خالق اتریوم حرف زد، شیبا رشد کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، هم‌بنیانگذار اتریوم، با تمجید از ارز دیجیتال شیبا اینو، باعث افزایش قیمت ۸ درصدی این ارز شد.

بوترین در پستی که در تاریخ ۲۷ مارس منتشر کرد، بر رشد چشمگیر شیبا اینو از زمان ورودش به بازار ارزهای دیجیتال تأکید کرد و گفت که این رشد فراتر از انتظارات بازار و خودش بوده است.

این تمجید با کمک مالی هنگفت بوترین از شیبا اینو به مؤسسه غیرانتفاعی FLI، که در زمینه توسعه قوانین سختگیرانه ایمنی برای هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، همزمان شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در همین راستا، قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو با افزایش ۷.۷۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۳۱۳۳ دلار رسید. ارزش بازار این توکن نیز با رشد ۷.۷۳ درصدی همراه بوده و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳.۱۳ درصد افزایش یافته است.

طبق گفته بوترین، کمک مالی او به FLI باعث ایجاد این تصور در صنعت شد که دارایی‌های کم‌ارزش اهدا شده‌اند. با این حال، با افزایش اخیر قیمت شیبا اینو، ارزش این کمک مالی اکنون به بیش از ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.

بوترین همچنین به کمک مالی قبلی خود به CryptoRelief India در زمان شیوع کرونا اشاره کرد و گفت که او انتظار داشت قیمت شیبا اینو به سرعت کاهش یابد، اما این اتفاق نیفتاد.

تحلیلگران بازار این اظهارات بوترین را نشانه‌ای مثبت برای شیبا اینو می‌دانند. داده‌های مشتقات ارائه‌شده در Coinglass نیز نشان‌دهنده روند صعودی این ارز دیجیتال است.

افزایش ۱۷.۸۶ درصدی سود باز شیبا اینو و افزایش ۷۶.۲۱ درصدی حجم آن در بازار مشتقات، نشان‌دهنده فعالیت شدید بازار و جریان ورود قابل توجه پول به این بازار است. این عوامل در کنار سخنان ویتالیک بوترین، چشم‌اندازی صعودی را برای شیبا اینو ترسیم می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments