صعود بایننس کوین به جایگاه سوم ارزهای دیجیتال برتر!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بایننس کوین (BNB)، ارز دیجیتال اختصاصی صرافی بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی رمزارزی در جهان، با یک نقطه عطف مهم روبه‌رو شده و برای اولین بار در طول تاریخ، جایگاه سوم فهرست ارزهای دیجیتال برتر جهان از لحاظ ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

بر اساس داده‌های بازار، بایننس کوین با ارزش بازار ۴۰٫۶۲۳ میلیارد دلاری خود توانسته است از استیبل کوین تتر (USDT) با ارزش بازار ۳۳٫۵۳۲ میلیارد دلار، پیشی بگیرد.

۵ ارز دیجیتال برتر جهان از لحاظ ارزش بازار| بایننس کوین در جایگاه سوم.

بایننس کوین پس از ثبت بالاترین رکورد تاریخی خود در ۲۷۶ دلار، در حال حاضر با قیمت ۲۶۴٫۹۷۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰٫۵ درصد و طی هفته گذشته، بیش از ۱۰۴ درصد رشد داشته است.

نمودار کندل ۴ ساعته قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین.

در کنار دستیابی بالاترین رکورد قیمتی و ارزش بازار، بایننس کوین همچنین شاهد یک جهش عمده در حجم معاملات روزانه خود نیز بوده است.

رشد چشمگیر ارز دیجیتال بایننس کوین، همزمان با موفقیت صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain)، یعنی پنکیک سواپ (PancakeSwap) صورت می‌گیرد. این پلتفرم مالی غیرمتمرکز در هفته‌های گذشته با رشد قابل توجهی روبه‌رو شده و از لحاظ حجم معاملات، حتی از یونی سواپ (Uniswap) نیز پیشی گرفته است.

طبق گزارش‌ها، متوسط ​​حجم معاملات روزانه پنکیک سواپ در حال حاضر برابر با ۱٫۵۷۳ میلیارد دلار است. در حالی که این رقم برای یونی سواپ برابر با ۹۳۳٫۶۸۵ میلیون دلار گزارش شده است.

قیمت بیت کوین در آستانه ۵۳ هزار دلار!

روز جمعه ۱۹ فوریه، ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) با ثبت بالاترین رکورد تاریخی خود در ۵۲،۹۳۲ دلار در صرافی بیت استمپ (Bitstamp)، یک قدم دیگر برای تبدیل شدن به یک دارایی تریلیون دلاری نزدیک‌تر شد.

در صورتی که قیمت بیت کوین به حدود ۵۳،۶۰۰ دلار برسد، ارزش بازار این ارز دیجیتال برای اولین بار در طول تاریخ از ۱ تریلیون دلار فراتر خواهد رفت.

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با قیمت ۵۲،۵۶۹ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۹۸ درصد و طی هفته گذشته، بیش از ۱۱ درصد رشد داشته است.

نمودار کندل ۴ ساعته قیمت بیت کوین در صرافی کوین‌بیس (Coinbase).

علی‌رغم روند صعودی و رکوردشکنی‌های بیت کوین، رشد آلت کوین‌ها باعث شده است که میزان تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال به ۶۰٫۷ درصد کاهش یابد.

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته.

خرید ۱،۶۷۲ واحد بیت کوین دیگر توسط شرکت گری‌اسکیل!

بر اساس داده‌های منتشرشده، غول سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) ۸۷ میلیون دلار دیگر به صندوق تراست بیت کوین (GBTC) خود اضافه کرده است.

طبق گزارش سرویس بای‌بی‌تی (Bybt)، با اضافه شدن ۱،۶۷۲ واحد بیت کوین دیگر به صندوق تراست گر‌ی‌اسکیل، ارزش این صندوق در مجموع به بیش از ۳۴ میلیارد دلار رسیده است.

بیت کوین‌های خریداری شده توسط شرکت گری‌اسکیل.

به نظر می‌رسد نظرات بلک‌راک (BlackRock)، یک شرکت بزرگ مدیریت ‌سرمایه‌گذاری در جهان با حدود ۷ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت نیز حاکی از علاقه‌مندی این شرکت به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments