آیا در میان نقل و انتقالات نهنگ‌ها، دوج کوین به ۰.۲ دلار می‌رسد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جابه‌جایی بیش از ۱ میلیارد واحد دوج کوین بین نهنگ‌ها و صرافی رابینهود (Robinhood)، بازار را تحت‌ تأثیر قرار داده است. این تحرکات هم‌زمان با نزدیک شدن قیمت دوج‌کوین به ۰.۲ دلار صورت گرفته است.

گزارشات پلتفرم ردیابی Whale Alert نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۸ میلیارد دوج کوین در ۶ تراکنش جابه‌جا شده است. در این بین، ۴۳۷ میلیون دوج کوین خریداری و مابقی به صرافی رابینهود فروخته شده است. با وجود عرضه بیشتر ناشی از فروش‌ها، قیمت دوج‌کوین همچنان روندی صعودی را در پیش گرفته است.

روند صعودی دوج‌کوین با افزایش قابل توجه قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته همراه بوده است. قیمت دوج‌کوین در زمان نگارش این خبر، ۷.۲۲ درصد افزایش یافته و به ۰.۱۸۴۴ دلار رسیده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز با جهشی ۷.۲۲ درصدی به ۲۶.۴۶ میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز رشدی ۲۰.۹۴ درصدی را تجربه کرده و به ۲.۷۸ میلیارد دلار رسیده است.

داده‌های مشتقات و همچنین اندیکاتور قدرت نسبی RSI نیز روند صعودی دوج‌کوین را تأیید می‌کنند. افزایش میزان فاندینگ ریت به ۰.۰۵۲۹ درصد همراه با افزایش ۴.۱۰ درصدی سود باز، نشان‌دهنده آمادگی بیشتر فعالان بازار برای سرمایه‌گذاری در موقعیت‌های لانگ و ورود پول به بازار مشتقات است. همچنین، قرار گرفتن RSI در نزدیکی ۶۱ حاکی از وجود پتانسیل برای افزایش بیشتر قیمت است.

تحلیل‌های اخیر CoinGape Media نیز چشم‌اندازی خوش‌بینانه را برای دوج‌ کوین ترسیم می‌کنند. قیمت دوج ‌کوین همچنان بالاتر از سه میانگین متحرک نمایی کلیدی (۲۰، ۵۰ و ۲۰۰ روزه) قرار دارد که معامله‌گران را به خرید بیشتر و اتخاذ موقعیت‌های لانگ تشویق می‌کند.

در صورت ادامه فشار خرید، این توکن به طور بالقوه می‌تواند مسیر خود را برای رسیدن به ۰.۲ دلار هموار کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

مگه بازار الکیه که دوج کوین برسه به دو دلار.هروقت بیت کوین رسید به سیصدهزار دلار اونوقت دوج هم میرسه به دو دلار

دو دلار؟؟