظت ‌کنیم، با این حال امروز معاملات یک کاربر به صورت ناگهانی از کنترل خارج شد و این امر باعث شد اتفاق امروز رخ دهد. بزودی نمودار را کمی تنظیم می‌کنیم تا خواندن آن آسان‌تر باشد.

اگر چه اتفاق امروز برای بیت کوین مشکلی را به وجود نیاورد اما برای اتریوم و سایر آلت کوین‌ها مشکل ساز شد. ریپل و ترون هم شاهد این چنین مشکلاتی بودند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments