صعود سولانا علی‌رغم سقوط بیت کوین! در بازار کریپتو چه می‌گذرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد یک روند نزولی بود که طی آن، قیمت بیت کوین با بیش از ۷ درصد افت، به زیر ۶۸ هزار دلار سقوط کرد. به دنبال آن، آلت‌کوین‌های برتر بازار، مانند اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) نیز به رنگ قرمز درآمدند و ارزش بازار کریپتو هم به ۲٫۶ تریلیون دلار کاهش یافت.

Ramzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!

خرید SOL

در این میان، سولانا (SOL) تنها آلت‌کوین برتری است که در بحبوحه رکود بازار، در حال قدرت‌نمایی بوده و بالاترین قیمت خود در ۲۶ ماه گذشته را به ثبت رسانده است. در زمان نگارش این خبر، سولانا با قیمت ۱۷۷ دلار معامله می‌شود که یک رشد بیش از ۶ درصد نسبت به روز گذشته دارد.
صعود سولانا علی‌رغم سقوط بیت کوین! در بازار کریپتو چه می‌گذرد؟پیش از این، شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال QCP Capital گزارش داده بود که رشد قیمت بیت کوین کند شده و برخی از آلت‌کوین‌های منتخب، از جمله سولانا، در حال جذب سرمایه و سود حاصل از رشد بیت کوین هستند.
به گفته تحلیلگران بازار، سولانا همچنین از افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران خرد برای میم کوین‌های مبتنی بر این شبکه، مانند داگ ویف هت (WIF) سود می‌برد. این میم کوین اخیراً و به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تبلیغ آن بر روی نمایشگر کروی لاس وگاس، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده و با ثبت رکوردی جدید در محدوده ۳٫۵ دلار، جزو رمزارزهای سودده در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌دسک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments