کاهش قیمت دوج‌کوین و شیبا؛ آیا چشم‌انداز بازار میم‌کوین‌ها همچنان صعودی است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، در ساعات اولیه روز ۱۴ مارس، هر کدام بیش از ۱۵ درصد کاهش یافت. این کاهش قیمت پس از ضعف گاو‌های بیت کوین برای دفاع از سطح ۷۰ هزار دلار به وقوع پیوست.

عملکرد کنونی قیمت میم‌کوین‌ها نزولی اما چشم‌انداز بلند‌مدت همچنان صعودی است. با این حال، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران نگران احتمال ایجاد یک مرحله تثبیت طولانی‌مدت در هفته‌ها و ماه‌های آتی هستند.

نمودار ۱۲ ساعته دوج‌کوین نشان می‌دهد که سطح حمایت ۰.۱۵۹ دلار، همچنان به قوت خود باقی است. ساختار بازار همچنان صعودی است و این موضوع تا زمانی که قیمت به زیر سطح ۰.۱۲۶ دلار سقوط نکند، همچنان صادق خواهد بود.SHIB-rallies-pause-as-prices-drop-by-1

با این حال، اندیکاتور RSI در ده روز گذشته روندی نزولی داشته و در زمان نگارش این خبر نزدیک به سطح ۵۰ (خنثی) قرار گرفته که نشان‌دهنده تغییر مومنتوم بازار به نفع خرس‌ها است.

اندیکاتور OBV نیز در ماه مارس کاهشی جزئی داشته، اما این کاهش به میزانی نبوده است که به معنای تغییر روند باشد. سطوح فیبوناچی نشان می‌دهد که حمایت‌های ۰.۱۰۸۵ دلار، ۰.۱۲۹ دلار و ۰.۱۴۴ دلار فرصت‌های خوبی برای خرید هستند.

با این حال، سرمایه‌گذاران باید مراقب یک مرحله تثبیت طولانی باشند. شیبا اینو چشم‌انداز مشابهی با دوج‌کوین دارد. علاقه به میم‌کوین‌ها کاهش یافته است، با این وجود فروشندگان هنوز در بازار غالب نشده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

اندیکاتور RSI در نمودار ۱۲ ساعته در سطح ۴۸ قرار گرفته است.SHIB-rallies-pause-as-prices-drop-by-1

سقوط قیمت به زیر سطح ۰.۰۰۰۰۲۵۵ دلار، ساختار بازار را در تایم‌فریم‌های پایین‌تر تغییر خواهد داد. این موضوع می‌تواند منجر به کاهش قیمت SHIB تا سطوح ۶۱.۸ درصد و ۷۸.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی شود.

اندیکاتور OBV با شدت کمی در حال کاهش است که نکته‌ای امیدوارکننده برای گاوها محسوب می‌شود. چشم‌انداز قیمت در تایم‌فریم‌ بالا برای قیمت شیبا، صعودی است.

اصلاح‌هایی که در این تایم‌فریم به وقوع می‌پیوندند، فرصت خوبی برای خرید خواهند بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

لطفا در صورت امکان یک تحلیل فوری درباره فلوکی بذارین

سلام چرا شیبا با اون خرس قهوهای بد ذات ضرر کرد

سلام چدا شیبا ضرر کرد