پپه قورباغه برای یک جهش قیمت دیگر آماده می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عرضه پپه (PEPE) در صرافی‌ها به طرز قابل توجهی کاهش یافته و این مسئله می‌تواند منجر به افزایش قیمت پپه شود. تمایل دارندگان به هولد پپه و افزایش میانگین سن این کوین، نشان‌دهنده انتظار برای افزایش قیمت است.

اگرچه خطوط میانگین متحرک نمایی (EMA) روند صعودی قوی را نشان نمی‌دهند، اما احتمال تثبیت قیمت را مطرح می‌کنند که می‌تواند مقدمه‌ای برای افزایش بعدی باشد.

با وجود افزایش چشمگیر ۴۴۲.۷۷ درصدی قیمت پپه در سال جاری، این ارز دیجیتال برای عبور از سطح کلیدی ۰.۰۰۰۰۰۸۰ دلار با مشکل مواجه است.pepe-price-priming-jump

کاهش عرضه پپه در صرافی‌ها بین روزهای ۲۵ و ۲۶ مارس رخ داد که از ۱۸۰.۷ تریلیون به ۱۷۸.۷ تریلیون کاهش یافت. این کاهش عرضه می‌تواند تأثیر بسزایی بر قیمت داشته باشد؛ زیرا با کاهش عرضه و در عین حال ثابت ماندن یا افزایش تقاضا، به طور طبیعی فشار صعودی بر قیمت وارد می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در گذشته نیز چنین الگویی رخ داده است. برای مثال، قیمت پپه تنها در یک روز از ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۰۶ دلار افزایش یافت.pepe-price-priming-jump

از طرفی از ابتدای مارس، شاخص میانگین سن پپه در یک مسیر صعودی مداوم بوده است. این شاخص، میانگین سن همه کوین‌ها در یک شبکه را از زمانی که آخرین بار جابه‌جا شده‌اند محاسبه می‌کند و افزایش این میزان به طور کلی یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود.

شاخص میانگین سن پپه در سه روز گذشته ثبات داشته است و این حاکی از آن است که پپه ممکن است وارد مرحله تثبیت شود. pepe-price-priming-jump

اکنون اگر پپه بتواند سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۸۵ دلار را بشکند، ممکن است برای اولین بار به قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار برسد. با این حال، در صورت از دست رفتن سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۷۰ دلاری، قیمت می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۰۴۹ دلار کاهش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام دوستان چه ارزی بخریم سود کنیم این روزا

برای لذت بردن از این میم کوین باید ۳سال نگهداری شود لذتش ان زمان است که ۴صفر ان افتاده است