پیش بینی قیمت دوج کوین پس از جابه‌جایی عظیم ۳۳۰ میلیون توکن به دست نهنگ‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برخلاف شرایط نزولی حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال ، قیمت دوج کوین (DOGE) افزایش پیدا کرده است. به نظر می‌رسد این افزایش قیمت، به فعالیت عظیم نهنگ‌های DOGE مرتبط باشد. فعالیت‌های اخیر این نهنگ‌ها، توجه جامعه ارز دیجیتال را جلب کرده است.

نزدیک به ۳۳۰ میلیون توکن DOGE در ۲۴ ساعت اخیر، همزمان با افزایش قیمت جابه‌جا شده که باعث ایجاد خوش‌بینی در مورد آینده قیمت این ارز دیجیتال شده است.

توکن‌های DOGE طی ۲ تراکنش عظیم منتقل شده‌اند. در اولین تراکنش، ۲۵۰ میلیون توکن به ارزش ۴۹.۴۹ میلیون دلار توسط یک آدرس ناشناخته به پلتفرم معاملاتی رابینهود (Robinhood) منتقل شده و در تراکنش دوم ۸۳.۱۰ میلیون توکن، توسط یک آدرس ناشناس، از همان پلتفرم معاملاتی برداشت شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در همین حال، همان‌طور که کوین‌گیپ (CoinGape) در روزهای گذشته گزارش داده بود، نزدیک به ۲ میلیارد توکن DOGE در چند روز گذشته جابه‌جا شده‌اند که گمانه‌زنی‌های مختلفی را برانگیخته است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن DOGE طی ۲۴ ساعت گذشته افزایشی ۱۷.۵ درصدی داشته و به ۰.۲۱۵۲ دلار رسیده است. شایان ذکر است که این توکن، امروز بار دیگر از مرز روانی ۰.۲ دلار عبور کرد که منجر به ایجاد خوش‌بینی بیشتر در مورد آینده این ارز دیجیتال شد.

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهد که شاخص سود باز (open interest) این توکن به میزان ۱۷.۱۴ درصد و حجم معاملات آن به میزان ۵۴.۳۷ درصد افزایش یافته است.

این ارقام، نشان‌دهنده علاقه و مشارکت فزاینده معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است. همچنین، نرخ فاندینگ ریت وزن‌دهی شده (OI-weighted funding rate) نیز به ۰.۰۷۲۶ دلار رسیده است که چشم‌انداز صعودی قیمت دوج کوین را تأیید می‌کند.

اندیکاتور RSI نیز در سطح ۶۷ قرار دارد که نشان‌دهنده پتانسیل افزایش قیمت است. از آنجایی که این اندیکاتور هنوز وارد ناحیه اشباع خرید نشده است، فرصت ادامه رالی همچنان وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments