شیباریوم رکورد زد، آیا قیمت SHIB هم اوج خواهد گرفت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیباریوم، راهکار لایه ۲ شیبا اینو، با ثبت رکورد جدیدی در ارزش کل قفل شده (TVL) به میزان ۳.۶۷ میلیون دلار، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. این دستاورد در کنار خوش‌بینی کلی نسبت به اکوسیستم شیبا اینو، می‌تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال شود.

بر اساس داده‌های DeFiLlama، ارزش کل قفل‌شده شیباریوم در عرض یک روز از ۱.۴۳ میلیون دلار به ۳.۳۸ میلیون دلار در ۲۳ مارس افزایش یافته است. بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که این میزان تا اواخر فوریه ۲۰۲۴ زیر ۱ میلیون دلار باقی مانده بود.

تحلیلگران علت اصلی این افزایش ناگهانی را عرضه توکن DAMN در صرافی غیرمتمرکز WoofSwap در بستر شیباریوم می‌دانند. توکن DAMN بلافاصله پس از عرضه در ۱۸ مارس، به یکی از داغ‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

Ramzarzخرید شیبا فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک شیبا را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید SHIBA!

داده‌های Shibariumscan نشان می‌دهد که عرضه این توکن باعث افزایش قابل توجه تعداد کاربران فعال روزانه به ۲۴۸۲ نفر شده است. همچنین، ارزش کل قفل‌شده WoofSwap طی یک هفته اخیر، رشدی ۸۹۸۸ درصدی را تجربه کرده است.

در این میان، عرضه توکن‌های KNINE، یک راه‌حل لیکوئید استیکینگ روی بلاکچین شیباریوم، عامل دیگری برای افزایش TVL این شبکه بوده است.

افزایش اخیر قیمت شیبا، یعنی ۸.۸ درصد در کمتر از ۲۴ ساعت، نشان‌دهنده همبستگی نزدیک میان شیبا و شیباریوم است. در حال حاضر، شیبا با کمی کاهش قیمت در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷۸۸ دلار معامله می‌شود.

این ارز دیجیتال علی‌رغم کاهش ۳۷ درصدی نسبت به ابتدای ماه، همچنان افزایش ۱۹۰ درصدی خود در ۳۰ روز گذشته را حفظ کرده است.

تحلیل‌های درون زنجیره‌ای و احساسات کلی سرمایه‌گذاران، همبستگی بالای شیبا با بیت کوین و توجه معامله‌گران به آن، در کنار پیش‌بینی Lucie مبنی بر افزایش ۲۵۰ درصدی قیمت شیبا قبل از هاوینگ بعدی بیت کوین، از جمله دلایل مهم برای خوش‌بینی در مورد شیبا هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بیت‌کوینیست

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

در بازارهای مالی صبر ، رکن اصلی موفقیت است .

گوساله تا گاو شود دل صاحبش آب شود