نشانه‌های فروش دوج کوین آشکار شد! آیا رالی ۴۸ درصدی متوقف می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت دوج کوین (DOGE) در ۷ روز گذشته با افزایش ۴۸ درصدی، طرفداران خود را هیجان‌زده کرده است. با این حال، در کنار این افزایش، احتمال اصلاح قیمت نیز وجود دارد. برای اولین بار در سال جاری، سیگنال فروش دوج کوین در قوی‌ترین حالت خود قرار گرفته است.

قیمت دوج کوین در زمان نگارش این خبر با حدود ۴ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۰.۱۸۸۳ دلاری معامله می‌شود و در این میان هولدرهای دوج کوین همچنان به افزایش قیمت این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند.

این خوش‌بینی با افزایش چشمگیر سود باز که به تعداد کل قراردادهای مشتقه باز اشاره دارد، مشهود است. این قراردادها با افزایش ۶۶ درصدی مواجه شدند که ۶۰۰ میلیون دلار ارزش دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

اندیکاتورهای قدرت نسبی RSI و همچنین MACD همچنان روند صعودی را نشان می‌دهند. اگر دوج کوین بتواند مقاومت ۰.۱۸۲ دلار را بشکند و به سطح حمایتی تبدیل کند، این امکان وجود دارد که قیمت آن تا ۰.۲۰ دلار افزایش یابد که بالاترین رقم دو سال گذشته خواهد بود.doge-price-will-this-sell-signal-decline

با وجود تحلیل‌های صعودی، واگرایی میانگین آدرس‌های فعال روزانه (DAA) نشان‌دهنده سیگنال فروش است. این معیار، تغییرات قیمت را با تعداد آدرس‌های جدیدی که با DOGE تعامل دارند، مقایسه می‌کند.

در گذشته، هر بار که این معیار سیگنال فروش را نشان داده، قیمت دوج کوین با اصلاح مواجه شده است.doge-price-will-this-sell-signal-decline

اکنون احتمال می‌رود با توجه به قدرت بالای سیگنال فروش در سال جاری، دوج کوین اصلاح قابل توجهی را تجربه کند. قیمت این ارز دیجیتال می‎‌تواند از ۰.۱۶۴ دلار عبور کند و به ۰.۱۵۱ دلار برسد.

این کاهش، سناریوی صعودی را باطل می‌کند و باعث افت ۲۶ درصدی قیمت دوج کوین به ۰.۱۳۵ دلار خواهد شد.doge-price-will-this-sell-

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments