قیمت لحظه ای فلوکی + نمودار قیمت FLOKI 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

FLOKI
FLOKI
رتبه: 62
$ 0.000182
12 تومان
3.54%
ارزش کل بازار
$ 1,760,332,067
حجم معاملات 24 ساعته
$ 244,859,481
عرضه در گردش
9,711,262,995,697 FLOKI
عرضه کل
10,000,000,000,000 FLOKI


نوسانات و اطلاعات قیمت فلوکی

هر واحد فلوکی (FLOKI) در این لحظه با قیمت 0.000182 $، معادل 12 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال فلوکی، معادل $ 1,760,332,067 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 244,859,481 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.54% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت فلوکی یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره فلوکی

در ژوئن سال ۲۰۲۱، ایلان ماسک، میلیاردر معروف، توییتی را منتشر و اعلام کرد که می‌خواهد نام سگ شیبا اینوی جدید خود را فلوکی (Floki) بگذارد. این توییت منجر به تولد ارز دیجیتال فلوکی اینو یا به اختصار، فلوکی (FLOKI) شد.
فلوکی یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم (میم کوین) محبوب در بازار است که هم بر بستر شبکه اتریوم (ERC-20) و هم بر بستر شبکه هوشمند بایننس (BEP-20) اجرا می‌شود. فلوکی که از آن تحت عنوان «رمزارز مردم- The People’s Crypto» هم یاد می‌شود، به دست یک تیم ناشناخته از توسعه‌دهندگان که از هواداران مشتاق و اعضای جامعه شیبا اینو بودند، راه‌اندازی شده است.
در حالی که بیشتر رمزارزهای مبتنی بر میم هیچ کاربرد واقعی ندارند و بسیار سوداگرانه هستند، به نظر می‌رسد که فلوکی با دیگر میم کوین‌ها متفاوت است. در واقع، اگرچه فلوکی هم در ابتدا به عنوان یک میم کوین با تم سگ معرفی شد، اما اکنون به یک پروژه وب ۳ تمام عیار تبدیل شده و تیم توسعه‌دهنده آن روی چهار پروژه کاربردی قابل‌توجه کار می‌کند: یک بازی متاورسی مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به نام Valhalla، مجموعه‌ای از محصولات مالی غیرمتمرکز تحت عنوان FlokiFi، یک بازار NFT و کالا با نام Flokiplaces و یک بستر محتوا و آموزش به نام University of Floki.
در حالت کلی، فلوکی یک پروژه غیرمتمرکز است که توسط جامعه خود اداره می‌شود. به این صورت که، تصمیمات کلیدی مؤثر بر این پروژه از طریق سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) آن به رأی گذاشته می‌شوند و افراد می‌توانند با استفاده از توکن FLOKI به این تصمیمات رأی دهند.

تاریخچه قیمت فلوکی

ارز دیجیتال فلوکی در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۱ و با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۱۴ دلار وارد بازار شد. اگرچه از همان روزهای ابتدایی، قیمت فلوکی یک روند صعودی تدریجی داشت، اما افزایش قیمت FLOKI در اواسط سپتامبر ۲۰۲۱ شدت بیشتری گرفت. در ۱۳ سپتامبر، ایلان ماسک با انتشار توییتی اعلام کرد که سگ شیبا اینوی او با نام فلوکی سرانجام از راه رسیده است و همین موضوع، باعث جهش چشمگیر و چند ده هزار درصدی قیمت ارز FLOKI شد. بر اساس داده‌های بازار، بالاترین رکورد تاریخی قیمت فلوکی در ۴ نوامبر ۲۰۲۱ و در محدوده ۰٫۰۰۰۳۳۶ دلار به ثبت رسیده است.
با این حال، روزهای اوج فلوکی دوام چندانی نداشت و قیمت FLOKI در ماه‌های بعد وارد یک روند پرنوسان، ولی در حالت کلی نزولی شد و پس از آن هم یک روند تقریباً خنثی به خود گرفت. تا اینکه با شروع سال ۲۰۲۳ و رونق گرفتن دوباره بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ارز FLOKI هم وارد یک روند صعودی دیگر شد. علاوه بر این، تیم فلوکی اخیراً اعلام کرد که سازمان DAO آن به سوزاندن ۴٫۹۷ تریلیون توکن FLOKI در پل فلوکی (اتریوم به شبکه هوشمند بایننس و بالعکس) رأی مثبت داده است. انتشار این خبر نیز باعث تشدید روند صعودی قیمت فلوکی شد.

