داده‌های جدید کیف پول تسلا منتشر شد! ایلان ماسک دوباره بیت کوین خریده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از اینکه پلتفرم تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) ویژگی ردیابی کیف پول بیت کوین تسلا را به داشبورد خود اضافه کرد، ذخایر بیت کوینی این شرکت خودروسازی دوباره به موضوع بحث در جامعه کریپتو تبدیل شد. بر اساس داده‌های این پلتفرم، کیف پول تسلا اکنون حدود ۱۱،۵۰۹ بیت کوین دارد که ۱،۷۸۹ واحد بیشتر از ۹،۷۲۰ بیت کوینی است که در آخرین گزارش درآمد خود گزارش کرده بود.
داده‌های جدید کیف پول تسلا منتشر شد! ایلان ماسک دوباره بیت کوین خریده است؟تسلا به رهبری ایلان ماسک در فوریه ۲۰۲۱، آخرین دوره صعودی، ۱٫۵ میلیارد دلار بیت کوین خرید و اعلام کرد که قصد دارد پرداخت بیت کوین را برای خودروهای خود بپذیرد. با این حال، پذیرش بیت کوین این شرکت کوتاه مدت بود و این شرکت ابتدا حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های خود را در مارس ۲۰۲۱ فروخت. پس از آن و در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ نیز، تسلا تقریباً ۷۵ درصد از ذخایر بیت کوین خود را به فروش رساند. با این حال، در سال ۲۰۲۳، هیچ تغییری در موجودی ۹،۷۲۰ بیت کوین تسلا وجود نداشت.

Ramzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید BTC

اکنون و با توجه به داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس، کاربران کریپتو این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا تسلا خرید مجدد بیت کوین را آغاز کرده یا اینکه تغییر اخیر در ارقام به دلیل یک خطای حسابداری بوده است. برخی از کاربران نیز حدس می‌زنند که این شرکت ممکن است پس از آخرین گزارش درآمد خود، شروع به خرید بیت کوین کرده باشد و بیت کوین‌های تازه خریداری‌شده را در گزارش بعدی خود اعلام خواهد کرد.
تسلا و ماسک هنوز در مورد خرید بیت کوین‌های جدید اظهارنظر نکرده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments