به این سه دلیل فلوکی تا پایان ماه مارس رکورد جدیدی می‌زند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فلوکی (FLOKI)، یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های بازار، پس از افزایش بیش از ۸۰۰ درصدی قیمت خود تنها در یک ماه، اکنون به سمت یک اوج تاریخی جدید در حال حرکت است.

در حال حاضر، فلوکی با قیمت ۰٫۰۰۰۲۷ دلار معامله می‌شود و تنها ۲۰ درصد با اوج تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۳۴ دلار که در ۴ نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود، فاصله دارد.floki-inu-is-to-hit-ath-by-month-end-heres-why

محبوبیت فلوکی در گذشته برای حفظ تقاضا برای این میم کوین کافی است. با این حال، سه کاتالیزور مهم می‌توانند این روند را تقویت کنند.

۱. افزایش حمایت جامعه

روند صعودی اخیر فلوکی باعث افزایش علاقه معامله‌گران به این ارز دیجیتال شده است. در این میان، نهنگ‌ها نیز نقش مهمی در افزایش محبوبیت فلوکی داشته‌اند. به گزارش پلتفرم Lookonchain، در تاریخ ۵ مارس، یک نهنگ ۸٫۱۹ میلیارد توکن FLOKI به ارزش بیش از ۴٫۲۹ میلیون دلار را انباشت کرد.

۲. سوزاندن توکن‌های فلوکی

در ۲ مارس، حساب رسمی فلوکی در توییتی از تایید پیشنهاد سوزاندن ۱۹۰،۹۱۸،۵۸۵،۴۳۱٫۸۴ توکن FLOKI توسط دائوی فلوکی خبر داد.

Ramzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!

خرید FLOKI

سوزاندن این مقدار توکن که بیش از ۲۴ میلیون دلار ارزش دارد، به کمیاب‌تر شدن این میم کوین و افزایش قیمت آن کمک می‌کند. این توکن‌سوزی گسترده در روزهای گذشته با موفقیت انجام شد.

۳. تبلیغات پیرامون میم کوین‌ها

در روزهای اخیر، میم کوین‌ها بیشتر از هر آلت‌کوین دیگری، شاهد رشد قیمت خود بوده‌اند. در این دوره که جامعه از آن تحت عنوان «فصل میم کوین‌ها» یاد می‌کند، میم کوین‌های برتر بازار، از جمله پپه (PEPE)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در یک ماه گذشته به ترتیب ۷۸۶، ۲۵۲ و ۱۱۲ درصد رشد داشته‌اند.

قیمت فلوکی اخیراً رشد قابل‌توجهی داشته و از طرفی، تقاضای بالایی برای این میم کوین وجود دارد. به همین دلیل، تحلیلگران بازار انتظار دارند که قیمت FLOKI به رشد خود ادامه دهد و به زودی به اوج تاریخی جدیدی برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments