افزایش نرخ سوزاندن شیبا اینو؛ حالا قیمت چه تغییری می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (Shiba Inu)، میم کوین محبوب با تم سگ، شاهد افزایش قابل توجهی در نرخ سوزاندن توکن‌هایش بود. بر اساس داده‌های وبسایت Shibburn، جامعه شیبا اینو موفق شده است در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰.۹ میلیون توکن را در فرآیند توکن‌سوزی از بین ببرد.

این رقم، بیانگر افزایش ۱۰۵۵ درصدی در نرخ توکن‌سوزی نسبت به روز گذشته است.

با وجود این افزایش بزرگ، قیمت شیبا اینو در ابتدای روز روندی نزولی را در پیش گرفت و شاهد کاهش حدود ۲ درصدی قیمت نسبت به روز گذشته بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در زمان نگارش این خبر، شیبا توانسته تناقص میان افزایش سرسام‌آور سوزاندن و کاهش قیمت خود را از بین ببرد و روندی صعودی در پیش بگیرد. اکنون شیبا با افزایش ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۰۹ دلار در حال معامله است.

کاهش اولیه قیمت شیبا اینو همسو با روند کلی بازار ارزهای دیجیتال بود؛ چراکه قیمت بیت‌کوین و اتریوم نیز ابتدای امروز افت کردند. اما در حال حاضر روند افزایشی با شیبی ملایم در بازار به وجود آمده است.

داده‌های وبسایت Coinglass نشان می‌دهد که میزان موقعیت‌های سود باز و حجم معاملات مشتقات شیبا به ترتیب کاهش ۸.۲۳ و ۲۶.۸۷ درصدی را تجربه کرده است. این کاهش بیانگر افت فعالیت بازار و کم‌تحرک شدن سرمایه‌گذاران نسبت به این دارایی است.

با این وجود، برخی تحلیل‌گران همچنان به آینده شیبا خوش‌بین هستند. اندیکاتور  قدرت نسبی (RSI) این میم کوین در حال حاضر روی عدد ۵۹ قرار دارد که نشان می‌دهد هنوز وارد منطقه اشباع فروش نشده است.

همچنین، تحلیل‌های وبسایت CoinGape Media به شرط تکرار الگوهای گذشته، افزایش ۱۶ درصدی قیمت شیبا به ۰.۰۰۰۰۳۴۵ دلار و سپس رسیدن به ۰.۰۰۰۰۳۸ دلار را مطرح کرده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

کاش شیبا بشه دونه ی یک دلار

شیبا در حال رشد است، چون در چند روز گذشته هیچگاه عقب نشینی نکرده، زمان جهش تاریخی است.