پیش بینی قیمت فلوکی

با توجه به ماهیت پرریسک و پرنوسان بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها، پیش‌بینی قیمت این دارایی‌ها کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با توجه به عوامل مختلف این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم Bitcoinwisdom.com پیش‌بینی می‌کنند که فلوکی سال ۲۰۲۳ را با متوسط قیمت ۰٫۰۰۰۰۷۱ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین متوسط قیمت FLOKI را در سال ۲۰۲۵ برابر با ۰٫۰۰۰۱۶۳ دلار و در سال ۲۰۳۰، در محدوده ۰٫۰۰۰۴۱۷ دلار پیش‌بینی کرده‌اند.
با این حال، لازم به ذکر است که این پیش‌بینی‌ها مبتنی بر الگوریتم‌ها هستند و شرایط فعلی بازار را در نظر نمی‌گیرند. بنابراین، نباید فراموش کرد که پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت آینده و حتی قیمت لحظه ‌ای فلوکی ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه ارز دیجیتالی، به ویژه میم کوین‌ها، حتماً تحقیقات لازم و کافی را انجام دهید و هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

من حساب سکوگرفتم پوله خودم ۱۰تومن بوده باحساب سکو۶۰تومن شده الان شده ۵۴بنظرتون لیکوییدمیشم بافلوکی؟اگه لیکوییدبشم کل پولم میپره؟

آخرین ویرایش 1 ماه پیش توسط محمد

جدی میگم صدباربررسی کردم،نظرتون درموردش چیه؟بااین همه سودی که داده؟

سلام میگم این فلوکی چرا درصد میخوره ولی قیمت بالانمیره اصلا تکون نمیخوره

سلام. مشکلی وجود نداره، مجدد بررسی کنید.

دوستان پیش بینی شما برای تارگت صعودی چند هست؟

از میم کوین‌های ترند بازار کسی ارز خاصی مد نظرش هست معرفی کنه؟

تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
په په میم کوین خوبیه چون فاندامنتال خوبی داره و اینکه صرافی های مهم مثل بایننس لیست کردند و تو ریزش جدید افت بیت کوین خیلی حمایت شد و تونست مقاومت خوبی از خودش نشون بده

درود.چطور میتونیم تحلیل رمز ارزی مثلا فلوکی رو از امروز تا مثلا هفته آینده یا ماه آینده ببینیم؟

خیلی خوب و مفید

سلام مقاله شما در خصوص فلوکی اینو بسبار شفاف و در عین حال بی طرف وصادقانه نوشته شده که من به سهم خودم تشکر میکنم.

سلام. تشکر بابت حسن انتخاب شما.

سلام .من اطلاعات کمی دارم .از طریق رمزینکس که صرافی داخلی هست مقدار هفتاد میلیون وارد کردم و متاسفانه بخاطر اینکه ارزش پول ما پایین اومد من نود درصد پولم نابود شد و الان پنج میلیون دارم که ارز فلوکی خریدم .من اطلاع نداشتم که نباید صرافی داخلی انتخاب کنم ؛چون مشکل کشور ما با سایرین بخاطر ضعیف بودن ریال است . لطفاً راهنمایی کنید من چکار کنم .کیف پول خارجی عضو بشم و کدام معتبر هست.

شما اول یک مقدار اطلاعاتت رو بالا ببر چه ربطی به پایین اومدن ارزش ریال داره

بنده هم کاملا موافقم اصلا ربطی به پاین اومدن ارزش پول ملی نداره

داداش اشتب زدی