پیش بینی قیمت فانتوم پس از افزایش قیمت قابل‌توجه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت توکن فانتوم (FTM)، ارز دیجیتال بومی شبکه Fantom، با ۲۰ درصد افزایش در روز دوشنبه مواجه شد و به ۱.۲۲ دلار رسید. این رشد همزمان با معرفی Fantom Sonic، راه‌حل جدید این شبکه برای بهبود مقیاس‌پذیری صورت گرفته است.

در حال حاضر، قیمت فانتوم با ۵.۱۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در حال معامله با ۱.۱۵ دلار است و ارزش کل بازار آن به ۳.۱۸۲ میلیارد دلار می‌رسد. نکته قابل توجه، افزایش ۵۰ درصدی حجم معاملات روزانه به رقم ۵۱۰ میلیون دلار است.

شبکه فانتوم از توسعه فناوری جدیدی به نام سونیک (Sonic) با هدف غلبه بر محدودیت‌ها و آغاز عصر جدیدی از مقیاس‌پذیری بلاکچین خبر داد. این فناوری حاصل تحقیق و توسعه‌ای است که بر بستر شبکه اولیه Opera که در دسامبر ۲۰۱۹ راه‌اندازی گردید، بنا شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

شبکه Opera به‌ عنوان اولین پروتکل مبتنی بر گراف جهت‌دار غیرمدور (DAG) بدون نیاز به مجوز، توان عملیاتی نزدیک به ۲۰۰ تراکنش در ثانیه و نهایی‌سازی زیر ۶۰۰ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کرد که در زمان خود پیشرفت قابل توجهی بود. با این حال، این شبکه در دوره‌های تقاضای بالا با مشکلاتی مانند تراکم مواجه می‌شد.

اکنون فناوری سونیک با قابلیت پردازش تا ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه، قادر خواهد بود روزانه بیش از ۱۸۰ میلیون تراکنش را به صورت لحظه‌ای پردازش و تأیید کند.

از طرفی کاهش عرضه فانتوم در میان معامله‌گران، تمایل دارندگان میان‌مدت و بلندمدت به انباشت این ارز دیجیتال را نشان ‌می‌دهد.

همچنین، قرار گرفتن قیمت فانتوم در منطقه اشباع خرید و مسیر صعودی که توسط خطوط میانگین متحرک نمایی (EMA) دیده می‌شود، احتمال رسیدن فانتوم به بالاترین حد ۲ ساله در کوتاه‌مدت را بیان می‌کند.

با توجه به تحلیل داده‌های تاریخی حتی در شرایط اشباع خرید نیز فانتوم می‌تواند برای مدت طولانی به افزایش خود ادامه دهد.ftm-price-jumps-20-amid-launch-of-new-scalability-solution-fantom-sonic

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments