تبادلات میلیونی رابین‌هود و نهنگ دوج کوین! در بازار چه خبر است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم ردیابی ارز دیجیتال وال ‌آلرت (Whale Alert) اعلام کرد که حدود ۱۱۸ میلیون توکن دوج‌کوین (DOGE) به پلتفرم سرمایه‌گذاری محبوب رابینهود واریز شده است.

این پلتفرم، پیش از این در روز جمعه نیز واریز حدود ۸۶ میلیون توکن DOGE به همین پلتفرم را گزارش کرده بود.ارزش تراکنش اول در روز جمعه، حدود ۱۴.۱ میلیون دلار و تراکنش روز جاری، حدود ۱۹.۷ میلیون دلار گزارش شده است.

کاربران در بخش نظرات پست وال‌ آلرت، در مورد شخصی که این تراکنش‌ها را انجام داده است، حدس‌هایی زدند. برخی ایلان ماسک (Elon Musk)، بزرگ‌ترین طرفدار این میم‌کوین‌ را عامل اصلی این تراکنش‌ها دانستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

ماسک در آخرین مصاحبه خود، از احتمال پذیرش دوج‌کوین به عنوان روش پرداخت برای خرید ماشین‌های تسلا در آینده سخن گفت. این اظهار نظر ماسک باعث افزایش تقریباً ۱۷ درصدی قیمت دوج کوین، بین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شد.

با این حال، قیمت پس از این رشد، یک اصلاح را تجربه کرد. معمولاً پس از پامپ قیمت در پی اظهارات ایلان ماسک، چنین اصلاحاتی به وجود می‌آید.

قیمت پس از این اصلاح حدود ۱۵ درصد کاهش یافته و در حال حاضر به ۰.۱۶۱ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یوتودِی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments